Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Bielsk Podlaski: Bieżące utrzymanie dróg miejskich w 2013 r.
Numer ogłoszenia: 265379 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, faks 085 7318150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg miejskich w 2013 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu dróg miejskich w 2013 r. . Zadanie I - Remont dróg bitumicznych polegający na: 1) Remoncie cząstkowym nawierzchni dróg bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową standard II dla ruchu KR - 3, na gorąco z recyklera lub otaczarki wraz z zacięciem asfaltu piłą mechaniczną i uprzątnięciem terenu - 220 ton; 2) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych typ ciężki- 10 szt.; 3) Regulacji wysokościowej włazów studziennych - 10 szt.; 4)Regulacji wysokościowej zaworów wodociągowych - 10 szt. Zadanie II - Remont dróg gruntowych polegający na: 1) Mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 200.000,00 m2, 2) Mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych, lecz bez zagęszczenia walcem nadając spadki podłużne i poprzeczne, w koronie drogi - 10.000,00 m2, 3) Mechanicznym ścięciu poboczy gruntowych, grunt III kat. gr. warstwy 25 cm wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 4. 000,00 m2 4) Wykonaniu koryta w jezdni gr. III kat. na głębokości 0,3 m wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km- 3.000,00 m2 5) Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni jezdni gruntowej pospółką wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem - 700,00 m3 Zadanie III - Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej polegające na: 1) Czyszczeniu osadników kanalizacji deszczowej - wpusty uliczne D:500;- 1000 szt 2) Czyszczeniu osadników studzienki rewizyjnej D:1000;- szt.15 3) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 8 szt 4) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych w nawierzchniach betonowych;- szt.3 5) Regulacji wysokościowej włazów studziennych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 5 szt 6) Regulacji wysokościowej włazów studziennych w nawierzchni dróg betonowych - 4 szt 7) Wykonaniu wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 0,5 m wraz z ustawieniem włazu żeliwnego typ ciężki; - 2 szt. 8) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianie rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL -B 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:150; -12,00 m 9) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianie rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - B10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:200; - 10 m 10) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianie rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL -B 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:300; - 10 m 11) Wykonaniu studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki O 1,0 m H = 2,0 m; - 1 szt. 12) Wykonaniu studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki O 1,0 m H = 3,0 m; - 1 szt. 13) Czyszczeniu kanalizacji sprzętem specjalistycznym WUKO; - 20 godz. 14) Pompowaniu wody z pasa drogowego beczkowozem wraz z wywozem na odległość 5,0 km; - 10 godz. 15) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 35x35x6 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 25 m2 16) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym.50x55x7 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2 17) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem kostka polbruk gr. 8 cm; wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 10 m2 18) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem trylinki bet. sześciokątnej gr. 15 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m2 19) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m 20) Przestawieniu krawężnika ulicznego o wym. 20x30 cm wraz z odkuciem ław i wykonaniem nowych ław z betonu KL B-10 - 10 m 21) Przełożeniu płyt drogowych o wym. 1,0 x 3,0 m wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem; - 25 m2 22) Przełożeniu płyty typu jomby o wym. 50 x 50 x 15 cm wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem ; - 25 m2 23) Czyszczeniu przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu O 0,8 m; - 10m 24) Czyszczeniu przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu O 1,00 m; - 10 m.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz narzędzi i urządzeń technicznych w celu realizacji zamówienia- wykonawca musi dysponować co najmniej: 1) Zadanie I - recyklerem lub masą asfaltową z otaczarki, - walcem statystycznym samojezdny, - piłą do cięcia asfaltu, - zagęszczarką płytową 2) Zadanie II - równiarką samojezdną, - walcem statystycznym samojezdnym, - samochodem samowyładowawczym o tonażu co najmniej 10 ton - koparkę o pojemności łyżki co najmniej 0,6 m3 3) Zadanie III - koparko-spycharką o pojemności łyżki 0,15 m3 - samochodem samowyładowawczym, - piłą do cięcia asfaltu, - zagęszczarką płytowa, - koparką o poj. łyżki 0,6 m3, - samochodem specjalistycznym WUKO, - samochodem asenizacyjnym do pompowania i wywozu wody Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ dla zadania I, II i III). 2. Kosztorys ofertowy z ceną jednostkową ryczałtową oraz wartością zamówienia netto + podatek VATwg załącznika Nr 4 dla zadania I, II i III. 3.Pełnomocnictwo - tylko w sytuacjach określonych w rozdziale XIII pkt. 4 i pkt. 5 lit.c siwz
