To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Wieliczka: Dostawa ładunków klejowych
Numer ogłoszenia: 265442 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224236 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ładunków klejowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres rzeczowy zamówienia. 1.1. Zamawiający nabywa, a Wykonawca sprzedaje i dostarcza ładunki klejowe, w maksymalnej ilości 6000 sztuk o następujących parametrach: 1) średnica O = 36 mm, 2) długość L = 500 mm, 3) czas wiązania - od 2,5 do 3,5 min. 1.2. W ramach maksymalnej ilości ładunków klejowych, określonej w pkt 1.1., Zamawiający zobowiązuje się do zakupu ładunków klejowych o wartości 60% ceny całkowitej brutto. Zakup pozostałej ilości ładunków klejowych o wartości 40% ceny całkowitej brutto zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Ładunki klejowe muszą posiadać: 1) deklarację zgodności (z certyfikatem B oraz warunkami technicznymi) - w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 138 poz. 935 ze zm.), 2) kartę charakterystyki materiałów niebezpiecznych, 3) instrukcję bezpiecznego stosowania ładunków klejowych, 4) warunki przechowywania wyrobu w temp. od 5o do 30o C, 5) trwałe i czytelne oznakowanie znakiem certyfikatu bezpieczeństwa na opakowaniach zbiorczych, 6) świadectwo jakości, 7) dowód wydania zewnętrznego (WZ) lub faktura VAT. 2.2. Okres przydatności do użytku ładunków klejowych winien wynosić co najmniej 3 miesiące licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. 2.3. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczane ładunki klejowe na okres minimum 3 miesięcy. 3. Sposób przeprowadzenia dostawy 3.1. Ładunki klejowe dostarczane będą przez Wykonawcę na zlecenie Zamawiającego, sukcesywnie, maksymalnie w 20 partiach. 3.2. Ładunki klejowe dostarczone będą przez Wykonawcę w terminie do 7 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Każdorazowo w zleceniu, Zamawiający określi ilość dostarczanych ładunków klejowych. Zlecenia będą składane do Wykonawcy pisemnie i jednocześnie przekazywane faksem. 3.3. Jednorazowa dostawa nie będzie mniejsza niż 300 szt. ładunków klejowych. 3.4. Dostawy ładunków klejowych obywać się będą w dni robocze w godzinach między 7.00 a 13.00. 3.5. Miejsce dostawy - magazyn Kopalni Soli Wieliczka S.A. Park Kingi 1. 3.6. Dostarczanie towaru będzie się odbywać na koszt Wykonawcy. O przygotowaniu zleconej dostawy ładunków klejowych Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego telefonicznie i faksem, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 3.7. Z pierwszą dostawą ładunków klejowych do Zamawiającego, Wykonawca powinien dostarczyć: a) instrukcję bezpiecznego stosowania wyrobu, b) kartę charakterystyki wyrobu, c) dokument gwarancji, d) warunki przechowywania wyrobu. 3.8. Do każdej dostawy musi być dołączone świadectwo jakości, deklaracja zgodności (z certyfikatem B oraz warunkami technicznymi) oraz dowód wydania wyrobu na zewnątrz WZ lub faktura VAT. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00 - Kleje .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Minova Ekochem Spółka Akcyjna, ul. Budowlana 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83100,00
Oferta z najniższą ceną: 83100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2025
- Dostawa art. spożywczych w 2025 roku.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją energii elektrycznej do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E do budynków Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce w 2025 r.
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.