eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzerwonakUsuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów, usuwanie karp po ściętych drzewach oraz uporządkowanie terenu po wichurach na terenie Gminy Czerwonak

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Czerwonak: Usuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów, usuwanie karp po ściętych drzewach oraz uporządkowanie terenu po wichurach na terenie Gminy Czerwonak
Numer ogłoszenia: 265828 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów, usuwanie karp po ściętych drzewach oraz uporządkowanie terenu po wichurach na terenie Gminy Czerwonak.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) usuwanie drzew, krzewów, odrostów; b) usuwanie karp po ściętych drzewach; c) odmładzanie drzew; d) wymanipulowanie grubizny opałowej wraz z ułoSeniem w stosy i przekazanie drewna pod wskazane przez Zamawiającego adresy na terenie gminy Czerwonak, pozyskane drewno jest własnością Zamawiającego; e) wymanipulowanie surowca tartacznego (wraz z ułoSeniem na legarach) preferowana długość wyrzynków ok. 4,2 mb oraz przetransportowanie do tartaku w Murowanej Goślinie lub innego wskazanego przez Zamawiającego w tej samej odległości; f) zrębkowanie gałęzi i krzewów oraz załadunek i transport (do 5 km) zrębków we wskazane miejsce lub rozsypanie ich w miejscu wykonywania prac - zgodnie z dyspozycją Zamawiającego; odpadową masę organiczną nienadającą się do zrębkowania naleSy kompostować we własnym zakresie lub przekazać do kompostowania; g) przesadzanie drzew i krzewów w wieku do 15 lat;h) uporządkowanie terenów po wichurach; w tym równieS usunięcie zawieszonych gałęzi; i) uporządkowanie terenu po wykonaniu wySej wymienionych prac.77.21.14.00-6 77.21.15.00-7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.600,00 zł (słownie: pięć_tysięcy_sześćset_złotych). 2) Forma wadium. Wadium moSe być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, Se poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pienięSnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie naleSy umieścić informację wadium - usuwanie, odmładzanie i przesadzanie drzew i krzewów b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach naleSy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 12 sierpnia 2009r. do godziny 10:00, c) do oferty naleSy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium naleSy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uwaSał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, Se otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4) Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeSeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie naleSytego wykonania tej umowy; - Zamawiający uniewaSnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający z zastrzeSeniem lit. c) zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. c) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeSeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp (pkt 19 ppkt 2 lit. b SIWZ), nie złoSył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp (pkt 7 ppkt 1 i 2 SIWZ), lub pełnomocnictw, chyba, Se udowodni, Se wynika to z przyczyn nieleSących po jego stronie. d) JeSeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5) Ponowne wniesienie wadium Zamawiający Sąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 4) lit. b) tiret drugi i trzeci, jeSeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu uniewaSniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeSeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia naleSytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemoSliwe z przyczyn leSących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeSeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują lub będą dysponowali osobami: - przynajmniej jedną osobą legitymującą się ukończeniem min. średniej szkoły o profilu ogrodniczym lub leśnym albo kursem w zakresie leczenia i pielęgnacji drzew - przynajmniej jedną osobą legitymującą się ukończeniem kursu operatora pilarek w zakresie ścinki drzew - przynajmniej jedną osobą legitymująca się ukończeniem kursu w zakresie obsługi i eksploatacji pilarek łańcuchowych przy okrzesywaniu i przeSynce drewna - .przynajmniej jedną osobą posiadającą zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie kierowania ruchem drogowym, wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. Nr 132, poz. 839); (2) dysponują lub będą dysponowali nw. niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj. minimum: - dwiema profesjonalnymi pilarkami do ścinki drzew, - jednym rębakiem do gałęzi, - frezarką do rudowania karp po ściętych drzewach, - środkiem transportu towarowego, np. samochód cięSarowy, ciągnik z przyczepą c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.:1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niSszą niS 100 000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2)Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń, dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 6, kaSdy z Wykonawców powinien przedłoSyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, Se nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe oświadczenia dla kaSdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niS 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złoSone przedmiotowe dokumenty dla kaSdego z nich), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a takSe zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 6.1) lit. b) ppkt 1 SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeSeli w wykazie, o którym mowa powySej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, Se osoba, o których mowa w pkt 6.1) lit. b) ppkt SIWZ posiadają wymaganie kwalifikacjeg) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt 6.1) lit. b) ppkt 3 SIWZ h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeSeli w wykazie o którym mowa powySej lit. g), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, i) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, Se Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złoSona zgodnie z punktem 6.1) lit.c) (1) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złoSyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), j) dowód wniesienia wadium. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich moSe Sądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeSeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powySej w: pkt. 7.1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, Se nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niS 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeSeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powySej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złoSone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. WaSność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) kosztorysowe zestawienie wykonane zgodnie z załącznikiem do niniejszej części i SIWZ; c) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upowaSnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złoSonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa naleSy złoSyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wySej - przez Wykonawcę. 5) JeSeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą waSność winny zostać uaktualnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip,czerwonak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 209.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.