eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawę materiałów do wyposażenia apteczek pierwszej pomocy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Kraków: Dostawę materiałów do wyposażenia apteczek pierwszej pomocy
Numer ogłoszenia: 265516 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków, woj. małopolskie, tel. 124222153, faks 124222153; 124229033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów do wyposażenia apteczek pierwszej pomocy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1Zamawiający zamawia niżej opisany przedmiot zamówienia: Agrafka duża, opaska elastyczna (bandaż) 4m x 8cm, opaska elastyczna (bandaż) 4m x 10 cm, kompres gazowy 5 x 5cm, kompres gazowy 7,5 x 7,5 cm, folia NRC, gaza opatrunkowa 0,5 m2, chustka trójkątna,, codofix do zastosowania na głowę, ramię podudzie, kolano roz. 6, Codofix do zastosowania na dłoń - stopę rozm.3, maseczka do zastępczej wentylacji, rękawiczki jednorazowe, plaster bez opatrunku 5mx1,25 cm, plaster z opatrunkiem 1mx6 cm, nożyczki, instrukcja udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach (do zawieszenia przy apteczce) wykonana z PCV, sól fizjologiczna, kompletne wkłady wyposażenia do apteczki1 (poz.18 obejmująca poz. 1-17 załącznika nr 2 sposób obliczenia ceny) , apteczka z wkładem wyposażenia 2 (wiersz 19 załącznika nr 2 sposób obliczenia ceny), apteczka bez wyposażenia 3, apteczka samochodowa z wyposażeniem - szczegółowe ilości zamawianych asortymentów przedstawia załącznik nr 2 do siwz. Przypis.1 - Pozycja 18 tj. kompletny wkład wyposażenia do apteczki - na kompletny gotowy wkład wyposażenia apteczki składają się materiały jak w pozycjach od 1 do 17 załącznika nr 2. Wyceniając taki zestaw wykonawca powinien wziąć pod uwagę, iż będą się na niego składały asortymenty wymienione w poz. od 1 do 17. Pozycje te są też zamawiane osobno i osobno winny być również wyceniane w zał. nr 2 do siwz przez Wykonawcę, gdyż będą służyć do uzupełnień zużywanych materiałów z apteczek. Każdy z zamawianych wkładów wyposażenia apteczki wymieniony w poz. 18 winien zostać dostarczony do zamawiającego w osobnym opakowaniu np. foliowym tak aby poszczególne wkłady stanowiły odrębne komplety. Przypis 2 - Pozycja 19 - obejmuje wkład do apteczki (tożsamy z poz. 18) oraz szafkę metalową. Przypis 3 - Poz. 20 - to apteczka metalowa bez wyposażenia czyli bez wkładu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, bez śladów używania, pełnowartościowy. 3.2Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia i odebrania do 30 % mniejszej ilości asortymentu niż określono w załączniku nr 2 do siwz - sposób obliczania ceny. 3.3 Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie. Zamawiający skieruje do Wykonawcy zamówienie w którym sprecyzuje rodzaj materiałów do wyposażenia apteczek pierwszej pomocy w pierwszej dostawie do magazynów wskazanych w załączniku nr 2 do umowy. Kolejne dostawy oraz ilość asortymentu określi zamawiający maksymalnie w dwóch dostawach uzupełniających do tych magazynów. 3.4Przedmiot umowy będzie dostarczony Zamawiającemu zgodnie z treścią zamówienia w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3.5Termin ważności na dostarczone materiały opatrunkowe winien wynosić minimum 24 miesiące z wyłączeniem soli fizjologicznej która powinna posiadać termin ważności minimum 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.14 - Gaza medyczna .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż wykonał należycie w powyższym okresie co najmniej 2 dostawy, polegające na świadczeniu dostaw środków opatrunkowych bądź artykułów wyposażenia apteczek pierwszej pomocy w ramach dwóch umów na kwotę min. 15 000 zł brutto każda. W tym celu wykonawca musi sporządzić i podpisać wykaz dostaw wg schematu w siwz oraz musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określonych w wykazie, Zamawiający uzna np. referencje. Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać dostawy wykazane oraz potwierdzać ich należyte wykonanie. W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku wymagane jest, aby inny podmiot brał udział w wykonywaniu części zamówienia. Należy wskazać jaką część zamówienia będzie wykonywał inny podmiot, na wiedzy i doświadczeniu którego Wykonawca będzie polegał.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania umowy, w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: CIOR4-63/2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków p.IV, pok. 409.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2012 godzina 11:00, miejsce: Ul. Westerplatte 20, 31-045 Kraków p.IV, pok. 409.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 05.09.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom przez Wykonawcę wykonanie dostaw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem na numer: 12 422 90 33. W przypadku przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji drogą faksową, każda ze stron postępowania na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.