To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Poznań: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych w: Czarnkowie, Pile, Pleszewie, Ostrzeszowie, Ostrowie Wlkp, Wolsztynie, Koninie, Słupcy i Kole.
Numer ogłoszenia: 265743 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409682 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8530920, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu i podległych placówek terenowych w: Czarnkowie, Pile, Pleszewie, Ostrzeszowie, Ostrowie Wlkp, Wolsztynie, Koninie, Słupcy i Kole..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli biurowych do jednostek Zamawiającego: a) Oddział Regionalny KRUS w Poznaniu, ul. Św. Marcin 46/50, 60-959 Poznań - fotel biurowy obrotowy - 10 szt. - fotel gabinetowy- 1 szt. - szafka - 1 szt. - stolik składany - 2 szt. - nadstawka do stolika składanego - 2 szt. - krzesło składane - 4 szt. b) Placówka Terenowa KRUS w Czarnkowie, ul. Kościuszki 87, 64-700 Czarnków - biurko prostokątne dł-120 cm- 6 szt. - biurko prostokątne dł. 150 cm - 6 cm - kontener 3 -szufladowy + piórnik - 12 szt. - kontener dostawny 4 - szufladowy - 2 szt. - dostawka do biurka - 4 szt. - szafa biurowa na dokumenty z nadstawką - 5 szt. - szafa odzieżowo - biurowa z nadstawką - 4 szt. - szafa biurowa - pół otwarta - 1 szt. - szafa biurowa - wąska - 2 szt. - szafa niska - 1 szt. - stolik pod drukarkę z półką - 1 szt. - stół konferencyjny - 1 szt. - krzesło - 8 szt. - fotel gabinetowy - 1 szt. c) Placówka Terenowa KRUS w Pile, ul. W. Pola 4, 64-920 Piła - fotel gabinetowy - 2 szt. d) Placówka Terenowa KRUS w Pleszewie, ul. Lipowa 21, 63-300 Pleszew - nadstawka na szafę z drzwiami przesuwnymi - 4 szt. e) Placówka Terenowa KRUS w Ostrzeszowie, ul. Przemysłowa 7, 63-500 Ostrzeszów - regał otwarty - 2 szt. f) Placówka Terenowa KRUS w Ostrowie Wlkp. ul. Krotoszyńska 41, 63-400 Ostrów Wlkp. - fotel biurowy obrotowy - 10 szt. - regał otwarty - 6 szt. g) Placówka Terenowa KRUS w Wolsztynie, ul. Kościelna 8, 64-200 Wolsztyn - szafa biurowa na dokumenty bez nadstawki - 1 szt. h) Placówka Terenowa KRUS w Koninie, ul. Kopernika 10, 62-500 Konin - szafa biurowa na dokumenty z nadstawką - 9 szt. - szafa odzieżowo - biurowa z nadstawką - 8 szt. - szafa biurowa na dokumenty bez nadstawki - 7 szt. - stolik pod drukarkę z półką - 12 szt. i) Placówka Terenowa KRUS w Słupcy, ul. Warszawska 1, 62-400 Słupca - biurka prostokątne dł.150 cm - 2 szt. - biurko prostokątne dł. 120 cm -7 szt. - kontener 3 szufladowy + piórnik - 9 szt. - szafa biurowa na dokumenty z nadstawką - 5 szt. - stolik pod drukarkę z półką- 4 szt. j) Placówka Terenowa KRUS w Kole, ul. Niezłomnych 8, 62- 600 Koło - krzesła do sali obsługi typu ławka - 2 szt. ławek 2.Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia i ustawienia mebli do wskazanych pomieszczeń biurowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego określonych w pkt III.1 SIWZ. 3.Wszystkie meble muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone meble i ich montaż udzielił gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia oraz zapewnił w okresie gwarancji serwis na naprawy nie objęte gwarancją. 5.Koszty dostawy, montażu, wniesienie i ustawienia mebli w pomieszczeniach biurowych, ponosi Wykonawca. 6.Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymaganiami technicznymi, jakościowymi i ilościowymi wraz ze szkicami mebli zawarto w umowie stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 7.Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzornik kolorów mebli.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
UNIKAT KRZYSZTOF I AGATA MOELLENBROCK SPÓŁKA JAWNA
- UNIKAT Sp. j. P. Kasprzak, K. Moellenbrock,, ul. Dobrepole 38,, 61-324 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67642,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62108,85
Oferta z najniższą ceną: 62108,85 / Oferta z najwyższą ceną: 84168,90
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Najem długoterminowy trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
- Dokumentacja - tablice informacji pasażerskiej - Rondo Kaponiera - Dworzec Zachodni - trasa tramwajowa Franowo (skrócona nazwa postępowania)
- AD/ZP/18/25 Sukcesywna dostawa wody niegazowanej w baniakach 18,9 litra w okresie 12 miesięcy i usługa udostępnienia dystrybutorów do wody na okres 24 miesięcy .
- 55292 Jarocin "Modernizacja budynku nr 4-stołówka wojskowa".Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem wymaganych opinii, pozwoleń ,uzgodnień i decyzji administracyjnych.
- Adaptacja pomieszczeń po Banku Krwi dla Apteki - Punktu Wydań Programów Lekowych w Budynku Głównym Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Poznaniu przy ul. Przybyszewskiego 49
- Dostawa systemu oczyszczania ran metodą podciśnienia typu Vacum dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- Dostawa mebli w ramach inwestycji pod nazwą "Rozbudowa bazy dydaktycznej Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego" Akademii Bialskiej w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Dostawa mebli biurowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.