eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie SZPZOZ, usługi dezynfekcji, usługi pielęgnacyjno-opiekuńcze i transport wewnętrzny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Ostrołęka: usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie SZPZOZ, usługi dezynfekcji, usługi pielęgnacyjno-opiekuńcze i transport wewnętrzny
Numer ogłoszenia: 265586 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr Józefa Psarskiego w Ostrołęce , Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7652122, faks 029 7604569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie SZPZOZ, usługi dezynfekcji, usługi pielęgnacyjno-opiekuńcze i transport wewnętrzny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie SZPZOZ, usługi dezynfekcji, usługi pielęgnacyjno-opiekuńcze i transport wewnętrzny; poniżej 206000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń według spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie wymóg muszą spełnić oddzielnie. 1.2. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Zamawiający wymaga załączenia do oferty zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych, wydanego na podstawie art. 28 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. nr 62, poz. 628 z późn. zm.). Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie wymóg mogą spełnić łącznie. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie wymóg muszą spełnić oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Minimalna kwota ubezpieczenia się Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej: 1 500 000,00 zł. Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie wymóg mogą spełnić łącznie. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 3.1. Oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia około 140 dotychczasowych pracowników od Wykonawcy, który w chwili obecnej świadczy przedmiotową usługę w trybie art. 231 Kodeksu Pracy. Wg Załącznika nr 6. 3.2. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował po przejęciu od dotychczasowego Wykonawcy usługi pracowników w trybie art. 231 KP osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego na usługę w zakresie kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach i na terenie SZPZOZ, pomocy przy wykonywaniu czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych, usługi dezynfekcji oraz transport wewnętrzny, w tym osobami o następujących kwalifikacjach: a) transport odpadów niebezpiecznych wykonywany będzie przez osoby posiadające uprawnienia, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) nadzór i kontrola nad realizowaną usługą wykonywana będzie przez osobę posiadającą wyższe wykształcenie medyczne lub wyższe wykształcenie bezpośrednio związane z pracą w ochronie zdrowia, znająca specyfikę pracy w szpitalu, c) sanitariusz szpitalny (min. 20 pracowników). Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie, wymóg ten spełnić mogą łącznie. Wg Załącznika nr 6. 3.3. Wykaz sprzętu jaki posiada lub przewiduje Wykonawca do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia tj. narzędzi, urządzeń, środków transportu w tym środka transportu do przewozu odpadów niebezpiecznych według Załącznika Nr 7. Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie, wymóg ten spełnić mogą łącznie. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.) - według Załącznika nr 4. Podmioty ubiegające się o zamówienie wspólnie wymóg muszą spełnić oddzielnie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terenem Rzeczpospolitej Polskiej dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu musi złożyć zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SZPZOZ-ZPP-27/2009.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120 A, 07-410 Ostrołęka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 11:45, miejsce: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120 A, 07-410 Ostrołęka, sekretariat, pok. 219, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.