Ogłoszenie z dnia 2011-01-24
Wysokie Mazowieckie: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szansa dla każdego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 26547 - 2011; data zamieszczenia: 24.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 im.T. Kościuszki , ul. Kościelna 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 0-86 275 2008, faks 0-86 275 2008 wew. 217.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu Szansa dla każdego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wysokiem Mazowieckiem w ramach projektu Szansa dla każdego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Działanie 9.2 Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Przez jedną godzinę pozalekcyjną rozumie się 45 minut. Zajęcia będą prowadzone w ramach następujących zadań: ZADANIE 1 Prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla dzieci z trudnościami w uczeniu się oraz zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 21.06.2011 r. - ilość godzin - 384. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 900. Wymagane: kwalifikacje do nauczania klas I-III, ZADANIE 2 Prowadzenie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 120. Wymagane: kwalifikacje w zakresie terapii pedagogicznej. ZADANIE 3 Prowadzenie zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 90. Wymagane: kwalifikacje w zakresie logopedii. ZADANIE 4 Prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 60. Wymagane: kwalifikacje w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej. ZADANIE 5 Prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 60. Wymagane: kwalifikacje w zakresie psychologii. ZADANIE 6 Prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 60. Wymagane: kwalifikacje w zakresie gimnastyki korekcyjnej. ZADANIE 7 Prowadzenie zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych. Termin realizacji od 10.02.2011 r. do 22.12.2011 r. - ilość godzin - 90. Wymagane: kwalifikacje w zakresie oligofrenopedagogiki. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się u Zamawiającego w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Wysokiem Mazowieckiem ul. Kościelna 1 w salach dydaktycznych Zamawiającego, wyposażonych w miejsca do siedzenia, pisania i prowadzenia zajęć, przystosowanych dla odpowiedniej liczby uczestników, wyposażone w odpowiedni sprzęt techniczno-dydaktyczny . Pomieszczenia będą spełniać wymogi BHP, akustyczne, oświetleniowe, w okresie zimowym ogrzewane, posiadające zaplecze sanitarne. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki, itp. jak również jest zobowiązany opracować plan i program zajęć a także sprawować opiekę nad uczniami. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnych i końcowych testów kompetencji dla grupy uczniów objętych zajęciami dydaktyczno -wyrównawczymi i rozwijającymi uzdolnienia. Dla dzieci ze specyficznymi trudnościami (wady wymowy, wady postawy, zaburzenia komunikacji, niepełnosprawność, specyficzne trudności w czytaniu i pisaniu) Wykonawca winien opracować oceny opisowe postępów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) - Załącznik Nr 2 do SIWZ.W celu spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: 1) posiadają wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania, na które składają ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne. 2) Posiadają wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, który posiada co najmniej stopień nauczyciela kontraktowego oraz umiejętność obsługi programów komputerowych przeznaczonych dla uczniów klas I-III. 3) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4) Dysponują czasem w zakresie wykonania usługi edukacyjnej od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 16.00 (zgodnie z potrzebami uczniów i organizacją pracy szkoły). 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, przedstawi on pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 26 ust. 2b. 6) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Doświadczenie, potencjał kadrowy oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców występujących wspólnie oceniana będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Doświadczenie, potencjał kadrowy oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców występujących wspólnie oceniana będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na postawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) - Załącznik Nr 2 do SIWZ. Doświadczenie, potencjał kadrowy oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców występujących wspólnie oceniana będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela - dyplom posiadanego wykształcenia wyższego kierunkowego lub świadectwo ukończenia studiów podyplomowych odpowiedniego dla zadania, na które składana jest oferta oraz przygotowania pedagogicznego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym rozdziale. 2. Zaistnienie okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi, warunkami atmosferycznymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 3. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia- zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany uczestników projektu. 5. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie zmiany Wykonawcy umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Kościelna 1 18-200 Wysokie Mazowieckie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 12:00, miejsce: Szkoła Podstawowa Nr 1 ul. Kościelna 1 18-200 Wysokie Mazowieckie pok. Nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszania różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI WYSOKIE MAZOWIECKIE
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i odpadów niebezpiecznych
- Budowa zadaszenia zasieków na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7D - w formule ,,zaprojektuj i wybuduj''.
więcej: przetargi WYSOKIE MAZOWIECKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.