Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-30
Wrocław: WFA.2420.2.2014.JR
Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, nieużywanego i sprawnego technicznie sprzętu komputerowego oraz usługi gwarancyjne
dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 12 pakietów
Numer ogłoszenia: 265873 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3436847, 3759404, faks 071 3443421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://uni.wroc.pl/zamówienia-publiczne/dostawy/poniżej-207-000-euro
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WFA.2420.2.2014.JR Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, nieużywanego i sprawnego technicznie sprzętu komputerowego oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 12 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, nieużywanego i sprawnego technicznie sprzętu komputerowego oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 12 pakietów Pakiet 1 - Dostawa drukarki laserowej czarno-białej oraz akcesoriów sieciowych i części komputerowych. Pakiet 2 - Dostawa notebooków, drukarki laserowej kolorowej oraz akcesoriów i części komputerowych. Pakiet 3 - Dostawa laptopa i dysku zewnętrznego. Pakiet 4 - Dostawa laptopa, dysku zewnętrznego oraz drukarki laserowej z zapasem tonerów. Pakiet 5 - Dostawa drukarki 3D oraz materiałów eksploatacyjnych. Pakiet 6 - Dostawa laptopów i akcesoriów. Pakiet 7 - Dostawa drukarek, materiałów eksploatacyjnych i dysku zewnętrznego. Pakiet 8 - Dostawa laptopa. Pakiet 9 - Dostawa zestawu komputerowego, notebooków oraz akcesoriów i części komputerowych. Pakiet 10 - Dostawa zestawów komputerowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego. Pakiet 11 - Dostawa macierzy dyskowej, notebooków oraz akcesoriów i części komputerowych. Pakiet 12 - Dostawa notebooków..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 30.23.21.00-5, 30.23.45.00-3, 30.21.30.00-5, 30.23.10.00-7, 30.23.31.40-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek szczegółowy : wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż dla: Pakietu nr 1 - 13300,00 zł brutto, Pakietu nr 2 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 3 - 2500,00 zł brutto, Pakietu nr 4 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 5 - 2000,00 zł brutto, Pakietu nr 6 - 2900,00 zł brutto, Pakietu nr 7 - 1400,00 zł brutto, Pakietu nr 8 - 2200,00 zł brutto, Pakietu nr 9 - 11000,00 zł brutto, Pakietu nr 10 - 5750,00 zł brutto, Pakietu nr 11 - 10450,00 zł brutto, Pakietu nr 12 - 5350,00 zł brutto, Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. UWAGA! Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Co najmniej jedna dostawa (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż dla: Pakietu nr 1 - 13300,00 zł brutto, Pakietu nr 2 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 3 - 2500,00 zł brutto, Pakietu nr 4 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 5 - 2000,00 zł brutto, Pakietu nr 6 - 2900,00 zł brutto, Pakietu nr 7 - 1400,00 zł brutto, Pakietu nr 8 - 2200,00 zł brutto, Pakietu nr 9 - 11000,00 zł brutto, Pakietu nr 10 - 5750,00 zł brutto, Pakietu nr 11 - 10450,00 zł brutto, Pakietu nr 12 - 5350,00 zł brutto, Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą wypełnionego Załącznika nr od 5.1 do 5.12 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz Oferty -Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (lub odpowiednio w pkt 3 i 4) oraz w pkt 5. Dokumenty wymienione w pkt 1, 6 i 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Gwarancja - 10.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jako odrębny Załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych w §14 ust.2 wzoru umowy: Zmiany i uzupełnienia treści umowy dopuszczalne są w ramach unormowania art. 144 ustawy PZP w zakresie i okolicznościach, w których Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany i być w tej samej cenie. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, akceptowanego przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101 I piętro, 50-204 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101 I piętro, 50-204 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Dostawa drukarki laserowej czarno-białej oraz akcesoriów sieciowych i części komputerowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa czarno-biała z dodatkowym tonerem (1 szt.) 2. Akcesoria sieciowe (szczegółowa ilość w tabeli ) 3. Akcesoria i części komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli ) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dostawa notebooków, drukarki laserowej kolorowej oraz akcesoriów i części komputerowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Notebook ( 2 szt.) 2. Drukarka laserowa kolorowa z dodatkowym zestawem tonerów (1 szt.) 2. Akcesoria komputerowe (Panel LCD -2 szt., Mysz laserowa przewodowa - 1szt., Nagrywarka zewnętrzna DVD - 2szt.) 3. Części komputerowe (Pamięć RAM - 1 szt., dysk SSD - 1 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.70.00-9, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Dostawa laptopa i dysku zewnętrznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Laptopa ( 1 szt.) 2. Dysku zewnętrznego USB 3.0 o minimalnej pojemności 3 TB ( 1 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Dostawa laptopa, dysku zewnętrznego oraz drukarki laserowej z zapasem tonerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Laptop przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu Linux. (1 szt.) 2. Laptop przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu Linux. (1 szt.) 3. Laptop przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu MacOS X. (1 szt.) 4. Dysk zewnętrzny. (3 szt.) 5. Drukarka laserowa (1 szt.) z zapasem tonerów. (5 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.72.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Dostawa drukarki 3D oraz materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. drukarki 3D ( 1 szt.) 2. materiału drukującego ( 5 kg.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Dostawa laptopów i akcesoriów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Laptopa ( 1 szt.) 2. Laptopa i stacji dokującej ( 1 szt.) zgodnego ze szczegółowymi parametrami technicznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Dostawa drukarek, materiałów eksploatacyjnych i dysku zewnętrznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Drukarek ( 2 szt.) 2. Tonerów (2 komplety) 3. Dysku zewnętrznego USB o minimalnej pojemności 64 GB ( 1 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8, 30.23.45.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Dostawa laptopa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Laptop ( 1 szt.) zgodnego ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Dostawa zestawu komputerowego, notebooków oraz akcesoriów i części komputerowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Zestaw komputerowy ( 1 szt.) 2. Notebooki (4 szt.) 3. Części komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli poniżej) 4. Monitory LCD (2 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.10.00-7, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Dostawa zestawów komputerowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Zestaw komputerowy ( 3 szt.) 2. Monitory LCD (3 szt.) 3. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) 4. Toner (4 szt.) 5. Skaner (1 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Dostawa macierzy dyskowej, notebooków oraz akcesoriów i części komputerowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Macierz dyskowa ( 1 szt.) 2. Notebooki (2 szt.) 3. Części komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli ) 4. Akcesoria komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli ) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.21.00-6, 30.23.70.00-9, 30.23.31.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Dostawa notebooków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy 1. Notebooki (2 szt.) zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Gwarancja - 10.00
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu nasadzeń roślin wraz z instalacją nawadniającą na dachu budynku Centrum Edukacji Ekologicznej HYDROPOLIS - II postępowanie
- "Sukcesywna dostawa grzybów mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- Remont odwodnienia równi peronowej w m. Kowary od km 24+670 do km 25+030. CPV 45221122-3
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 zadania
- Przebudowa budynku A1 Politechniki Wrocławskiej przy Wyb. St. Wyspiańskiego 27 we Wrocławiu pod potrzeby wykonania szybu i montażu dźwigu osobowego z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Łukasiewicz-PORT
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz na potrzeby Urzędu Gminy Brenna - postępowanie nr 1
- Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w Wąbrzeźnie.
- Dostawę sprzętu komputerowego dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.