eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa cyfrowego sprzętu fotograficznego - 6 szt.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Katowice: Dostawa cyfrowego sprzętu fotograficznego - 6 szt.
Numer ogłoszenia: 26561 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 381578 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa cyfrowego sprzętu fotograficznego - 6 szt..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia była dostawa fabrycznie nowego, pochodzącego z bieżącej produkcji cyfrowego sprzętu fotograficznego (aparaty cyfrowe - 5 szt., kamera cyfrowa - 1 szt.) zwanego dalej - sprzętem.
Przedmiot zamówienia obejmujmował ponadto dostarczenie sprzętu do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
Nr 1) część A: cyfrowy sprzęt fotograficzny zgodnie z zał. nr 2 A do SIWZ (aparaty cyfrowe - 4 szt., kamera cyfrowa - 1 szt.),
Nr 2) część B: cyfrowy sprzęt fotograficzny zgodnie z zał. nr 2 B do SIWZ (aparat cyfrowy - 1 szt.).
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia zawierały załączniki nr 2A i 2B, które stanowiły integralną część SIWZ.
Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A postępowania: do 14 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części B postępowania: między 09.01.2012 r. a 31.01.2012 r.
Wymagany termin gwarancji: zgodny z terminem gwarancji producenta sprzętu.
Wykonawca zobowiązany był zapewnić krajowy serwis gwarancyjny oraz dostarczyć wraz ze sprzętem instrukcję obsługi w języku polskim.
Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane były wskazania określonego typu sprzętu oznaczało to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt wykonany był pod względem jakościowym i technicznym, w taki sposób jak przykładowy (wzorcowy) typ sprzętu wskazany w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu należało traktować jako przykładowe i pomocnicze.
Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuścił składania ofert wariantowych.
Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
Zamawiający nie przewidywał wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewidywał ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie ograniczył możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia był realizowany: w ramach Wspólnego Projektu Badawczego PSPB - 153/2010 pod tytułem: Zagrożenie powodziowe na przedpolu Tatr - ze środków Polsko - Szwajcarskiego Programu Badawczego (część B postępowania).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: część B: cyfrowy sprzęt fotograficzny zgodnie z zał. nr 2 B do SIWZ (aparat cyfrowy - 1 szt.)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andrzej Zuber prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Zuber Andrzej PHPU Zuber, adres zakładu głównego: ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, ul. Koszarowa 40/5, 51-149 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8373,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11439,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11439,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11439,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.