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych pokój Nr 22 ( budynek Gimnazjum Nr 1 wejście od ul. 11 Listopada).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, biuro podawcze, ul. Kopernika 5, Bielsk Podlaski.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dróg bitumicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg bitumicznych polegający na: 1) Remoncie cząstkowym nawierzchni dróg bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową standard II dla ruchu KR - 3, na gorąco z recyklera lub otaczarki wraz z zacięciem asfaltu piłą mechaniczną i uprzątnięciem terenu - 220 ton; 2) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych typ ciężki- 10 szt.; 3) Regulacji wysokościowej włazów studziennych - 10 szt.; 4)Regulacji wysokościowej zaworów wodociągowych - 10 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont dróg gruntowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gruntowych polegający na: 1) Mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych wraz z zagęszczeniem walcem ogumionym nadając spadki podłużne i poprzeczne w koronie drogi - 200.000,00 m2, 2) Mechanicznym profilowaniu dróg gruntowych, lecz bez zagęszczenia walcem nadając spadki podłużne i poprzeczne, w koronie drogi - 10.000,00 m2, 3) Mechanicznym ścięciu poboczy gruntowych, grunt III kat. gr. warstwy 25 cm wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km - 4. 000,00 m2 4) Wykonaniu koryta w jezdni gr. III kat. na głębokości 0,3 m wraz z wywozem urobku na odległość 5,0 km- 3.000,00 m2 5)Uzupełnieniu ubytków w nawierzchni jezdni gruntowej pospółką wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem - 700,00 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie i konserwacja kanalizacji deszczowej polegające na: 1) Czyszczeniu osadników kanalizacji deszczowej - wpusty uliczne D:500;- 1000 szt 2) Czyszczeniu osadników studzienki rewizyjnej D:1000;- szt.15 3) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 8 szt 4) Regulacji wysokościowej wpustów ulicznych w nawierzchniach betonowych;- szt.3 5) Regulacji wysokościowej włazów studziennych w nawierzchni dróg asfaltowych;- 5 szt 6) Regulacji wysokościowej włazów studziennych w nawierzchni dróg betonowych - 4 szt 7) Wykonaniu wpustu ulicznego z osadnikiem głębokości 0,5 m wraz z ustawieniem włazu żeliwnego typ ciężki; - 2 szt. 8) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianie rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL -B 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:150; -12,00 m 9) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianie rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL - B10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:200; - 10 m 10) Przełożeniu istniejącej kanalizacji deszczowej, poprzez cięcie asfaltu, wymianie rur na nowe wraz z podłączeniem ich, następnie zasypanie gruntem przepuszczalnym wraz z zagęszczeniem warstwami, wykonanie podbudowy betonowej z KL -B 10grubości 15 cm i położenie warstwy asfaltu gr. 6 cm rurociąg D:300; - 10 m 11) Wykonaniu studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki O 1,0 m H = 2,0 m; - 1 szt. 12) Wykonaniu studzienki rewizyjnej wraz z kinetą, wykonanie podłączenia rurociągów, ustawienie włazu żeliwnego typ ciężki O 1,0 m H = 3,0 m; - 1 szt. 13) Czyszczeniu kanalizacji sprzętem specjalistycznym WUKO; - 20 godz. 14) Pompowaniu wody z pasa drogowego beczkowozem wraz z wywozem na odległość 5,0 km; - 10 godz. 15) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym. 35x35x6 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 25 m2 16) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem płytek betonowych o wym.50x55x7 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 15 m2 17) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem kostka polbruk gr. 8 cm; wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm - 10 m2 18) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem trylinki bet. sześciokątnej gr. 15 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m2 19) Przełożeniu chodników po wystąpieniu awarii kanalizacji deszczowej, wraz z rozbiórką i ponownym ułożeniem obrzeży betonowych o wym. 8 x 30 cm, wykonując podsypkę piaskową grubości 10 cm; - 10 m 20) Przestawieniu krawężnika ulicznego o wym. 20x30 cm wraz z odkuciem ław i wykonaniem nowych ław z betonu KL B-10 - 10 m 21) Przełożeniu płyt drogowych o wym. 1,0 x 3,0 m wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem; - 25 m2 22) Przełożeniu płyty typu jomby o wym. 50 x 50 x 15 cm wraz z wykonaniem podsypki piaskowej gr. 20 cm, wypełnienie spoin piaskiem ; - 25 m2 23) Czyszczeniu przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu O 0,8 m; - 10m 24) Czyszczeniu przepustów drogowych z namułu do 50 % zamulenia średnica przepustu O 1,00 m; - 10 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa kruszywa naturalnego dla potrzeb Gminy Bielsk Podlaski w 2025 r.
- Dostawa oleju opałowego
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA BIELSK PODLASKI
- Bieżące utrzymanie dróg miejskich w 2025 roku
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymani leśnej infrastruktury drogowej na obszarze zarządzanym przez Nadleśnictwo Miechów w roku 2025
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I TŁUCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
- Remont dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie w 2025 r.
- Równanie i profilowanie dróg na terenie Gminy Linia z podziałem na części
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych ulic na terenie miasta Malbork.
- Remont cząstkowy nawierzchni ulic w Legnicy przy użyciu mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco oraz wypełnienie spękań w nawierzchniach zalewową masą asfaltową na gorąco.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.