Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Nisko: Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku -I etap
Numer ogłoszenia: 265938 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Nisko , Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8415643, 8415638, faks 015 8415630.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku -I etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rekultywacja istniejącego składowiska odpadów w Nisku obejmuje : 1.- uformowanie czaszy odpadów 2.- wykonanie warstwy wyrównawczej 3.- rekultywację dzikich wyrobisk na działce gminnej położonej w pobliżu składowiska odpadów 4. Inwentaryzacja ukształtowanej czaszy składowiska przed położeniem warstwy wyrównawczej. 5.- inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót na Składowisku Odpadów i Rekultywacji dzikich wyrobisk. Ad.1. Projekt budowlano-wykonawczy rekultywacji składowiska odpadów określa spadki płaszczyzn czaszy i rzędne jej geometrii. Należy wszystkie odpady komunalne znajdujące się wokół terenu składowiska, pozyskane ze skarpowania i w obrębie zdemontowanego ogrodzenia przemieścić na miejsce rekultywacji, wyprofilować ostatnią ich warstwę zgodnie z projektem ukształtowania i zagęścić kompaktorem. Ad.2. Na ukształtowanej czaszy odpadów należy wykonać warstwę wyrównawczą o grubości 32 cm z gruntu znajdującego się na działce obok składowiska odpadów. Ilość tego gruntu, granice i głębokość jego poboru są określone w Projekcie rekultywacji dzikich wyrobisk w obrębie działek nr ew.1032/64 i 1033/9. Ad.3 Rekultywacja dzikich wyrobisk obejmuje wszystkie roboty wynikające z w/w projektu, związane z pozyskaniem gruntu dla potrzeb składowiska odpadów, odtworzenie filara ochronnego wokół słupa linii SN, uformowanie skarp, przesuniecie mas ziemnych i wyrównanie dna . Zakres powyższych robót opisuje przedmiar nr MM8 - 067a. Oferent powinien szczegółowo zapoznać się z dokumentacja przetargową i dokonać wizji w terenie. W materiałach przetargowych znajduje się dokumentacja do wykonania całego zakresu rekultywacji składowiska odpadów, przewidzianego do wykonania w następnym etapie realizacji. Zamawiający pragnie w ten sposób zwrócić oferentom i przyszłemu wykonawcy uwagę na okoliczności związane z występowaniem na placu budowy gazu składowiskowego , istniejących i planowanych studni odgazowujących, nieczynnych piezometrów oraz na lokalizację drenażu odwadniającego zrekultywowane składowisko. W ofercie i realizowanych przez wybranego wykonawcę I-go etapu robotach należy uwzględnić niezbędne zabezpieczenia, ochrony i prowadzić roboty w taki sposób, aby nie kolidowały z zakresem następnego etapu. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej takie jak np: prace geodezyjne (tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza, wyznaczenie kolizji itp.) zajęcie pasa drogowego, projekt organizacji ruchu, naprawa dróg, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego . Stosownie do treści art. 652 K.c. wykonawca ponosi odpowiedzialność, na zasadach ogólnych, za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu.. Koszty z tego tytułu winny być ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe Roboty dodatkowe mogą być realizowane, tylko za pisemną zgodą Zamawiającego. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta. Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej przy ustaleniu ceny umownej, stanowią część zadania, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, projekt budowlany, przedmiary robót, umowa oraz siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.23.30 - Rekultywacja terenu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z póź zm.). Sposób spełnienia - Złożenie oświadczenia Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób spełnienia - Złożenie dokumentu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien dysponować co najmniej jedna osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót ogólnobudowlanych posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności ogólnobudowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby Sposób spełnienia - Złożenie dokumentów potwierdzających uprawnienia. Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem kompaktor, ładowarka o poj. łyżki 3 m3, koparka do wykonania skarp, spycharka Sposób spełnienia - załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (sprzętu ) określający min sprzęt podany powyżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert Oświadczenie z art. 22 i 24 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (sprzętu) Kosztorys ofertowy winien być sporządzony w oparciu o przedmiar robót , uwzględniający specyfikację techniczną i dokumentację techniczną jako kosztorys uproszczony. Wątpliwości wynikające z analizy wszystkich czynników mogących mieć wpływ na cenę oferty należy zgłaszać poprzez zapytanie pisemne do Zamawiającego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nisko.bip,pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pok. nr 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 09:30, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 7 (biuro obsługi klienta).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia pojazdów
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1076R Bieliny - Rudnik nad Sanem
- Remont drogi gminnej ul. Górka w miejscowości Nisko
- ZAOPATRZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczne Nisko"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbędnych dróg w związku z realizacją projektu "Scalenie gruntów wsi Księżyce, gmina Wiązów, powiat strzeliński"
- Rozszczelnienie powierzchni nieprzepuszczalnych na terenie miasta Białogard
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych z budową dojazdu do czaszy zbiornika z ul. wiązowej oraz budową zjazdu i dojazdu do czaszy zbiornika z ul. betonowej w oś. Wolica w Krakowie
- wykonanie monitoringu terenów Kopalni Soli "Wieliczka".
- rekultywacja lagun osadowych.
- Likwidacja infrastruktury kopalnianej pozostałej po zakończeniu likwidacji zakładów górniczych.
więcej: Rekultywacja terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.