eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Mazowiecka › Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-23

Ostrów Mazowiecka: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 265966 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Widnichowska 20, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 645 53 98, faks 29 645 53 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach realizacji projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie pikniku integracyjnego w ramach projektu systemowego Twoja przyszłość w Twoich rękach, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowi Mazowieckiej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (istotne warunki zamówienia): 1. Zorganizowanie pikniku integracyjnego. 2. Termin i miejsce wykonania usługi: 24.08.2012r., boisko przy ul. Rubinkowskiego 8 w Ostrowi Mazowieckiej, w godz. 13:00-22:00; 3. Wykonawca zapewnia i pokrywa koszty: 3.1. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania sceny o wymiarach co najmniej 6 x 8 m na potrzeby występujących osób; 3.2. zorganizowania, dostarczenia na miejsce odbywania pikniku i przygotowania nagłośnienia oraz oświetlenia, niezbędnego do występów oraz obsługa tych urządzeń podczas trwania pikniku; Zamawiający zapewni dostęp do gniazda siłowego oraz gniazd 230V, jednak w celu uniknięcia przerwy spowodowanej ewentualną awarią wybrany Wykonawca musi mieć ze sobą sprawny agregat umożliwiający podłączenie nagłośnienia i oświetlenia w przypadku ewentualnej awarii prądu; 3.3. zapewnienie konferansjera/ów i animatorów do zabaw z dziećmi; 3.4. przygotowania programu animacji edukacyjno- kulturalnej z tematem przewodnim , np. świat magii, świat bajek, dżungla i jej mieszkańcy, podwodny świat i jego mieszkańcy, kosmos dla uczestników pikniku, obejmującego zestawy zabaw dla dzieci i dorosłych, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych tj. malowanie twarzy, gry zespołowe, pokazy dużych baniek mydlanych, konkursy z nagrodami; całość programu musi trwać co najmniej w godzinach 16:00-20:00; 3.5. zorganizowania w trakcie trwania pikniku występu kabaretu lub iluzjonisty z pokazem magii, nie jest to punkt obowiązkowy, jednak brany pod uwagę podczas oceny ofert; 3.6. występu co najmniej jednego artysty lub zespołu muzycznego, trwającego co najmniej 1 godzinę, w tym gwiazdy wieczoru, tj. jednego z artystów lub zespołów muzycznych do wyboru spośród następujących: Czerwone Gitary, Andrzej Sikorowski, Michał Milowicz, Renata Dąbkowska, Stare Dobre Małżeństwo, Audiofeels, Ivan Komarenko, Robert Janowski, Norbi, Żuki, Cygański zespół Vanessa i Sorba, Cygański zespół Romanca, Zespół Romski Kałe Jakha, Cygański Zespół Pieśni i Tańca ROMA; w ofercie można przedstawić propozycję więcej niż jednego z artystów lub zespołów tu wymienionych do wyboru dla Zamawiającego lub przedstawić propozycję jednego z artystów w.w. wymienionych oraz swoją propozycję artysty bądź zespołu, z których Zamawiający będzie mógł dokonać wyboru; 3.7. należności ZAIKS; 3.8. bezpłatne wesołe miasteczko dla dzieci uczestniczących w pikniku, co najmniej 4 atrakcje, w tym koniecznie duża dmuchana zjeżdżalnia o wys. o najmniej 3 m, 3-stanowiskowa trampolina z bungee i zamek z piłeczkami; 3.9. zapewnienia co najmniej 3. przenośnych kabin sanitarnych, w tym co najmniej 1 przystosowanej dla potrzeb osób niepełnosprawnych dla uczestników pikniku, które zostaną ustawione w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie, na którym odbywać się będzie piknik (dostarczenie kabin najwcześniej 1 dzień przed piknikiem i ich odbiór po zakończonym pikniku, nie później niż 2 dni po jego zakończeniu).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 24.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli osoba/y wykonująca/e zamówienie posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą lub innego rejestru, obejmującą swym zakresem przedmiot niniejszego zamówienia. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) złożonego przez Wykonawcę oraz na podstawie przedłożonej kserokopii wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą lub innego rejestru

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług obejmujących wykonanie, usług obejmujących zorganizowanie co najmniej 3. plenerowych pikników, festynów,imprez integracyjnych dla co najmniej 300 osób każdy. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3) oraz wykazu wykonanych usług (załącznik nr 4) złożonego przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli: przedstawi wykaz sprzętu, który będzie wykorzystany do zorganizowania pikniku, wraz z opisem technicznym i zdjęciami: scena, nagłośnienie odpowiednie do nagłośnienia plenerowej imprezy dla co najmniej 300 osób, oświetlenie sceny, adekwatne do zaproponowanego programu, agregat umożliwiający w przypadku awarii podłączenie nagłośnienia i oświetlenia; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1.oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3) oraz 2. wykazu sprzętu, który będzie wykorzystany przy realizacji zamówienia wraz z opisem technicznym i zdjęciami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: przedstawi wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia, posiadających doświadczenie w zakresie odpowiadającym czynnościom przypisanym do nich przy realizacji niniejszego zamówienia; Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie: 1. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3) oraz 2. wykazu osób, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia wraz z opisem ich dotychczasowego doświadczenia; (załącznik nr 6)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik Nr 1 - Formularz oferty. Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik Nr 4 - Wykaz usług zrealizowanych przez Wykonawcę, Załącznik Nr 5 - Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne Załącznik nr 6- Oświadczenie wraz z wykazem osób wykonujących zamówienie Załącznik nr 7- Oświadczenie o tym, w jakiej części wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom (oświadczenie należy złożyć jedynie w przypadku, gdy wykonanie zamówienia zostanie zlecone podwykonawcom) Załącznik nr 8- Projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Oferta proponująca gwiazdę wieczoru plus jeden zespół muzyczny, grający muzykę pop, rock lub disco polo otrzyma 5 pkt. - 5
  • 3 - Oferta proponująca występ kabaretu lub iluzjonisty otrzyma 5 pkt. - 5
  • 4 - Oferta z największą ilością bezpłatnych atrakcji dla dzieci otrzyma 20 pkt., pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniej punktów - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowmaz.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichwska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Widnichwska 20 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Twoja przyszłość w Twoich rękach, w ramach którego organizowany jest piknik współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.