Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Michałów: Przebudowa drogi gminnej Nr 1541010 Michałów - Piaski
Numer ogłoszenia: 26586 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Michałowie , Michałów 115, 28-411 Michałów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3565243, faks 041 3565244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.michalow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Nr 1541010 Michałów - Piaski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej Nr 1541010 Michałów - Piaski. Na zakres rzeczowy zamówienia składa wykonanie robót na drodze gminnej o długości 585mb w skład których wchodzi wykonanie następujących prac: - wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez ułożenie warstwy tłucznia o gr. 5cm, - asfaltowanie nawierzchni jezdni o szer. 4mb, grubość 4cm; - wykonanie oznakowania pionowego; - wykonanie zjazdów, - wykonanie jednostronnego rowu. Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego c) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z dwoma egzemplarzami inwentaryzacji powykonawczej. Zamówienie należy wykonać zgodnie z: Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, Warunkami prowadzenia robót w pasie drogowym, Warunkami przekazania palcu budowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Brak wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawię pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ustawy z dn. 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U., Nr 223, poz. 1655 z późn. zmianami). 5. akceptują warunki i wymagania określone w niniejszej specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności o profilu, który odpowiada przedmiotowi zamówienia. - w przypadku osób fizycznych należy dołączyć aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 m-y przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku osób prawnych aktualny ( wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert) odpis z właściwego rejestru. 2. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert ) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego. 3. Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Aktualne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 4. Wyznaczenie kierownika budowy dysponującego posiadaniem niezbędnych uprawnień budowlanych - Oświadczenie imienne o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopią niezbędnych uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Potwierdzenie doświadczenia zawodowego. Wykaz wykonanych w ciągu 5 lat (a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - w tym czasie ) przynajmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. 6. Warunek jak w pkt 5. Referencje potwierdzające, że wyżej wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością. 7. Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Oświadczenie wykonawcy. 8. Warunek realności oferty. Kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru. 9. Warunek jak w punkcie 8.- Parafowany projekt umowy. 10. Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym - Oświadczenie wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.michalow.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.michalow.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: miejsce: Urząd Gminy w Michałowie - sekretariat...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.