Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-08
Kłodawa: Przewóz uczniów do jednostek oświatowych gminy Kłodawa woj. lubuskie na
podstawie biletów miesięcznych szkolnych, z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego, w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015
Numer ogłoszenia: 265738 - 2013; data zamieszczenia: 08.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa , ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, tel. 095 7216665, 7216670, faks (095) 721 66 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz uczniów do jednostek oświatowych gminy Kłodawa woj. lubuskie na podstawie biletów miesięcznych szkolnych, z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego, w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów do jednostek oświatowych gminy Kłodawa woj. lubuskie na podstawie biletów miesięcznych szkolnych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego, w roku szkolnym 2013/2014 i 2014/2015 w okresie od września do czerwca w każdym roku szkolnym, w otwartej regularnej komunikacji autobusowej. Podstawowe dane: 1) szacunkowa liczba uczniów, którzy będą dowożeni w każdym roku szkolnym wyniesie dziennie około 300 osób, po 150 osób do każdej placówki oświatowej, 2) łączna długość linii komunikacyjnych wyniesie dziennie około: a) 150 km - do jednostki oświatowej w Różankach - 1 autobus, b) 200 km - do jednostki oświatowej w Kłodawie - 2 autobusy, 3) szacunkowa ilość kilometrów przejeżdżana przez 3 autobusy w ramach realizacji pełnego rozkładu jazdy w ciągu trwania realizacji zamówienia wyniesie około 120 000 km. Trasy przejazdu określa załącznik nr 10 do SIWZ. Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego odbywać się w ramach regularnej komunikacji autobusowej. Przewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych musi być zapewniony nieprzerwanie we wszystkie dni funkcjonowania placówek oświatowych od września do czerwca w każdym roku szkolnym z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 ze zm.). Dowozy muszą rozpocząć się w takim czasie, aby uczniowie mogli rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z planem zajęć. Zamawiający zastrzega, iż sobie ewentualną zmianę kursów, które mogą wynikać z organizacji roku szkolnego w danej placówce, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości uczniów, likwidacji placówek oświatowych, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowywania dni wolnych etc. W przypadku awarii autobusu/ów, Wykonawca musi zapewnić na swój koszt w ciągu 30 minut inny pojazd, który zapewni przewóz wszystkich uczniów na danej trasie. Wykonawca na każdej trasie podczas przewozu musi zapewnić na własny koszt opiekę nad przewożonymi uczniami (na 1 autobus 1 pełnoletni opiekun) niezależnie od kierowcy. Opiekun zobowiązany musi być do aktywnego sprawowania opieki, przeprowadzania uczniów przez jezdnię. Opiekun niezwłocznie musi zgłosić dyrektorowi danej szkoły niewłaściwe i niebezpieczne zachowania uczniów. Zamawiający wymaga, aby wsiadanie i wysiadanie uczniów odbywało się w wyznaczonym, oznakowanym miejscu lub zatoczce autobusowej przed budynkiem placówki oświatowej. Rozliczenie dowozów uczniów będzie odbywać się w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia, przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawo jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. Wykonawca na czas trwania zamówienia zobowiązany jest przejąć w dzierżawę od Zamawiającego będące jego własnością następujące środki transportu: a) Autobus - marka: AUTOSAN poj. 4116 cm3, numer rejestracyjny - FGW 33JS, rok produkcji 2007, który będzie obsługiwał placówkę oświatową w Kłodawie, b) Autobus - marka: JELCZ poj. 4580m cm3, nr rejestracyjny - FGW S602, rok produkcji 2003, który będzie obsługiwał placówkę oświatową w Różankach. Dodatkowo Wykonawca na swój koszt musi zapewnić 2 (dwa) autobusy z minimum 45 miejscami siedzącymi, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku. Jeden będzie obsługiwał placówkę oświatową w Kłodawie, natomiast drugi będzie stanowił rezerwę. Wykonawca zobowiązany będzie uiszczać na rzecz Zamawiającego miesięczny czynsz za każdy dzierżawiony środek transportu w kwocie 1 000,00 zł netto. Czynsz nie będzie pobierany za miesiące lipiec i sierpień. W/w środki transportu zostaną przekazane Wykonawcy najpóźniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem świadczenia usługi. Obowiązkiem Wykonawcy będzie sprawdzenie ich stanu technicznego i dokonanie na własny koszt ewentualnych napraw. Jeśli przekazane środki transportu nie będą mogły być naprawione do czasu rozpoczęcia świadczenia usługi, wówczas Wykonawca do czasu ich naprawy ma obowiązek zapewnić własne środki transportu. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie na swój koszt utrzymywał wydzierżawione środki transportu w należytym stanie technicznym, spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób. Wszystkie koszty związane z zakupem paliwa i eksploatacją wydzierżawionych pojazdów będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca na własny koszt będzie musiał zapewnić badania techniczne wydzierżawionych pojazdów. Koszty związane z wykupem polis OC i NW będzie pokrywał Zamawiający i obciążał nimi Wykonawcę na podstawie faktycznie poniesionych kosztów proporcjonalnie do czasu realizacji zamówienia. Zamawiający na czas trwania zamówienia zapewni Wykonawcy parkowanie wydzierżawionych środków transportu (1 autobus w miejscowości Różanki, 2 autobusy w miejscowości Kłodawa)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada: aktualną licencję, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1265)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na przewozie uczniów do placówek oświatowych w minimum jednym pełnym roku szkolnym o wartości minimum 150 000, 00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 2 zrejestrowanymi i dopuszczonymi do ruchu autobusami z minimum 45 miejscami siedzącymi, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2006 roku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) certyfikat ISO 9001 na system zarządzania jakością lub inny równoważny certyfikat w zakresie wykonywania usług przewozu osób, b) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisujących ofertę. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KŁODAWA
- Utrzymanie i konserwacja dróg gruntowych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa 2024- I postępowanie
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół z terenu gminy Kłodawa w roku szkolnym 2024/2025.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie w roku 2024.
- Przebudowa i rozbudowa budynku po byłym przedszkolu na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodawie
więcej: przetargi KŁODAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kędzierzyn-Koźle do wskazanych placówek oświatowych Gminy Kędzierzyn-Koźle w roku szkolnym 2024/2025
- Usługa medycznego transportu krwi, jej składników, próbek krwi oraz innych materiałów wykorzystywanych do świadczeń zdrowotnych (...) do Szpitala Megrez Sp. z o.o.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie gminy Złotów w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Fajsławice oraz zapewnienie im opieki podczas przewozu, w roku szkolnym 2024/2025, na podstawie zakupu biletów miesięcznych
- ,,Dowóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2024/2025"
- "Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2024/2025"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.