eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKOMPLEKSOWE USŁUGI OCHRONY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-30

Warszawa: KOMPLEKSOWE USŁUGI OCHRONY
Numer ogłoszenia: 265773 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji , ul. Pileckiego 122, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, faks 022 3346217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucsir.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE USŁUGI OCHRONY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) Zadanie nr 1 - Ochrona fizyczna wsparta patrolem interwencyjnym. b) Zadanie nr 2 - Świadczenie usługi w zakresie patrolu interwencyjnego wynikającego z odbioru sygnału przekazanego z nadajnika radiowego. c) Zadanie nr 3 - Ochrona imprez, w tym imprez masowych. d) Zadanie nr 4 - Konwój wartości pieniężnych. e) Zadanie nr 5 - Monitorowanie sygnału alarmowego z lokalnego systemu alarmowego z przyjazdem grup interwencyjnych. f) Zadanie nr 6 - Konserwacja systemu monitoringu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączniki nr 1.1 - 1.6 do siwz..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9, 50.32.41.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywanej działalności spełniają wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia (dotyczy zadań nr 1-6),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Zadanie 1: Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej (biura, budynki wielokondygnacyjne, obiekty widowiskowo-sportowe) zbliżone zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia. Czas trwania każdej usługi nie może być krótszy niż 12 m-cy. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. 2.2. Zadanie 2: Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi polegające na świadczeniu usługi w zakresie patrolu interwencyjnego wynikającego z odbioru sygnału przekazanego z nadajnika radiowego. Czas trwania każdej usługi nie może być krótszy niż 12 m-cy. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. 2.3. Zadanie 3: Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi ochrony fizycznej obiektów użyteczności publicznej (biura, budynki wielokondygnacyjne, obiekty widowiskowo-sportowe) zbliżone zakresem rzeczowym do przedmiotu zamówienia oraz wykonali co najmniej trzy usługi ochrony fizycznej imprez masowych w obiektach zamkniętych z ilością osób na jednej imprezie do 2 tys. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. 2.4. Zadanie 4: Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi konwoju wartości pieniężnych. Czas trwania każdej usługi nie może być krótszy niż 12 m-cy. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. 2.5. Zadanie 5 Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi monitorowania sygnału alarmowego z lokalnego systemu alarmowego wraz z przyjazdem grup interwencyjnych. Czas trwania każdej usługi nie może być krótszy niż 12 m-cy. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. 2.6. Zadanie 6 Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia spełniają wykonawcy, którzy wykonali co najmniej trzy usługi konserwacji systemu monitoringu. Czas trwania każdej usługi nie może być krótszy niż 12 m-cy. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.1. Zadanie 1: Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej. 2.2. Zadanie 2: Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej. 2.3. Zadanie 3: Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej. 2.4. Zadanie 4: Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej. 2.5. Zadanie 5 Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej. 2.6. Zadanie 6 Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają wykonawcy, którzy dysponują kwalifikowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego, posiadającymi uprawnienia SEP-E oraz SEP-D.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie 1 miesiąca od powzięcia wiadomości przez Zamawiającego o powyższych okolicznościach. Zgodnie z art. 144 ustawy P.z.p. strony przewidują zmiany w niniejszej umowie, w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpienia okoliczności wywołanych przez czynniki zewnętrzne, których nie można było przewidzieć z pewnością, d) decyzji administracyjnych właściwych organów uniemożliwiających prowadzenie działalności statutowej Zamawiającego, lub wstrzymujących okresowo taką działalność

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ucsir.pl zakładka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, pok. 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ochrona fizyczna wsparta patrolem interwencyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna wsparta patrolem interwencyjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Doświadczenie osób zatrudnionych do realizacji zamówienia - 1
    • 3. Nagrody lub wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi w zakresie patrolu interwencyjnego wynikającego z odbioru sygnału przekazanego z nadajnika radiowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie patrolu interwencyjnego wynikającego z odbioru sygnału przekazanego z nadajnika radiowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Doświadczenie osób zatrudnionych do realizacji zamówienia - 1
    • 3. Nagrody lub wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ochrona imprez, w tym imprez masowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona imprez, w tym imprez masowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Doświadczenie osób zatrudnionych do realizacji zamówienia - 1
    • 3. Nagrody lub wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konwój wartości pieniężnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konwój wartości pieniężnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Doświadczenie osób zatrudnionych do realizacji zamówienia - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Monitorowanie sygnału alarmowego z lokalnego systemu alarmowego z przyjazdem grup interwencyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitorowanie sygnału alarmowego z lokalnego systemu alarmowego z przyjazdem grup interwencyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00-1, 79.71.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Doświadczenie osób zatrudnionych do realizacji zamówienia - 1
    • 3. Nagrody lub wyróżnienia za wybitne osiągnięcia w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja systemu monitoringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja systemu monitoringu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. b) Doświadczenie osób zatrudnionych do realizacji zamówienia - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.