eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Demontaż zużytej stolarki drewnianej , wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Piekary Śląskie: Demontaż zużytej stolarki drewnianej , wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207
Numer ogłoszenia: 265454 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie , ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż zużytej stolarki drewnianej , wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż zużytej stolarki drewnianej, wykonanie i montaż stolarki PCV w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Piekarach Śląskich przy Bytomskiej 207. I. WYTYCZNE DLA OFERENTA 1. Wymagania techniczne: 1.1. System okien PCV bezołowiowy, pięciokomorowy w kolorze białym , zbrojony profilem stalowym ocynkowanym, skrzydła okienne bez okapników .Stolarka zabezpieczona na czas dostawy i montażu folią . 1.2. Stolarka PCV szklona wkładem szybowym U=1.1. 1.3. Okucia obwiedniowe , system uszczelek minimum podwójny. 1.4. Skrzydła rozwieralno uchylne zabezpieczone przed wysprzęgleniem się skrzydła ( blokada błędnego położenia klamki ). 1.5. Skrzydła rozwieralno uchylne zaopatrzone w mikrouchylacze (dla zapewnienia mikrowentylacji). 1.6. Okna zaopatrzone w nawietrzaki po jednej sztuce w każdej sali ,łącznie 4 sztuki. Okna muszą zapewniać stałą infiltrację powietrza zewnętrznego w granicach wymaganych Polską Normą . 1.7. Parapety zewnętrzne z blachy ocynkowanej grubości 0,75mm malowane proszkowo w kolorze brąz , wychodzące minimum 4 cm poza lico zewnętrzne ściany lub minimum 2 cm poza krawędź zewnętrzną istniejącego parapetu z cegły. 1.8. Parapety wewnętrzne z granitu, z zaokrąglonymi narożami i sfazowanymi krawędziami , 2. Zakres robót a) demontaż istniejących okien drewnianych - 28 szt. , b) dostawa i montaż okien PCV wg załączonego szkicu - 28 szt., c) montaż parapetów zewnętrznych - 28 szt. , d) wymiana parapetów wewnętrznych z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących ,np.: omurowanie, podmurowanie z wymianą tynków - 28 szt, e) uzupełnienie uszkodzonych tynków w ościeżach zewnętrznych, wewnętrznych i przy parapetach , UWAGA: przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej należy skutecznie zabezpieczyć posadzki, grzejniki , obudowy grzejnikowe , wszelkie szkody lub uszkodzenia wykonywane będą przez wykonawcę na jego koszt. 3. Szczegółowe warunki wykonawstwa robót 3.1. Rozpoczęcie prac montażowych może nastąpić po przekazaniu frontu robót , w obecności przedstawiciela użytkownika oraz po zabezpieczeniu posadzek, grzejników , obudów grzejnikowych i oznakowaniu placu budowy. 3.2. Roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia prowadzone będą w czynnym obiekcie szkolnym i nie mogą kolidować z prowadzonymi zajęciami. Czas prowadzenia robót musi być uzgodniony z dyrektorem szkoły. 3.3. Przy pracach demontażowych i montażowych należy zachować środki ostrożności wynikające z pracy w czynnym obiekcie. Kierownik budowy powinien oddelegować do pracy pracowników przeszkolonych pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy przy realizacji robót budowlano-montażowych. Teren przyległy do miejsca robót należy wygrodzić lub zabezpieczyć przed spadającymi elementami lub narzędziami itp. Odpowiedzialność za całość spraw bhp w czasie prowadzenia robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. 3.4. Zamawiający przeprowadzi odbiór robót w ciągu 14 dni od zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru robót . 3.5. Do dnia odbioru kierownik budowy składa oświadczenie o zakończeniu i wykonaniu robót zgodnie z zamówieniem., odpowiednimi przepisami prawa budowlanego i o uporządkowaniu terenu po wykonanych robotach. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dwa komplety : atestów, certyfikatów, klasyfikacji ogniowych, deklaracji zgodności, aprobat technicznych itd. Po sprawdzeniu kompletności dokumentów odbiorowych komisja dokonuje przeglądu wykonanego zadania. Zakończenie przeglądu z wynikiem pozytywnym umożliwia spisanie protokołu odbioru końcowego robót. Po odbiorze końcowym Wykonawca jest zobowiązany do rozliczenia zadania zgodnie z umową . 4. Wybrany Oferent przed podpisaniem umowy złoży u Zamawiającego kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnego zaświadczenia o członkostwie Izby Inżynierów Budownictwa proponowanego kierownika budowy oraz polisę ubezpieczeniową. 5. Wybrany oferent zobowiązany jest do dokonania pomiarów indywidualnie dla każdego otworu z uwagi na różnice wymiarów. 6. Lustracja obiektu dla zapoznania się z warunkami terenowymi i technicznymi wykonania przedmiotu zamówienia. II. Rozwiązania równoważne: Podane w opisach niniejszej SIWZ oraz jej załączników nazwy własne, przyjęte technologie oraz przywołane normy należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla nazwanych produktów oraz proponowanej technologii wykonania z zachowaniem jej wymogów w zakresie wskazanych wymagań minimalnych. Ciężar udowodnienia, że rozwiązania równoważne zachowują minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. 2.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej: - 2 roboty polegające na wymianie stolarki PCV okiennej lub drzwiowej o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje, co najmniej następującymi osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, o minimalnych kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu niezbędnych do wykonania zamówienia : tj . - minimum 1 osobą posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności : konstrukcyjno-budowlanej posiadającą zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego o wpisie do ewidencji i potwierdzenie wniesienia aktualnej opłaty za ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w zakresie uprawniającym do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polski wymaga się od wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz oferty oraz kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie kosztorysu ślepego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Piekary Śląskie ul. Bytomska 84 41-940 Piekary Śląskie Biuro Zamówień Publicznych , pok. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.