Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-23
Warszawa: Wykonanie robót malarskich, wymianę wykładzin podłogowych oraz połączenie dwóch pomieszczeń, w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie-ZP/INW/34/12
Numer ogłoszenia: 265990 - 2012; data zamieszczenia: 23.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót malarskich, wymianę wykładzin podłogowych oraz połączenie dwóch pomieszczeń, w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie-ZP/INW/34/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich, wymiana wykładzin podłogowych oraz połączenie dwóch pomieszczeń, w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie. 2) Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, tj.: a)część nr I - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów w pomieszczeniach sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127 w Warszawie, b)część nr II - wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, wymiana wykładzin podłogowych, połączenie dwóch pomieszczeń poprzez wykonanie otworu i montaż drzwi w pomieszczeniach sądowych Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie. 3)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną, dwie części. 4)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5)Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W takim przypadku wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, czy powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcom i w jakim zakresie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.45.30.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2)Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 8 sierpnia 2012 r. do godz. 10:00. Nie wniesienie wadium w tym terminie powoduje wykluczenie z postępowania. 3)Wadium ustala się w wysokości: a)w zakresie części I - 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych 00/100), b)w zakresie części II - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). W przypadku składnia oferty częściowej na więcej niż jedną część wymagana kwota wadium ulega odpowiedniemu zsumowaniu. 4)Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5)Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 6)Wadium w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Sądu Okręgowego w Warszawie BGK nr konta 14 1130 1062 0000 0575 4190 0001 z adnotacją Wadium - ZP/INW/34/12 Wykonanie robót malarskich, wymianę wykładzin podłogowych oraz połączenie dwóch pomieszczeń, w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie. Dowodem wniesienia wadium będzie odcinek polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego. 7)Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. Dowodem wniesienia wadium jest oryginalny dokument poręczenia lub gwarancji, złożony wraz z ofertą. Wadium nie może mieć zapisów ograniczających obowiązek zapłaty wadium. Oryginał dokumentu (poręczenie bankowe, poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie udzielane przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot, bez konieczności rozszywania (dekompletacją) oferty np. umieścić w oddzielnej kopercie opisując ją Wadium - ZP/INW/34/12 Wykonanie robót malarskich, wymianę wykładzin podłogowych oraz połączenie dwóch pomieszczeń, w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie. W przypadku składania przez Wykonawców ofert wspólnych wadium powinno wskazywać wszystkich wykonawców składających ofertę. Dokument wadialny musi zawierać informację, iż stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Sądu Okręgowego w Warszawie, w przetargu nieograniczonym na wykonanie robót malarskich, wymianę wykładzin podłogowych oraz połączenie dwóch pomieszczeń, w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie, postępowanie nr ZP/INW/34/12. 8)Wszelkie koszty związane z wniesieniem wadium ponosi wykonawca.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane dotyczące robót malarskich, w tym 1 (jedną) robotę malarską na obiekcie użyteczności publicznej: a)o wartości minimalnej roboty budowlanej 100.000,00 zł brutto w zakresie części 1, b)o wartości minimalnej roboty budowlanej 35.000,00 zł brutto w zakresie części 2, oraz potwierdzą, że niniejsze roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, tj.: a)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie oraz posiadającą uprawnienia do kierowania budową przy zabytkach nieruchomych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2011, Nr 165, poz. 987), która będzie posiadała aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - w zakresie części 1, b)co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie - w zakresie części 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 3a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, w sytuacji uzasadnionej zmianą przepisów prawa, wystąpieniem okoliczności nie spowodowanych zawinionym działaniem lub zaniechaniem którejkolwiek ze stron umowy, przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a)przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, b)terminu realizacji umowy, c)warunków płatności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy, 00 - 898 Warszawa, Al. Solidarności 127, pok. 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie, Oddział Finansowy, 00 - 898 Warszawa, Al. Solidarności 127, pok. 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót malarskich ścian i sufitów w pomieszczeniach sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich ścian i sufitów w pomieszczeniach sądowych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy Al. Solidarności 127 w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1, 45.43.21.11-5, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, wymiana wykładzin podłogowych, połączenie dwóch pomieszczeń poprzez wykonanie otworu i montaż drzwi w pomieszczeniach sądowych Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót malarskich ścian i sufitów, wymiana wykładzin podłogowych, połączenie dwóch pomieszczeń poprzez wykonanie otworu i montaż drzwi w pomieszczeniach sądowych Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.45.30.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal konferencyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.