eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówmodernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Gospodarka Osadami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-22

POZYCJA 26584

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Gospodarka Osadami

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Marek Olejnik, ul. Naruszewicza 18, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8536728, fax 017 8509658, 8535483, e-mail: sekretariat@mpwik.rzeszow.pl, www.mpwik.rzeszow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody Pitnej - Gospodarka Osadami. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu modernizację zakładu uzdatniania wody pitnej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC -czerwona księga (Warunki Kontraktowe dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - wydanie angielsko - polskie 2004r (tłumaczenie 1, wydania 1999 - wersja SIDIR)). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Uzdatniania Wody Zwięczyca ul. Jarowa, Gmina Boguchwała , woj. Podkarpackie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres Robót objętych Kontraktem. Przewidziana do realizacji stacja przeróbki osadów w ZUW I i ZUW II w Rzeszowie-Zwięczycy ma za zadanie usunięcie zawiesin z wód popłucznych filtrów, odwodnienie osadów z wód popłucznych oraz osadników pokoagulacyjnych i przygotowanie ich do zagospodarowania. Od źródeł powstawania ścieków i osadów technologicznych do stacji odwadniania osadów przewiduje się dwa ciągi technologiczne dla ZUW I i ZUW II, z których każdy złożony jest z sieci kanalizacyjnej zbiorczej, zbiorników retencyjnych oraz współpracującej z nimi pompowni, podającej wody popłuczne i osady, poprzez instalację do koagulacji. Stacja koagulacji wód popłucznych i osadów pokoagulacyjnych będzie składała się z dwóch ciągów mieszaczy stożkowych, po cztery na każdym ciągu . Do ciągu pierwszego doprowadzone będą wody z osadami z ZUW I, a do ciągu drugiego z ZUW II. Wody popłuczne z osadami z głównego kolektora śr 250 doprowadzone będą równolegle do czterech mieszaczy stożkowych, stycznie do pobocznicy stożka. Na doprowadzeniu ścieków do stożka w czterech punktach na obwodzie doprowadzony będzie polielektrolit. Po sflokulowaniu ścieki technologiczne tłoczone będą do odstojników gdzie zachodzi proces sedymentacji zawiesin. W dokumentacji projektowej przewidziano czas sedymentacji 1 - 2 h. Po tym czasie wody nadosadowe spuszczane będą do kanalizacji lokalnej, a osady do stacji mechanicznego odwadniania. Od odstojników do stacji odwadniania osadów linia technologiczna będzie wspólna. Wody nadosadowe z odstojników, zostaną odprowadzone wraz z filtratem do odbiornika. W okresie powodziowym grawitacyjny odpływ wód czystych zostanie odcięty i uruchomiona będzie pompownia przewałowa dla przetłoczenia wód do rzeki Lubczy. Osad z odstojników tłoczony będzie na prasę taśmową pompą ślimakową, wyposażoną w bezstopniową przekładnię umożliwiającą płynną regulację wydajności. Bezpośrednio za króćcem tłocznym pompy zabudowany będzie mieszacz liniowy, pełniący rolę komory szybkiego mieszania osadu z polielektrolitem. Skoagulowany osad pod ciśnieniem tłoczenia przepływał będzie z mieszacza stożkowego do mieszacza pionowego znajdującego się bezpośrednio przed prasą. Mieszacz pionowy służyć będzie do optymalizacji procesu koagulacji osadu. Sflokulowany osad z mieszacza pionowego doprowadzany będzie na taśmę zagęszczacza, gdzie następować będzie wstępne zagęszczenie osadu, odfiltrowana zostanie cała woda wolna. Stężenie suchej masy w osadzie po mechanicznym zagęszczeniu wynosić będzie 3 - 6%, co spowoduje zmniejszenie ilości osadu kierowanego do prasy 10-20 razy. Filtrat gromadzony będzie w wannie pod taśmą i poprzez przelew odprowadzany do kanalizacji technologicznej. Z wanny część filtratu pobierana będzie przez pompę płuczącą do mycia taśm zagęszczacza i prasy. Z taśmy zagęszczacza osad wstępnie zagęszczony poprzez specjalny zsyp wprowadzany będzie na prasę taśmową. W prasie taśmowej osad będzie poddany trzem fazom filtracji: faza odwadniania grawitacyjnego, w której pod wpływem siły grawitacji następować będzie odsączanie wody wolnej z osadu, faza klinowa niskociśnieniowa, w której następować będzie formowanie placka osadowego i w której taśma dociskowa zacznie oddziaływać na wstępnie uformowany placek, faza filtracyjna - ciśnieniowa, w której następować będzie właściwy proces odwadniania. Osad zawarty pomiędzy dwoma taśmami będącymi mikrolitami z tworzywa sztucznego przesuwać się będzie pomiędzy wałkami o różnych średnicach (podwójna strefa prasowania), ułożonych w ten sposób, że przesuw taśmy jest w kształcie litery S. Ilość wałków, ich średnice oraz wzajemne rozmieszczenie decyduje o wielkości ciśnienia filtracji, czasie filtracji i wielkości naprężeń ścinających, a tym samym o uzyskanym efekcie odwadniania. Na końcu fazy filtracji taśma dociskowa kierowana będzie za pomocą rolek zawracających ku górze, a taśma filtracyjna ku dołowi. Odwadniany osad usuwany będzie z taśm przy pomocy skrobaków. Po usunięciu osadu taśmy będą w sposób ciągły myte. Odwodniony osad podawany będzie na podajnik śrubowy i transportowany do mieszaczy podwójnych, do których doprowadzany będzie równocześnie cement. Cement podawany będzie ze specjalnego silosu za pomocą pompy ślimakowej z regulowaną prędkością obrotową. W mieszaczu następować będzie dokładne