eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławRemont nawierzchni placu wewnętrznego KP PSP Jarosław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Jarosław: Remont nawierzchni placu wewnętrznego KP PSP Jarosław
Numer ogłoszenia: 265507 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jarosławiu , ul. Morawska 2, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6215567, fax. 016 6241112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppspjaroslaw.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu wewnętrznego KP PSP Jarosław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe placu wewnętrznego jednostki, a mianowicie: Roboty przygotowawcze: - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych 5 szt., - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych 3 szt, - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (beton, kostka) ( 2314,00 m2), - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem ( 2314,00 m2), - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym.30x30 cm w gruncie (350m), - ława pod krawężniki betonowa z oporem (21 m3), - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo piaskowej (350m), Roboty nawierzchniowe: - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca grub. po zagęszczeniu 4 cm (2314 m2), - nawierzchnia z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa ścieralna grubość po zagęszczeniu 3 cm (2314 m2), - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 w ilości 8,0 dm3/m2. (210 m2)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia określonego w rozdziale III SIWZ, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; w szczególności: - osoby przewidziane do kierowania robotami budowlanymi posiadają stosowne uprawnienia w specjalności budowlanej - wymagany min. 1 kierownik; - remont wykonywać będą osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje; - wykonawca dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania roboty; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 ustawy). 2) Komisja przetargowa będzie oceniała spełnianie w/w wymagań jako spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ. 3) Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się. 4) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów wymaganych od Wykonawcy w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty: a) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ) zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów: c) ważne uprawnienia dla kierownika robót w specjalności budowlanej; d) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz w przypadku kierownika numer uprawnień wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; e) wykazu sprzętu, którym dysponuje wykonawca, niezbędnego do wykonywania zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; f) Wykazu co najmniej 3 wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat robót zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem z podaniem ich zakresu, daty i miejsca robót (firm, instytucji), a także referencje potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppspjaroslaw.itl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Jarosławiu ul. Morawska 2, 37-500 Jarosław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej 37-500 Jarosław ul. Morawska 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.