To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Lublin: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 265954 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218398 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie robót budowlano -remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Radzyniu Podlaskim i Tomaszowie Lubelskim. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części - szczegółowa informacja o poszczególnych częściach zamówienia znajduje się w rozdziale XXVII SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - przedmiary robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - rzuty budynków, które stanowią Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla poszczególnych części zamówienia są specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz wizja lokalna. 3. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów (na koszt Wykonawcy) objętych przedmiotem zamówienia po uprzednim uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Wydziału Administracyjno - Gospodarczego tel. 81 759-35-32, w godzinach: 8.00 ÷ 14.00. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. 5. Wszystkie dokumenty zamieszczone przez Zamawiającego na stronie internetowej http:/www.krus.gov.pl, m.in. przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, rzuty budynków dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. 6. Budynki będące przedmiotem niniejszego zamówienia są budynkami biurowymi Placówek Terenowych KRUS. 7. Inwestycja realizowana będzie: I część zamówienia: w budynku PT KRUS w Radzyniu Podlaskim, przy ul. Chomiczewskiego 6, 21-300 Radzyń Podlaski, II część zamówienia: w budynku PT KRUS w Tomaszowie Lubelskim, przy ul. Jana Pawła II 6, 22-600 Tomaszów Lubelski. 8. Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania oraz deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 9. Wykonawca musi zaoferować minimum 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlano-remontowe liczone od daty odbioru całości zamówienia a także zobowiązać się do naprawy wad i usterek w okresie gwarancyjnym na swój koszt. 10. Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla poszczególnych części zamówienia, o które się ubiega przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 11. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich przebywających w rejonie prowadzonych robót budowlanych a także za szkody wynikające ze zniszczenia obiektów, materiałów, sprzętu i innego mienia oraz innych zdarzeń dotyczących robót, będących skutkiem realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 14. Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 15. Wykonawca przy organizacji robót i sposobie ich wykonywania weźmie pod uwagę fakt, że prace odbywać się będą w funkcjonujących obiektach przy konieczności systematycznego przemieszczania pracowników KRUS wraz ze sprzętem w celu udostępniania Wykonawcy frontu robót. W związku, z czym wszystkie prace muszą być wykonywane, tak, aby była możliwa pełna obsługa interesantów i praca pracowników Zamawiającego. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Zamawiający zaznacza, że dopuszcza możliwość wydłużenia godzin, w których możliwe będzie realizowanie prac remontowych po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego opiewającego na wartość oferty. Powyższy kosztorys ofertowy winien zawierać następujące dane: - zestawienie R robocizny i S sprzętu, - zestawienie M materiałów, - wskaźnik % k.p., - wskaźnik % zysku, - stawkę r-g. 17. W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonymi przez Wykonawcę kosztorysami przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysach nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające z SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 18. Przed zamówieniem przewidzianych w dokumentacji materiałów wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w dokumentacji w razie konieczności należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 19. Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. 20. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 21. Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracownikom przy realizacji umowy. 22. Zamawiający na własny koszt udostępni Wykonawcy media, tj. wodę, odprowadzanie ścieków i energię elektryczną, niezbędne dla wykonania przedmiotu umowy. Udostępnione przez Zamawiającego media mogą być przez Wykonawcę wykorzystywane wyłącznie do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca, w związku z udostępnieniem w/w mediów przez Zamawiającego, nie uwzględni kosztów ich zużycia w cenie ofertowej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynku Placówki Terenowej KRUS w Radzyniu Podlaskim przy ul. Chomiczewskiego 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O. W RADZYNIU PODLASKIM
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Lubelska 5, 21-300 Radzyń Podlaski, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97163,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72120,80
Oferta z najniższą ceną: 70271,35 / Oferta z najwyższą ceną: 145787,02
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wykonanie robót budowlano-remontowych związanych z remontem pomieszczeń biurowych w budynku Placówki Terenowej KRUS w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Jana Pawła II 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REKONSTAL Kaspruk Dariusz, ul. Wołyńska 58, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55482,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60735,37
Oferta z najniższą ceną: 60735,37 / Oferta z najwyższą ceną: 116111,08
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, położonego w Trzebiatowie przy ul. Długiej 7, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZIELONEGO NA BOISKO TRENINGOWE
- Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy
- Wykonanie prac remontowych wraz z materiałem w toalecie zlokalizowanej na 4 piętrze w budynku Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach sp. z o.o. - w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.