wymieszanie osadu z cementem (niskiej marki), a następnie mieszanina podajnikiem ślimakowym transportowana będzie na przyczepę. Mieszanina osadowo - cementowa składowana będzie na utwardzonym składowisku osadu w okresie min. 28 dni. Wysokość składowania ok. 1,5 m. W okresie składowania mieszaniny osadowo - cementowej należy ją 1 - 2 razy w tygodniu przerzucać za pomocą koparki, nie dopuszczając do zbrylenia (powinien pozostać granulat). Syntetyczny opis Robót objętych Kontraktem: W zakres modernizacji Zakładu Uzdatniania Wody w zakresie gospodarki osadami wchodzi budowa nowych obiektów na terenie Zakładu Uzdatniania Wody w Zwięczycy przy ul. Jarowej, a także przebudowa, rozbudowa, modernizacja oraz remont istniejących w celu przystosowania do nowych funkcji technologicznych i poprawienia stanu technicznego. Inwestycja obejmuje również zagospodarowanie terenu w zakresie dróg, chodników, placów składowania i manewrowych oraz zieleni (trawników). W ramach modernizacji Zakładu Uzdatniania Wody w zakresie gospodarki osadami przewidziano wykonanie/modernizację następujących obiektów: * komora rozdziału dla ZUW I - modernizacja * komora rozdziału dla ZUW II - modernizacja * zbiorniki retencyjne oraz staw letni dla ZUW I - modernizacja * zbiorniki retencyjne oraz staw letni dla ZUW II - modernizacja * pompownia osadowa P-I - obiekt nowoprojektowany * pompownia osadowa P-II - obiekt nowoprojektowany * budynek pras i zespół odstojników wraz z klatką schodową - obiekt nowoprojektowany * pompownia przewałowa - obiekt nowoprojektowany * sieci międzyobiektowe - nowoprojektowane Termin wykonania zamówienia określony w pkt II.3 obejmuje: Termin zakończenia robót do dnia 31.12.2007 + okres zgłaszania wad - 12 miesięcy od dnia wydania świadectwa przejęcia, nie później niż do dnia 31.12.2008. Szacunkowa wartość zamówienia: 2900000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 230.000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). 3)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1. posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości, co najmniej 50 osób i co najmniej 8 osób personelu kierowniczego w przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każdą dodatkowo zatrudnioną osobę będzie przyznany 0,25 pkt, a za każda osobę wykazaną jako personel kierowniczy 0,5 pkt. Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie togo warunku 10 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 10 % 2. wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: a)Ekspert 1 - Przedstawiciel Wykonawcy, musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczone od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) co najmniej jednej ukończonej inwestycji z zakresu gospodarki wodno - ściekowej w charakterze przedstawiciela wykonawcy lub menedżera projektu, zrealizowanej według warunków kontraktowych FIDIC. b) Ekspert 2 - Kierownik Budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, osoba proponowana na to stanowisko musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczone od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) w charakterze kierownika budowy co najmniej jednej ukończonej budowy lub rozbudowy obiektów oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 20 000 m sześc./d lub co najmniej jednej ukończonej budowy lub rozbudowy obiektów zakładu uzdatniania wody pitnej o wydajności min. 20 000 m sześc./d c) Ekspert 3 - Technolog uzdatniania wody/specjalista ds. rozruchów -, osoba proponowana na to stanowisko musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat (liczone od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) rozruchu co najmniej jednej ukończonej budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o przepustowości min. 20 000 m sześc./d lub wykonaniem rozruchu na co najmniej jednej ukończonej budowie lub rozbudowie zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych o wydajności min. 20 000 m sześc./d Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza pełnienia więcej niż jednej funkcji Eksperta przez jedną osobę wskazaną do realizacji zamówienia, 3. Zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat (liczone od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedno zamówienie na budowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości min.Q=20 000m3/d w zakresie gospodarki osadowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln. PLN (bez podatku VAT) lub jedno zamówienie na budowę lub rozbudowę zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych o wydajności min. Q=20 000m3/d w zakresie gospodarki osadowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln. PLN (bez podatku VAT). W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każde dodatkowo wykazane zamówienie wykonane w okresie ostatnich 5 lat (licząc od daty publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, jedno zamówienie na budowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości min. Q=20 000m3/d w zakresie gospodarki osadowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln. PLN (bez podatku VAT) lub jedno zamówienie na budowę lub rozbudowę zakładu uzdatniania wody pitnej z ujęć wód powierzchniowych o wydajności min. Q=20 000m3/d w zakresie gospodarki osadowej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 10 mln. PLN (bez podatku VAT).w warunku doświadczenie, zostanie przyznane 20 pkt. Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie tego warunku 60 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 40% 1) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1. Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, przychód netto ze sprzedaży w wysokości, co najmniej 30 mln PLN. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu za każdy dodatkowe 10 mln PLN przychodu ze sprzedaży netto w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie będzie przyznany 10 pkt ,Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie togo warunku 20 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 20%. 2. Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 5 mln. PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 mln. PLN. W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każdy dodatkowy 1 mln PLN posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej będzie przyznany 1 pkt, Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie togo warunku 5 pkt. Waga procentowa niniejszego warunku 15% 3.Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, W przypadku oceny warunków udziału w postępowaniu za każdy dodatkowy 1 mln PLN wartości ubezpieczenia powyżej 10 mln PLN będzie przyznany 1 pkt, ,Maksymalna ilość pkt jaką może przyznać Zamawiający w zakresie tego warunku 5 pkt Waga procentowa niniejszego warunku 15 % Dla innych warunków udziału w postępowaniu nie wymienionych powyżej Zamawiający przyjmuje wagę procentową warunku 0%, Zamawiający nie będzie oceniał tych warunków podczas wyboru ograniczonej ilości Wykonawców. Status prawny - wymagane dokumenty a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Przedłożone przez Wykonawcę dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel wymieniony w pkt III.2) 3)2. posiada: - odpowiednie uprawnienia, tj. decyzję o nadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie; - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (dz. u. z 2003r. nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz.u. z 2005r. nr 96, poz. 817;ze zm.). Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2005r.w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty, zgodnie wymaganiami określonymi w pkt III.2) 3)2. ogłoszenia c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), f)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców. Przedmiotowy dokument może być złożony przez prawidłowo umocowanego pełnomocnika działającego w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty 1.Wykonawca (każdy z Wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat , a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat innych dokumentów określających przychody netto, ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.Wykonawca (każdy z Wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zobowiązani są przedłożyć informacje z banku, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Wykonawca (każdy z Wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego 2.Wykonawca przedłoży wykaz osób które będą wykonywać niniejsze zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 3.Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (przedmiotowe dokumenty muszą zawierać: nazwę zadania (roboty budowlane), datę wykonania zadania ,nazwę i adres zleceniodawcy zadania, wartość zadania, informacje o należytym wykonaniu zadania) W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w ogłoszeniu, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 1)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) Status prawny - wymagane dokumenty ppkt. a), d) i e), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2) Status prawny - wymagane dokumenty ppkt. a), c), d) i e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem zgodnie z zasadami reprezentacji. UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego potwierdzonej za zgodność z oryginałem zgodnie z zasada reprezentacji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt III.2 ogłoszenia. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wszelkie pełnomocnictwa winny być złożone w formie oryginałów Sposób oceny kryteriów wyboru ograniczonej liczby wykonawców Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określono w ogłoszeniu Zamawiający zgodnie z Art. 51 ust 2 Ustawy pzp zaprosi do składania ofert tych wykonawców którzy zdobyli największą sumę pkt przyznanych przez Zamawiającego wg, wyżej określonych kryteriów. Ostateczna ocena punktowa poszczególnych wniosków zostanie wyliczona wg formuły: Ostateczna ocena wniosku =suma ilości punktów przyznanych dla w/w warunków (ilość pkt dla danego warunku x waga procentowa dla tego warunku) W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określono w pkt IV.1.3 ogłoszenia, a co najmniej dwóch z Wykonawców posiada taka samą liczbę pkt, Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu, Wykonawcę któremu przyznano większą ilość pkt w kryterium doświadczenie Wykonawcy wg pkt III.2.3.3 ogłoszenia. Zamawiający będzie przeliczał pkt do dwóch miejsc po przecinku.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.06.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.06.2006, godzina 12:00, jak w pkt 1.1.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Funduszu Spójności pn. Program poprawy wody pitnej dla aglomeracji rzeszowskiej, nr 2003/PL/16/P/PE/040. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.