To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-28
Nowa Sól: dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 265683 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230437 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych wraz z montażem - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kategoria według Słownika Zamówień (CPV): 39121000-6 biurka i stoły; 39130000-2 meble biurowe; 39132100-7 szafy na akta; 39136000-4 wieszaki na odzież; 39111100-4 siedziska obrotowe; 39112000-0 krzesła. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych mebli biurowych wraz z montażem na potrzeby wyposażenia Centrum Aktywizacji Zawodowej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nowej Soli w ilości i nazwie jn.: Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość (sztuk) 1/ Biurko narożne (wariant I) 19; 2/ Biurko narożne (wariant II) 2; 33 Przegroda na biurko mała wykończona laminatem HPL (wariant I) 8; 4/ Przegroda na biurko mała wykończona laminatem HPL (wariant II) 1; 5/ Kontener dostawny do biurka 21; 6/ Kontener dostawny - żaluzjowy (wolnostojący) 18; 7/ Przegroda wysoka - parawan 5; 8/ Szafa segregatorowa zamykana na klucz 21; 9/ Metalowa szafa żaluzjowa segregatorowa 2; 10/ Regał prosty 6; 11/ Regał ukośny z przegrodami 2; 12/ Stolik do drukarki (wariant I) 1; 13/ Stolik do drukarki (wariant II) 1; 14/ Stolik pod komputer PC 4; 15/ Szafa kartotekowa metalowa na akta formatu 2xA4 2; 16/ Krzesło obrotowe 17; 17/ Krzesło 36; 18/ Stolik okrągły 1; 19/ Stolik (dostawka do biurka) 1; 20/ Wieszak na ścianę 4; 21/ Dostawka do biurka w kształcie półelipsy (wariant I) 1; 22/ Dostawka do biurka w kształcie półelipsy (wariant II) 1; 23/ Uchwyt metalowy na komputer PC podwieszany do biurka 21; 24/ Stół prostokątny 4; 25/ Krzesła łączone po 3 sztuki 6 kpl. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z 25-ciu pozycji wymienionych w pkt 2 - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowi jednocześnie Formularza cenowy dla Wykonawcy (po wypełnieniu będzie stanowić załącznik do Formularza ofertowego). 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony do siedziby Zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól. 5. Zakres dostawy obejmuje: transport (dowóz do siedziby Zamawiającego) wniesienie do wskazanego pomieszczenia na II piętrze budynku (siedziby zamawiającego), montaż wraz z rozstawieniem i niezbędnym mocowaniem do podłoża lub ścian zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 6. Rozmieszczenie mebli zgodnie z § 2 pkt 7 wzoru umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wszystkie materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać niezbędne atesty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. 8. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszy niż 36 miesięcy. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.10.00-6, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.13.60.00-4, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CUBICA SUDOŁ SPÓŁKA JAWNA, ul. Św. Ducha 5A/5, 70-205 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66177,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74272,59
Oferta z najniższą ceną: 74272,59 / Oferta z najwyższą ceną: 92041,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego ((endosee cannula, komplety chirurgiczne, zestawy do wkłuć centralnych , materiały zespalające itp.) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi budynku Szkoły Podstawowej Nr 8 przy ul. Jana Matejki 29 w Nowej Soli.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz nadzór autorski na termomodernizację oraz przyłącza gazowego budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 przy ul. 22 Lipca nr 5 w Kożuchowie
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby SOR w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR Wielospecjalistycznym Szpitalu SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa foteli biurowych
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.