eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sejny1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób bezrobotnych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-08

Sejny: 1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób bezrobotnych.
Numer ogłoszenia: 265494 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109349 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sejnach, ul. Łąkowa 26, 16-500 Sejny, woj. podlaskie, tel. 87 516 39 70, faks 87 516 33 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.2 Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa dla 10 osób bezrobotnych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia na rzecz Zamawiającego szkolenia Opiekunka środowiskowa-CPV-80500000-9:Usługi szkoleniowe dla 10 osób bezrobotnych.1)Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zatrudnienie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałenie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2) Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). 3)Szkolenie powinno odbyć się w następującym terminie: lipiec 2013r. przy czym Zamawiający wymaga aby maksymalny czas trwania szkolenia wyniósł 15 dni szkoleniowych. Liczba godzin szkolenia to 100, w tym: 40 godz. zajęć praktycznych i 60 godz. zajęć teoretycznych. 4) Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o rozporządzenie z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz.216) i rozporządzenie MPiPS z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193) oraz powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych dostępne w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust. 1 pkt 7 lit. e ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415). 5) W programie szkolenia powinny znaleźć się następujące zagadnienia: a.rola opiekunki środowiskowej w opiece nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi, b.czynności higieniczne przy podopiecznym, c. wspieranie biologicznych funkcji życiowych podopiecznego, pomiary podstawowych parametrów życiowych, d. udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej, e. wybrane formy terapii zajęciowej z osobami niepełnosprawnymi, f. organizowanie czasu wolnego podopiecznemu, g. zajęcia praktyczne w instytucjach opiekuńczych. 6)Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się codziennie, od poniedziałku do piątku, w godzinach przedpołudniowych lub popołudniowych - zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00. Powinny obejmować przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być dłuższy niż 8 godzin zegarowych. 1 godzina kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne trwające 45 minut i 15 minutową przerwę. Długość przerw może być ustalana elastycznie. 7) Zamawiający dopuszcza również możliwość prowadzenia szkolenia w soboty, w sytuacji gdyby istniała taka konieczność ze względów organizacyjnych. 8) Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom zaświadczenie bądź inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 9) Miejscem przeprowadzenia zajęć teoretycznych będzie miasto Sejny, a zajęć praktycznych teren powiatu sejneńskiego. 10) Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w Domu Pomocy Społecznej, Zakładzie Pielęgancyjno-Opiekuńczym w Sejnach, Miejskim lub Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej lub innej instytucji opiekuńczej na terenie powiatu. 11) Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności teoretyczne i praktyczne do wykonywania pracy w zawodzie opiekunka środowiskowa (kod zawodu 341204). 12) Szkolenie winno kończyć się egzaminem wewnętrznym w ostatnim dniu szkolenia i wydaniem stosownego zaświadczenia zgodnie ze wzorem określonym w § 18 ust. 2 (Załącznik nr 5) Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Do każdego zaświadczenia należy wystawić suplement zawierający następujące informacje: Okres trwania szkolenia oraz tematy i wymiar godzin edukacyjnych. 13) Uczestnicy szkolenia przed szkoleniem i na koszt WYKONAWCY zrobią badania lekarskie u Lekarza Medycyny Pracy stwierdzające zdolność do uczestnictwa w szkoleniu i podjęcia pracy na stanowisku opiekunka środowiskowa. Koszt badania lekarskiego powinien obejmować także wydanie książeczki do potrzeb sanitarno- epidemiologicznych dla każdego uczestnika. 14) Koszty badań lekarskich powinny zawierać się w cenie szkolenia przedstawionej przez Wykonawcę. 15) Wykonawca zobowiązuje się skierować wszystkich kandydatów na uczestników kursu do Lekarza Medycyny Pracy wskazanego przez Zamawiającego i dostarczyć do Urzędu najpóźniej w dzień rozpoczęcia szkolenia zaświadczenia (kopie) o zdolności do odbycia szkolenia wystawione przez Lekarza Medycyny Pracy. 16) Wykonawca zobowiązany jest na koniec szkolenia przekazać uczestnikom kursu imienne ankiety (Załącznik nr 8 do SIWZ) służące ocenie jakości oraz sprawdzeniu efektów szkolenia. 17) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił w trakcie szkolenia: a) warunki zgodne z ogólnymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska, b) odpowiednie warunki lokalowe do prowadzenia zajęć teoretycznych: salę wykładową dostosowaną do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 10 osób, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, zestawy komputerowe połączone z Internetem oraz niezbędne pomoce dydaktyczne, a także gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia, stolik, ławkę lub krzesło z przystawką zapewniającą swobodne sporządzanie notatek, c) nieodpłatne materiały szkoleniowe, przekazane każdemu z uczestników na własność, zawierające minimum: podręcznik uwzględniający tematykę zawartą w programie szkolenia, notatnik- format A-4, długopis, a także niezbędne materiały dydaktyczne w formie instrukcji, tabel, schematów itp. d) gorące i zimne napoje (kawa, herbata, woda mineralna) e) nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia. 18) Wykonawca zobowiązuje się dodatkowo wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu z logiem projektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie zostanie przeprowadzone w ramach projektu Nowe kwalifikacje szansą na zatrudnienie realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałenie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Rozwoju Regionalnego Ares w Suwałkach, ul. Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.