eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczUsługa świadczenia dostępu do sieci Internet w lokalizacji 2 RWT SP Mrzeżyno.



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Bydgoszcz: Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet w lokalizacji 2 RWT SP Mrzeżyno.
Numer ogłoszenia: 265890 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3033 Bydgoszcz , ul. Szubińska 105, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3785385 lub 3785802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2blot.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa świadczenia dostępu do sieci Internet w lokalizacji 2 RWT SP Mrzeżyno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczenia dostępu do sieci Internet w lokalizacji 2 RWT SP Mrzeżyno według wyszczególnionych usług w zał. nr 3 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.10.00 - Dostawcy usług internetowych (ISP) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia należy: a)prowadzić działalność gospodarczą adekwatną do przedmiotu zamówienia, b)posiadać wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (Ustawa Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.). 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. W celu potwierdzenia wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a.dysponować osobami, które posiadają poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zadania. (Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631) b.posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług świadczenia dostępu do sieci Internet lub innych usług telekomunikacyjnych o wartości powyżej 15 000 zł. 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy) 2.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt XI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 2 do SIWZ. 1.2.Wypełniony formularz cenowy - zał. Nr 3 do SIWZ. 1.3.Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie. Wykaz dokumentów zgodnych z rozporządzeniem Prezesa RM niezbędnych do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia należy dołączyć: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, który prowadzony jest przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) należy dołączyć: 3.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w Art. 22 ust. 1 ustawy - na zał. Nr 1 do SIWZ. Oświadczenie indywidualnie składa każda osoba upoważniona do reprezentowania firmy w niniejszym postępowaniu. UWAGA: W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum, spółka jawna, cywilna, itp.) oświadczenie o spełnieniu warunków składa każdy Wykonawca oddzielnie. 4. Wykaz dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1.wykaz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie; 4.2.wykaz osób realizujących przedmiot zamówienia do każdego z zadań; 4.3.poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE dla osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zadania. (Ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. z 2005r. Nr 196 poz. 1631);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2blot.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobierać ze strony internetowej www.2blot.mil.pl oraz w siedzibie Zamawiającego w budynku nr 19, pokój nr 10 lub listownie na pisemną prośbę (fax o52 55 22 440)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie JW 3033 w sekcji Zamówień Publicznych w budynku nr 19 pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 13.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.