To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Dobrzejewice: Budowa leśniczówki Dąbrówka - budynku mieszkalnego i budynku gospodarczo - garażowego
Numer ogłoszenia: 265628 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233298 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dobrzejewice, Zawały 101, 87-123 Dobrzejewice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6742500, faks 056 6742501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa leśniczówki Dąbrówka - budynku mieszkalnego i budynku gospodarczo - garażowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Dąbrowka i budynku gospodarczo - garażowego wraz z instalacjami i innymi elementami zagospodarowania terenu. Budynek leśnictwa spełnia dwie funkcje: administracyjną - biuro leśnictwa i mieszkalną - mieszkanie leśniczego. Informacja ta ma na celu wskazanie Wykonawcy konieczność zastosowania dwóch stawek podatku VAT (8 i 23%). 2. Szczegółowy zakres rzeczowy zamówienia określony jest w: - Projekcie budowlanym - załącznik Nr 12 do SIWZ, - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 13 do SIWZ, - Przedmiarach robót - załącznik Nr 14 do SIWZ, - Standardach podstawowych materiałów, robót i wyposażenia wymaga?nych w nowoprojektowanych obiektach Nadleśnictwa Dobrzejewice - załącznik Nr 10 do SIWZ, - Informacjach uzupełniających do SIWZ - załącznik Nr 11 do SIWZ. 3. Miejsce wykonywania robót: działka nr 2121/4, Obręb Osówka, Gmina Czernikowo, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 4. Pobór energii elektrycznej z rozdzielnicy budowlanej oraz wody będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 5. Cena wykonania przedmiotu zamówienia ma obejmować wszystkie jego elementy wynikające nie tylko z SIWZ wraz z załącznikami, lecz także wynikające z wiedzy i doświadczenia Wykonawcy w przedmiotowym zakresie oraz obiektywnej potrzeby ich wykonania. Podana przez Wykonawcę cena dotyczy wykonania końcowego dzieła w postaci wykonanych robót, niezależnie od tego czy wszystkie elementy konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia zostały ujęte w SIWZ wraz z dokumentacją projektową czy też nie. 6. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn zm.), normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 9. Użyte materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10. Podane w dokumentacji, o której mowa w pkt. 2.2 SIWZ nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 7 i 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia przynajmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. 12. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za roboty, będące przedmiotem zamówienia, od chwili ich rozpoczęcia do terminu zakończenia robót określonego w protokole odbioru. 13. Wykonawca odpowiada za wszystkie szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami. 14. Wykonawca odpowiada za swój sprzęt pozostawiony na budowie. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód w wyniku działań lub zaniechań Wykonawcy, jego podwykonawców lub dalszych podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia własnym staraniem i na własny koszt. 17. Wykonawca wykonana i zapłaci za prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania przedmiotu umowy. 18. Etap I - Pozycje z przedmiarów: - Budynek mieszkalno - biurowy: pozycja 1 - Stan surowy; pozycja 2 - Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna; pozycja 3.6 - Ścianki działowe; 3.7 - Ocieplenie stropu i dachu. - Przyłącze wody i przyłącze kanalizacyjne z oczyszczalnią ścieków: Wszystkie pozycje. - Budynek gospodarczo - garażowy: pozycje od 1 do 42. Etap II - Pozostałe pozycje przedmiarów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRO-MET MARIUSZ PANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PRO-MET MARIUSZ PANKIEWICZ
- PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE Pro-Met Mariusz Pankiewicz, ul. Polna 17, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 759529,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 616256,13
Oferta z najniższą ceną: 616256,13 / Oferta z najwyższą ceną: 1261557,38
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Przebudowa z rozbudową remizy i świetlicy wiejskiej w Kunowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.