eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiDOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DODATKOWEGO SPRZĘTU, MEBLI I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA TERM WARMIŃSKICH



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Lidzbark Warmiński: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DODATKOWEGO SPRZĘTU, MEBLI I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA TERM WARMIŃSKICH
Numer ogłoszenia: 266010 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DODATKOWEGO SPRZĘTU, MEBLI I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA TERM WARMIŃSKICH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie dodatkowego sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do siwz (dalej zwany OPZ). 2. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów mebli i wyposażenia określonych w zał. Nr 1 do siwz w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Zamawiający dopuszcza inne zmiany rozmiarów w zakresie umożliwiającym prawidłową realizację zamówienia, instalacji danego mebla, za zgodą Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów w zakresie większym niż podany, jedynie w przypadku, gdy produktów o wskazanych wymiarach nie można zamontować we wskazanym miejscu ze względu na zmianę wymiarów w trakcie budowy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane meble posiadały wymagane prawem dopuszczenia, certyfikaty i atesty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo oraz były zgodne z aktualnie obowiązującymi normami. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, o którym mowa w rozdz. 3.1., był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2014, nie noszący znamion użycia, sprawny technicznie i posiadający wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 4. Przed realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca, gdzie będzie dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia, w celu wykonania ostatecznych pomiarów i dostosowania ostatecznych wymiarów produktów do wymagań pomieszczenia, w których mają się znajdować. Termin każdej z wizji lokalnej będzie uprzednio ustalony z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.30.00.00 - Różny sprzęt 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W TYM Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA I MAZURY NA LATA 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Martela Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 699306,75

  • Oferta z najniższą ceną: 699306,75 / Oferta z najwyższą ceną: 769237,42

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę na dostawę wyposażenia dodatkowego, gdyż przedmiotem zamówienia są elementy wyposażenia powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.