Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-14
Kalisz: dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych, ciastkarskich i makaronów niegotowanych - nr sprawy 5/ż/08
Numer ogłoszenia: 265837 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu , ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7669507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła więziennictwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa dla potrzeb COSSW w Kaliszu pieczywa, świeżych wyrobów piekarniczych, ciastkarskich i makaronów niegotowanych - nr sprawy 5/ż/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - CPV 15810000-9 Chleb - CPV 15811100-7 Bułeczki - CPV 15811400-0 1)Chleb baltonowski ..................... 30000 kg 2)Chleb żytni razowy .................... 12000 kg 3)Bułka pszenna zwykła............... 30000 szt 4)Bułka graham ........................... 25000 szt 5)Bułka kajzerka .......................... 25000 szt 6)Rogal pszenny .......................... 25000 szt 7)Bułka z ziarnami ....................... 25000 szt 8)Bułka kukurydziana ................... 25000 szt 9)Bułka tarta .................................. 1200 kg 10)Żurek zakwas .................................. 300 L CZĘŚĆ II Wyroby ciastkarskie - CPV 15812100-4 Pieczywo francuskie CPV - 15811300-9 Rogaliki - CPV 15811200-8 1)Pączek drożdżowy ........................ 20000 szt 2)Drożdżówka z nadzieniem ............. 20000 szt 3)Eklery .......................................... 15000 szt 4)Rożek francuski ............................ 20000 szt 5)Rogaliki półfrancuskie drożdżowe ... 20000 szt CZĘŚĆ III Ciasta - CPV 15812200-5 1)Sernik wiedeński .............................. 300 kg 2)Szarlotka ......................................... 400 kg 3)Sernik z owocami ...................... ..... 300 kg 4)Makowiec ........................................ 400 kg 5)Piernik ............................................. 300 kg 6)Placek drożdżowy ............................. 500 kg 7)Babka piaskowa marmurkowa ........... 400 kg 8)Wuzetka ......................................... 500 kg CZĘŚĆ IV Produkty mączne - CPV 15851000-8 Placki pikantne - CPV 15812121-7 Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie - CPV 15821000-9 1)Pyzy drożdżowe ........................... .... 400 kg 2)Kopytka- kluski ziemniaczane ........ .. 200 kg 3)Krokiety ...................................... .... 300 kg 4)Naleśniki ..................................... .... 600 kg 5)Pizza .............................................. 900 kg 6)Zapiekanka ...................................... 600 kg CZĘŚĆ V Makaron niegotowany - CPV 15851100-9 1)Makarony ...................................... 3000 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.85.11.00 - Makaron niegotowany .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9.500,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości sumy wadiów na poszczególne części, w tym : Część I - 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100) Część II - 2.490,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Część III - 1.130,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści złotych 00/100) Część IV - 1.010,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziesięć złotych 00/100) Część V - 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi: 1.1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten spełnią ci wykonawcy, którzy prowadzą potwierdzonym wpisem do ewidencji lub właściwego rejestru działalność gospodarczą. 1.2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: wymagane jest wykazanie wykonania dla każdej z części co najmniej 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna zrealizowanie dostawy o wartości nie mniejszej niż : Dla części I nie mniej niż 146.000,00 zł. Dla części II nie mniej niż 83.000,00 zł. Dla części III nie mniej niż 37.000,00 zł. Dla części IV nie mniej niż 33.000,00 zł. Dla części V nie mniej niż 15.000,00 zł. W przypadku składania ofert więcej niż na jedną część zamawiający wymaga wykazania doświadczenia w każdej z części. 