Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Gorzów Wielkopolski: Dostawa i montaż wentylacji nawiewnej i wywiewnej do budynku bloku kuchennego Oddziału Zewnętrznego w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2, 66-436 Słońsk
Numer ogłoszenia: 265707 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7334500, 7334533, fax. 095 7334524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wentylacji nawiewnej i wywiewnej do budynku bloku kuchennego Oddziału Zewnętrznego w Słońsku Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp. ul. Winna 2, 66-436 Słońsk.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa i montaż centrali wentylacji nawiewnej-kpl 1 i centrali wentylacji wywiewnej-kpl 1 Parametry techniczne central wentylacji nawiewnej i wywiewnej oraz ilość zostały określone w projekcie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej i wywiewnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Część II Dostawa i montaż elementów kanałów wentylacji nawiewnej i wywiewnej - komplet Elementy kanałów wentylacji nawiewnej i wywiewnej należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej i wywiewnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń innych niż określone w w/w dokumentacji projektowej lecz o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie. Dostawa obejmuje urządzenia fabrycznie nowe, dotychczas nigdzie nie montowane..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.11 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 223, poz. 1655 ) Potwierdzenie i ocena spełnienia warunków, stawianych wykonawcom przez zamawiającego dokonywane będą w oparciu o dokumenty wymienione w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: a)wypełniony formularz ofertowy - (wg. wzoru, jak załączniki nr 1, 2 do SIWZ). b)oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. wzoru jak załącznik nr 3 do SIWZ). c)oświadczenie oferenta o spełnianiu wymagań określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. wzoru jak załącznik nr 4 do SIWZ). d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty jakich żąda Zamawiający powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Brak któregokolwiek z dokumentów wymienionych w pkt VI a-d, spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez oferenta istotnych dla prowadzonego postępowania nieprawdziwych danych spowoduje jego wykluczenie z dalszego postępowania. 3. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): a)wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty, c)oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, d)ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu, e)oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt VI. 1. d) oraz VI. 3 Dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione: - w pkt VI od a do e - od każdego podmiotu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamowienia.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp., tel. (095) 733 45 00, fax ( 095 ) 733 45 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00 w sekretariacie Zakładu Karnego w Gorzowie Wlkp., ul. Podmiejska 17, 66-400 Gorzów Wlkp. - (pokój nr 205).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż centrali wentylacji nawiewnej-kpl 1 i centrali wentylacji wywiewnej-kpl 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Dostawa i montaż centrali wentylacji nawiewnej - kpl 1 i centrali wentylacji wywiewnej - kpl 1. Parametry techniczne central wentylacji nawiewnej i wywiewnej zostały określone w projekcie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej i wywiewnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.11-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż elementów kanałów wentylacji nawiewnej i wywiewnej - komplet.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Dostawa i montaż elementów kanałów wentylacji nawiewnej i wywiewnej - komplet Elementy kanałów wentylacji nawiewnej i wywiewnej należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej i wywiewnej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.11-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz Administracji Domów Mieszkalnych
- "Zakup i dostawa używanych pojazdów osobowych"
- Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej w roku 2025
- Zakup samochodu lekkiego ratownictwa wodnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.
- Kompleksowe ubezpieczenie Powiatu Gorzowskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do pobierania składników krwi metodą aferezy do separatora komórkowego Spectra Optia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.