Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-27
Lublin: Wybór koordynatora projektu Świat bliżej mnie, ja bliżej świata - dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 265663 - 2010; data zamieszczenia: 27.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 , ul. Głuska 5, 20-439 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7444707, faks 0-81 7444707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sosw2lublin.ck.pl/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: publiczna placówka oświatowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór koordynatora projektu Świat bliżej mnie, ja bliżej świata - dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór koordynatora projektu pt. Świat bliżej mnie, ja bliżej świata- dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałenie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych Głównym celem projektu jest zwiększanie szans edukacyjnych niepełnosprawnych uczniów, poprzez zorganizowanie specjalistycznych zajęć dodatkowych rozwijających niezbędne umiejętności przydatne w codziennym życiu u 116 uczniów objętych kształceniem ogólnym w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym nr 2 w Lublinie oraz wzmocnienie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej Ośrodka do 31.VII.2011r. Zadania w projekcie obejmują : przeprowadzenie 2 modułów szkoleń dla 24 nauczycieli, przeprowadzenie 340 godzin muzykoterapii, 1156 godzin komunikacji AAC, 714 godzin integracji sensorycznej,510 godzin terapii polisensorycznej, 150 godzin doradztwa w ramach SOK, 510 godzin zajęć dogoterapii. Zakres zadań koordynatora projektu: 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach. 2)Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach 3)Koordynowanie działań projektowych. 4)Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 5)Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i EFS 6)Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu 7)Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością 8)Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi 9)Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji 10)Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego 11)Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu 12)Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem 13)Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów 14)Nadzorowanie terminowego sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników 15)Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych 16)Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej 17)Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników 18)Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu 19)Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu 20)Obecność podczas kontroli projektu 21)Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć 22)Nadzorowanie przebiegu zajęć 23)Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych 24)Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć 25)Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji 26)Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja 27)Kontrola wydatkowania środków 28)Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy Forma zatrudnienia - umowa zlecenie w okresie od zawarcia umowy do 31.07.2011 r. Łączna liczba godzin do zrealizowania w ramach projektu 1760. 1.Miejscem pracy koordynatora projektu będzie biuro projektu zlokalizowane w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 2 w Lublinie ul. Głuska 5, 20-439 Lublin. 2. Zamawiający zapewnia Wykonawcy podstawowy sprzęt biurowy (komputer, drukarkę), dostęp do Internetu, podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Zgodnie z art.22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wymagania do pełnienia funkcji koordynatora projektu: - wykształcenie wyższe magisterskie na jednym z kierunków: Zarządzanie lub Prawo; - ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania funduszami unijnymi; - pełnienie, w okresie ostatnich dwóch lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, funkcji koordynatora, w co najmniej jednym projekcie realizowanym w sektorze oświaty o wartości powyżej 450 000 zł, finansowanym ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, - doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z EFS w okresie ostatnich dwóch lat (na stanowiskach innych niż koordynator) ; - ukończenie kursów/szkoleń w zakresie funduszy Unii Europejskiej; - znajomość podstawowych przepisów prawa ustawy Prawo Zamówień Publicznych; - pełna dyspozycyjność w trakcie trwania projektu; - posiadanie zdolności organizacyjnych; - znajomość obsługi komputera -MS OFFICE, WORD, Exel, Qutlook oraz aplikacji Generatora Wniosków Aplikacyjnych POKL i Generatora Wniosków Płatniczych POKL, Formularz PEFS; - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dołączonych do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dołączonych do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dołączonych do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dołączonych do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń dołączonych do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ metodą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające doświadczenie na stanowisku Koordynatora oraz w realizacji projektów finansowanych z EFS (załącznik nr 2). 3.Wykaz informacji na temat kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia (załącznik nr 3). 4.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do jego wykluczenia (załącznik nr 4). 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 PZP (załącznik nr 5). 6.Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - zlecenia (załącznik nr 6).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sosw2lublin.ck.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Lublinie, ul. Głuska 5 Lublin, 20-439 Lublin, (sekretariat - parter - pok. nr 9).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Lublinie, ul. Głuska 5 Lublin, 20-439 Lublin sekretariat pok. nr 9 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku od 7:30 do 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach projektu pt. Świat bliżej mnie, ja bliżej świata- dodatkowe zajęcia specjalistyczne dla uczniów niepełnosprawnych, realizowanego przez Miasto Lublin/Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Lublinie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałenie 9.1.2 numer identyfikacyjny KSI: POKL.09.01.02-06-054/10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- 19/25. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawy opatrunków specjalistycznych.
- Dostawa licencji subskrypcyjnych oprogramowania graficznego oraz narzędzi do realizacji prac w zakresie tworzenia i obróbki grafiki, z podziałem na części.
- Dostawa 5 szt. urządzeń prezentacyjnych typu Display Poster
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia podczas wydarzenia Lubelskie Dni Kultury Studenckiej LUBLINALIA 2025
- Dostawa: odczynniki, materiały zużywalne i kontrolne, wyposażenie i oprogramowanie do oceny testów multipleksowych do cytometru BD FACSVia i z cytometru BD FACSLyric .....
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.