eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaodnowa powłok antykorozyjnych balustrad mostowych i konstrukcji stalowych kładek dla pieszych oraz wymiana i uzupełnienie ekranów przeciwporażeniowych na obiektach mostowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-08

POZYCJA 26584

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: odnowa powłok antykorozyjnych balustrad mostowych i konstrukcji stalowych kładek dla pieszych oraz wymiana i uzupełnienie ekranów przeciwporażeniowych na obiektach mostowych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Rafał Jędrasiak, tel. +48 22 8116044, w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Paweł Sarnowski tel. +48 22 6549192, fax 022 8909211, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6549192, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Dróg Miejskich, w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Rafał Jędrasiak, tel. +48 22 8116044, w zakresie dotyczącym procedury przetargowej: Paweł Sarnowski tel. +48 22 6549192, fax 022 8909211, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6101021, fax +48 22 6549192, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 6200608, fax +48 22 6200608, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, http://www.zdm.waw.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa powłok antykorozyjnych balustrad mostowych i konstrukcji stalowych kładek dla pieszych oraz wymiana i uzupełnienie ekranów przeciwporażeniowych na obiektach mostowych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Odnowa powłok antykorozyjnych balustrad mostowych i konstrukcji stalowych kładek dla pieszych oraz wymiana i uzupełnienie ekranów przeciwporażeniowych na obiektach mostowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Odnowa powłok antykorozyjnych balustrad mostowych i konstrukcji stalowych kładek dla pieszych oraz wymiana i uzupełnienie ekranów przeciwporażeniowych na obiektach mostowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: po podpisaniu umowy; data zakończenia: nie później niż do 30.10.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4 500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Warunki szczegółowe: Warunki ekonomiczno-finansowe wymagane od wykonawcy: - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł - płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejsza niż 1 (xpb większa bądź równa 1) - dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000 zł Warunki ekonomiczno-finansowe wymagane od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - warunek określony jako - średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 300 000 zł - spełniają łącznie z tym że jeden z wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł - warunek określony jako - płynność bieżąca (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejsza niż 1 (xpb większa bądź równa 1) spełnia każdy z wykonawców - warunek określony jako - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł oraz dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł, spełniają łącznie wszyscy wykonawcy Wymagany potencjał kadrowy Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował kadrą techniczną posiadającą przygotowanie zawodowe z branży remontowej z dwuletnim doświadczeniem. Za odpowiedni potencjał kadrowy zamawiający uważa dysponowanie minimum 10 osobami w tym minimum 2 osobami posiadającymi uprawnienia budowlane. Doświadczenie: Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał doświadczenie przy odnowie powłok antykorozyjnych balustrad mostowych lub konstrukcji stalowych kładek dla pieszych. Zamawiający wymaga aby wykonawca w okresie ostatnich 5 lat tj. od daty składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał roboty polegające na odnowie powłok antykorozyjnych balustrad mostowych lub konstrukcji stalowych kładek dla pieszych na kwotę nie mniejszą niż 2 750 000,00 zł (netto) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia w których będzie określony szczegółowy opis wykonanych robót. W przypadku zakończenia robót 30 dni przed datą składania ofert dokumentem potwierdzającym musi być protokół odbioru i przekazania do eksploatacji. Wymagane dokumenty Status prawny - dowód wpłacenia wadium - pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie - oświadczenie o treści określonej w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - wymagana w przypadku składania ofert przez podmioty zbiorowe w rozumieniu ustawy o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.); Zdolność ekonomiczna i finansowa - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w warunkach niniejszej SIWZ - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Za "podstawowy rachunek bankowy" o którym mowa powyżej należy przyjąć rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę Urzędowi Skarbowemu właściwemu ze względu na podatek dochodowy, jako rachunek podstawowy - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność techniczna - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - informacje w powyższym wykazie powinny potwierdzić spełnienie warunku wymienionego w niniejszej SIWZ - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby i podmioty te posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - informacje w powyższym wykazie powinny potwierdzać spełnienie warunku wymienionego w niniejszej SIWZ - wykaz podwykonawców, których wykonawca zamierza zatrudnić przy realizacji zamówienia wraz z podaniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.07.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.07.2005, godzina 10:30, w siedzibie zamawiającego w sali konferencyjnej - pok. nr 311.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.