1.3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów (spełnia/nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 1.1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a ) Doświadczenia zawodowego (wzór załącznik nr 5 do SIWZ) - wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga wskazania dla każdej z części co najmniej 2 dostaw. Za dostawę odpowiadającą wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający uzna zrealizowanie dostawy o wartości nie mniejszej niż : Dla części I nie mniej niż 146.000,00 zł. Dla części II nie mniej niż 83.000,00 zł. Dla części III nie mniej niż 37.000,00 zł. Dla części IV nie mniej niż 33.000,00 zł. Dla części V nie mniej niż 15.000,00 zł. W przypadku składania ofert więcej niż na jedną część zamawiający wymaga wykazania doświadczenia w każdej z części. b )Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zmówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie 1.2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, aby wykonawca załączył do oferty następujące dokumenty: a )Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są przedstawić zamawiającemu, umowę regulującą współpracę tych wykonawców: wskazanie celu gospodarczego zgodnego z wykonaniem zamówienia, sposób współdziałania wykonawców przy wykonaniu zamówienia, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego, oznaczenie czasu trwania umowy, obejmującego, przynajmniej, okres wykonania zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z wykonawców do czasu wykonania zamówienia oraz upływu okresu gwarancji i rękojmi, zakaz dokonywania w umowie zmian, mogących mieć wpływ na wykonanie zamówienia, bez zgody zamawiającego, wskazanie tzw. Partnera wiodącego - Pełnomocnika, który będzie reprezentował wszystkich wykonawców wobec zamawiającego w czasie wykonywania zamówienia oraz do upływu okresu gwarancji i rękojmi, z którym zamawiający będzie prowadził wszelką korespondencję, oraz na którego rachunek bankowy zamawiający będzie przekazywał należności za wykonanie zamówienia. b )Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. c )Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego. d )Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kaliszu, ul. Wrocławska 193-195, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat Ośrodka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - CPV 15810000-9 Chleb - CPV 15811100-7 Bułeczki - CPV 15811400-0.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Chleb baltonowski ..................... 30000 kg 2)Chleb żytni razowy .................... 12000 kg 3)Bułka pszenna zwykła............... 30000 szt 4)Bułka graham ........................... 25000 szt 5)Bułka kajzerka .......................... 25000 szt 6)Rogal pszenny .......................... 25000 szt 7)Bułka z ziarnami ....................... 25000 szt 8)Bułka kukurydziana ................... 25000 szt 9)Bułka tarta .................................. 1200 kg 10)Żurek zakwas .................................. 300 L.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyroby ciastkarskie - CPV 15812100-4 Pieczywo francuskie CPV - 15811300-9 Rogaliki - CPV 15811200-8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1)Pączek drożdżowy ........................ 20000 szt 2)Drożdżówka z nadzieniem ............. 20000 szt 3)Eklery .......................................... 15000 szt 4)Rożek francuski ............................ 20000 szt 5)Rogaliki półfrancuskie drożdżowe ... 20000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ciasta - CPV 15812200-5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1)Sernik wiedeński .............................. 300 kg 2)Szarlotka ......................................... 400 kg 3)Sernik z owocami ...................... ..... 300 kg 4)Makowiec ........................................ 400 kg 5)Piernik ............................................. 300 kg 6)Placek drożdżowy ............................. 500 kg 7)Babka piaskowa marmurkowa ........... 400 kg 8)Wuzetka ......................................... 500 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mączne - CPV 15851000-8 Placki pikantne - CPV 15812121-7 Pieczywo tostowe i wyroby piekarskie - CPV 15821000-9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. 1)Pyzy drożdżowe ........................... .... 400 kg 2)Kopytka- kluski ziemniaczane ........ .. 200 kg 3)Krokiety ...................................... .... 300 kg 4)Naleśniki ..................................... .... 600 kg 5)Pizza .............................................. 900 kg 6)Zapiekanka ...................................... 600 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Makaron niegotowany - CPV 15851100-9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Makarony ...................................... 3000 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczania ścieków przemysłowych pochodzących z terenu ZUOK "Orli Staw"
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- Rozbudowa Alei Wojska Polskiego w Kaliszu w zakresie budowy drogi obsługującej na odcinku od pos. nr 9 do pos. nr 11c.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Świadczenie SUO w 2025 dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy) dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.