eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołominpełnienie roli inżyniera dla kontraktów na roboty nr 1 i nr 2 realizowanych w ramach Projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Wołomin-Kobyłka", w ramach Funduszu Spojności, Decyzja KE Nr 2005/PL/16/C/PE/005.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-22

POZYCJA 26581

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wołomin: pełnienie roli inżyniera dla kontraktów na roboty nr 1 i nr 2 realizowanych w ramach Projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Wołomin-Kobyłka", w ramach Funduszu Spojności, Decyzja KE Nr 2005/PL/16/C/PE/005. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., do kontaktów: Jarosław Licznerski, ul. Graniczna 1, 05-200 Wołomin, tel. +48 022 7762121, fax +48 022 7763358, e-mail: j.licznerski@pwik.wolomin.pl, www.pwik.wolomin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie roli inżyniera dla kontraktów na roboty nr 1 i nr 2 realizowanych w ramach Projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Wołomin-Kobyłka", w ramach Funduszu Spojności, Decyzja KE Nr 2005/PL/16/C/PE/005. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług inżyniera dla kontraktów na roboty nr 1 i nr 2 realizowanych w ramach Projektu "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Wołomin-Kobyłka" w rozumieniu warunków kontraktowych FIDIC oraz pełnienie nadzoru budowlanego w zgodności z obowiązującymi w Polsce prawem. Przygotowanie SIWZ dla przetargów na kontrakty nr 1 i nr 2. W ramach Projektu realizowane będą 2 kontrakty na roboty: Kontrakt nr 1 "Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Wołominie". Kontrakt nr 2 "Rozbudowa zewnetrznej sieci wodno-kanalizacyjnej w Wołominie". Oba kontrakty wykonywane będą według Warunków Kontraktowych FIDIC dla Robót projektowanych przez Wykonawć, drugie wydanie angielsko-polskie z roku 2004 - w tłumaczeniu SIDIR (oierwsze wydanie w języku angielskim 1999r). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Obszar gminy Wołomin. Kod NUTS: PL126. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 800 000,00 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2010;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 70 000 PLN. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - ze środków Funduszu Spójności - 80 % wartości zamówienia - ze środków własnych Zamawiającego - 20 % wartości zamówienia. Kontrakt ryczałtowy. Płatności dla Wykonawcy będą realizowane następująco: - Zaliczka wysokości 10% wartości Umowy, płatna za przedłożeniem gwarancji na zwrot zaliczki. - Płatności kwartalne, dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. Inżynier ma prawo do wystawienia faktury po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Kwartalnego Raportu Przejściowego. - Płatność końcowa, w wysokości 10% wartości Umowy zostanie dokonana po wywiązaniu się Wykonawcy ze wszystkich zobowiązań wynikających z Umowy i po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Raportu Końcowego, w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie Konsorcjum w drodze umowy cywilno - prawnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z póżn. zmianami)oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z póżn. zm). III.2.1.2) Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 645) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1.2) 1; 3; 4, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. III.2.1.2) 1 ;2;3;4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do IOW. Dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) posiadać w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 7,5 min PLN (przez rok obrotowy rozumie się rok kalendarzowy lub inny okres trwający 12 kolejnych miesięcy kalendarzowych) b) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000,00 PLN c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia bez podatku VAT. III.2.2.2) Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej. 3. Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN , Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo- ekonomiczne przyjmie kurs średni NBP z dnia publikacji ogłoszenia w BZP. Ten sam kurs przeliczeniowy Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) zatrudniać przeciętnie 6 inżynierów branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej- po dwóch z każdej branży, w okresie ostatnich trzech latach licząc od daty publikacji ogłoszenia w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie; b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: > Kierownik Zespołu ( Kluczowy Ekspert nr 1) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne lub ekonomiczne, - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, - doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednym kontraktem infrastrukturalnym z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, realizowanym zgodnie z warunkami FIDIC, na stanowisku kierowniczym (jako. Kierownik Projektu lub zespołu nadzorującego) > Kosztorysant ( Kluczowy Ekspert nr 2) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego , - doświadczenie jako kosztorysant dla co najmniej 1 kontraktu infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej > Inżynier sanitarny 1 ( Kluczowy Ekspert nr 3a) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru dla kontraktów infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - w tym budowy oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 10 000 m3/d, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów., - wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa > Inżynier sanitarny 2 ( Kluczowy Ekspert nr 3b) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia jako inspektor nadzoru dla projektów infrastrukturalnych z zakresu gospodarki wodno-ściekowej - w tym budowy kanalizacji lub wodociągów o długości co najmniej 10 km w jednym zadaniu, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych , kanalizacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa > Inżynier elektryk ( Kluczowy Ekspert nr 4) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania sieci elektroenergetycznych oraz automatyki w budownictwie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, - wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, > Inżynier budowlany ( Kluczowy Ekspert nr 5) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania obiektów kubaturowych oraz oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 10 000 m3/d, - wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - co najmniej 6 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania obiektów kubaturowych oraz oczyszczalni ścieków o wydajności co najmniej 10 000 m3/d, - wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa > Inżynier drogowy ( Kluczowy Ekspert nr 6) niniejsza osoba musi posiadać następujące umiejętności i kwalifikacje: wyższe wykształcenie techniczne, - co najmniej 8 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 4 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac; przez prace podobne należy rozumieć prace w zakresie nadzoru wykonania dróg, - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 96 poz. 817) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - wymagana przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) w okresie ostatnich trzech lat od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP , a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w tym okresie: > pełnił funkcję Inżyniera zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC, przynajmniej dla jednej inwestycji z zakresu ochrony środowiska, o wartości robót minimum 10 min PLN bez VAT; oraz > przygotował co najmniej 2 kompletne SIWZ wykonane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), dla kontraktów na roboty, których wartość wynosiła łącznie co najmniej 20 min PLN bez VAT, w tym jeden o wartości co najmniej 10 min PLN bez VAT, i dla których opublikowano ogłoszenia o zamówieniu. III.2.3.2) Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Informacja na temat liczby zatrudnionych inżynierów branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej- sporządzona zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW. 2. Wykaz wykonanych usług, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 5 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 4 do IDW, 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie (personel kluczowy Inżyniera wymieniony w punkcie III.2.3.1 b) ogłoszenia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty te obejmują: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane w pkt. III.2.3.1.b.). - aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Oba powyższe dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PFP/FS/02/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.07.2006, cena - 80 PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto bankowe: Ban Przemysłowo Handlowy PBK S.A. O/Wołomin 32 1060 0076 0000 4010 9016 5471. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 11:30, Siedziba Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Graniczna 1, 05-200 Wołomin.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt finansowany w części ze środków Funduszu Spojności Europejskiej, Projekt Nr 2005/PL/16/C/PE/005 pn. "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Wołomin" realizowany w ramach Projektu Grupowego "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Wołomin-Kobyłka". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.