eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkSukcesywna dostawa wędlin wieprzowych ,wędlin drobiowych,boczku wędzonego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-23

Lębork: Sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych ,wędlin drobiowych,boczku wędzonego
Numer ogłoszenia: 26555 - 2009; data zamieszczenia: 23.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku , ul. Stryjewskiego 23, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8624200, 8624201, faks 059 8622434.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych ,wędlin drobiowych,boczku wędzonego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wędlin wieprzowych,wędlin drobiowych,boczku wędzonego.Dostawa odbywac się będzie do siedziby Zamawiającego na adres DPS nr 1 w Leborku w terminie ustalonym przez Zamawiającego.Koszt przewozu ,opakowania, ubezpieczenia na czas przewoazu ponosi Wykonawca.Wykonawca zapewni rozładunek towaru do Zamawiającego .Wykonawca gwarantuje dostawę towaru najwyższej jakości .Zamawiający zastrzega sobie zmiany do harmonogramu dostaw zarówno co do terminu jak również ilości ,o czym będzie informował Wykonawca.Wykonawca z tytułu zmian w dostawie nie będzie rościł praw do odszkodowania i kar umownych ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI PRZYSTĄPIENIA DO POSTĘPOWANIA 1.O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania tych uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy Art.24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych i nie podlegających odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności a) Oświadczenie, że osoby które zajmują się dostawą towaru posiadają aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych na druku stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. b) Oświadczenie potwierdzające, że oferowane artykuły są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz, że wykonawca posiada system HCCP lub rozpoczął wdrażanie systemu HCCP w Zakładzie Załącznik Nr 4 c)Oświadczenie o spełnienie warunków określonych udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne w Art. 22 Ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie Art. 24 tejże ustawy Załącznik Nr 6 3 UWAGA Brak jakiegokolwiek z w / w oświadczeń spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania ( Art. 24 ust.2 pkt.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lebork.dps.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 1 w Lęborku ul Stryjewskiego 23 84-300 Lębork sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1 wLęborku ul Stryjewsiego 23 84-300 Lębork.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.