eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówOrganizacja wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2009 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Kleszczów: Organizacja wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2009 roku
Numer ogłoszenia: 265379 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Kleszczowie , ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. 044 7313230, fax. 044 7313563.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksir.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wypoczynku zimowego dla dzieci i młodzieży z terenu gminy Kleszczów w 2009 roku. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części (Część 1, Część 2, Część 3, Część 4, Część 5): 1) 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 57 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej. 2) 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 62 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej. 3) 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów gimnazjum, dla 27 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej. 4) 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów, dla 56 osób w jednych turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej. 5) 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów, dla 20 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Część 1 -1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 2 -1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 3 -1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 4 -1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Część 5 -1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) W przypadku składania oferty na kilka części powyższe kwoty należy odpowiednio zsumować

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Niepodlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.Spełniają warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. A.2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. A.4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. A.5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.6) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (z wyłączeniem osób przydzielonych przez zamawiającego w części 1, 4). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ. B.2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem (wypoczynek zimowy zorganizowany dla minimum 30 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają warunek określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67), należy załączyć: D.1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu w/w warunku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złozone przez wykonawcę w niniejszym postepowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: A.1)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 SIWZ. A.2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. A.4) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. A.5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A.6) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: B.1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (z wyłączeniem osób przydzielonych przez zamawiającego w części 1, 4). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 SIWZ. B.2) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Wykaz winien zawierać przynajmniej jedną usługę odpowiadającą zakresem (wypoczynek zimowy zorganizowany dla minimum 30 osób) przedmiotowi zamówienia. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 SIWZ. Do wykazu obowiązkowo należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług np. referencje zleceniodawców tych usług. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. D. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają warunek określony w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. z 1997 r. Nr 12 poz. 67), należy załączyć: D.1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu w/w warunku z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksir.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Kleszczowie, ul. Główna 74, 97-410 Kleszczów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Kleszczowie, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół podstawowych z klas I-III, dla 57 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół podstawowych z klas IV-VI, dla 62 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów gimnazjum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów gimnazjum, dla 27 osób w jednym turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7-dniowy obóz szkoleniowo - rekreacyjny dla członków Młodzieżowej Orkiestry Dętej Gminy Kleszczów, dla 56 osób w jednych turnusie w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7-dniowy wypoczynek zimowy dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych i studentów, dla 20 osób w jednym turnusie w okresie między w okresie między 25.01.2009 roku a 07.02.2009 roku (należy podać konkretny termin wypoczynku) w górach Polski południowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Atrakcyjność programu, miejsca wypoczynku oraz miejsca zakwaterowania - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.