To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Zielona Góra: Zakup materiałów konferencyjnych oraz artykułów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej,
Wydziału Informacji Europejskiej: Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Zielona Góra, Biura Regionalnego Województwa Lubuskiego w Brukseli
oraz Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp.
w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 265962 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158074 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, faks 68 4565404.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów konferencyjnych oraz artykułów promocyjno-informacyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Wydziału Informacji Europejskiej: Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Zielona Góra, Biura Regionalnego Województwa Lubuskiego w Brukseli oraz Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup materiałów konferencyjnych oraz artykułów promocyjno- informacyjnych na potrzeby Departamentu Współpracy Zagranicznej i Informacji Europejskiej, Wydziału Informacji Europejskiej: Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Zielona Góra, Biura Regionalnego Województwa Lubuskiego w Brukseli oraz Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w podziale na części, który szczegółowo został opisany w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ. 1. Przedmiot zamówienia dla Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Zielona Góra zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ: 1. Długopis - 500 sztuk 2. Metalowa pamięć USB 4 GB - 100 sztuk 3. Parasol - 150 sztuk 4. Torba papierowa - 500 sztuk 5. Brelok z żetonem - 250 sztuk 6. Szklanka LA BELLA 250 ml - 300 sztuk 7. Skarbonka w kształcie euro - 250 sztuk 8. Ołówek - 1000 sztuk 9. Wiatraczki - 500 sztuk 10. Notatnik z ołówkiem - 300 sztuk 2. Przedmiot zamówienia dla Biura Regionalnego Województwa Lubuskiego w Brukseli zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ: 1. Długopis - 300 sztuk 2. Parasol - 50 sztuk 3. Kubek izotermiczny 300 ml - 50 sztuk 4. Ołówek - 500 sztuk 5. Notatnik z ołówkiem - 100 sztuk 6. Torba bawełniana z nadrukiem - 200 sztuk 7. Identyfikator bagażu - 200 sztuk 3. Przedmiot zamówienia dla Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Gorzów Wlkp. zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ: 1. Długopis - 1000 sztuk 2. Pendrive USB 4 GB - 50 sztuk 3. Linijka z kalkulatorem - 150 sztuk 4. Linijka - 500 sztuk 5. Torba materiałowa na zakupy - 100 sztuk 6. Kubki - 50 sztuk 7. Podkoszulki - 50 sztuk 8. Maskotka miś - 100 sztuk 9. Wiatraczki - 500 sztuk 4. Wszystkie gadżety promocyjne określone w załącznikach nr 1, 2 i 3 do SIWZ muszą być fabrycznie nowe i właściwie opakowane. 5. Wszystkie materiały promocyjne muszą być opakowane w karton, na kartonie powinna się znaleźć informacja o rodzaju produktu i ilości sztuk. 6. Logo województwa Lubuskie warte zachodu w wersji z tekstem zostanie przekazane na nośniku elektronicznym wyłącznie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. 7. Logotypy punktów Europe Direct Zielona Góra i Gorzów Wlkp. zostaną przekazane na nośniku elektronicznym wyłącznie Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa. 8. Nadruk powinien być wykonany przez Wykonawcę po wcześniejszym zaakceptowaniu miejsca umieszczenia logotypów przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Komisji Europejskiej w ramach dotacji na prowadzenie Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Zielona Góra, Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT - Gorzów Wlkp. oraz budżetu województwa lubuskiego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przedmiot zamówienia dla Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Zielona Góra zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOCKER STUDIO SPÓŁKA JAWNA TOMASZ MAKSYM JOANNA TROMPETER- MAKSYM
jakie przetargi wygrała firma
JOCKER STUDIO SPÓŁKA JAWNA TOMASZ MAKSYM JOANNA TROMPETER- MAKSYM
- Jocker Studio Sp. J. T.Maksym, J.Trompeter-Maksym, ul. Darasza 5, 30-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17073,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18098,22
Oferta z najniższą ceną: 18098,22 / Oferta z najwyższą ceną: 27013,26
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiot zamówienia dla Biura Regionalnego Województwa Lubuskiego w Brukseli zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EASY BTL Barbara Fabianowicz, ul. Żeglugi Wiślanej 10a/32, 03-043 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4471,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4499,34
Oferta z najniższą ceną: 4499,34 / Oferta z najwyższą ceną: 7195,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przedmiot zamówienia dla Lubuskiego Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT Gorzów Wlkp. zgodny z załącznikiem nr 3 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INTER MEDIA Paweł Kędzierski, ul. Spółdzielcza 17, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8232,39
Oferta z najniższą ceną: 8232,39 / Oferta z najwyższą ceną: 18425,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Zielonej Górze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OPRYSKÓW PRZECIWKO KOMAROM, KLESZCZOM I MESZKOM NA TERENIE MIASTA ZIELONA GÓRA
- Rozbudowa cmentarza komunalnego przy ul. Wrocławskiej w Zielonej Górze - etap IV, część 3
- Transport uczestników projektu Zaufanie dzięki językowi na wycieczki lokalne oraz do Cottbus w latach 2025-2027
- Budowa drogi pożarowej DP29 na terenie Leśnictwa Świdnica w oddz. 883, 875, 874, 873 i 872 oraz przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 279
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.