Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-30
Sanok: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla SPZOZ w Sanoku.
Numer ogłoszenia: 265552 - 2011; data zamieszczenia: 30.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 800-lecia 26, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4656290, faks 013 4656290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zozsanok.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zozsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego i wielokrotnego użytku dla SPZOZ w Sanoku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym sprzętu medycznego wielokrotnego i jednorazowego użytku wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku, ul. 800-lecia 26, z podziałem zamawianego asortymentu na poszczególne zadania, Wspólny słownik zamówień: CPV - 33.19.00.00-8 - różne urządzenia i produkty medyczne Zaoferowane wyroby muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających co najmniej opisane w siwz wymagania i parametry techniczne, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności w swojej ofercie. 4.Wykonawca musi zaoferować 30 dniowy termin płatności faktury VAT od daty prawidłowego jej wystawienia oraz okres niezmienności cen przez okres obowiązywania umowy. Warunki realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - ocena uzytkowa dla zadań: 2,7,8,9,10,11,12,15 40%; dla zadań 1,3,4,5,6,13,14,16,17,18,19,20,21,22 - cena 100% - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć, w przypadku niezrealizowania całości zamówienia i przy zastosowaniu tych samych cen jednostkowych c) przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, 2. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Administracji SPZOZ w Sanoku - pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Budynek administracji SPZOZ w Sanoku - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrządy do drenażu jamy bębenkowej oraz opatrunków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym przyrządów do drenażu jamy bębenkowej oraz opatrunków wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby z gazy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym wyrobów z gazy wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Protezy dróg żółciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym protez dróg żółciowych wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Elektrody do resektoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym elektrod do resektoskopu wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy do drenażu dróg żółciowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawów do drenażu dróg żółciowych wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały konserwacyjne do czyszczenia i pielęgnacji instrumentarium endoskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym materiałów konserwacyjnych do czyszczenia i pielęgnacji instrumentarium endoskopowego wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lancety do testów punktowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym lancetów do testów punktowych wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.19.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Układy oddechowe do aparatu do znieczulania dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym układów oddechowych do aparatu do znieczulania dla dzieci wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.74.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Majtki z włókniny do badań kolonoskopijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym majtek z włókniny do badań kolonoskopijnych wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.30.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Łącznik do drenów i ssaków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym łączników do drenów i ssaków wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dreny do artropompy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym drenów do artropompy wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prześcieradła j/u do noszy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym prześcieradeł j/u do noszy wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.44.14-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Anoskop proktologiczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym anoskopu proktologicznego wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Osprzęt do diatermii ICC 300 Erbe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym osprzętu do diatermii ICC 300 Erbe wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym pojemników na zużyty sprzęt medyczny wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. ocena uzytkowa - 40
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw 2- światłowy I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawów 2- światłowych I wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy 2- światłowe II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym zestawów 2- światłowych II wraz z dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Taśma falista- sączki do drenażu ran.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym taśmy falistej- sączki do drenażu ran wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Papier rejestracyjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze sukcesywnym papieru rejestracyjnego wraz z jego dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Łyżki j/u do laryngoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze jednorazowym łyżek j/u do laryngoskopów wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Światłowody do łyżek w/u do laryngoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze jednorazowym światłowodów do łyżek w/u do laryngoskopów wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Łyżki w/u do laryngoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup o charakterze jednorazowym łyżek w/u do laryngoskopów wraz z ich dostarczeniem na koszt i ryzyko Wykonawcy do Magazynu SPZOZ w Sanoku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pisarowcach
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
więcej: Majtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.