Ogłoszenie z dnia 2015-10-08
Lidzbark Warmiński: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DODATKOWEGO SPRZĘTU, MEBLI I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA TERM WARMIŃSKICH
Numer ogłoszenia: 266010 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE DODATKOWEGO SPRZĘTU, MEBLI I ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA TERM WARMIŃSKICH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie dodatkowego sprzętu, mebli i elementów wyposażenia Term Warmińskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do siwz (dalej zwany OPZ). 2. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów mebli i wyposażenia określonych w zał. Nr 1 do siwz w zakresie +/- 5% chyba, że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Zamawiający dopuszcza inne zmiany rozmiarów w zakresie umożliwiającym prawidłową realizację zamówienia, instalacji danego mebla, za zgodą Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zmianę wymiarów w zakresie większym niż podany, jedynie w przypadku, gdy produktów o wskazanych wymiarach nie można zamontować we wskazanym miejscu ze względu na zmianę wymiarów w trakcie budowy. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane meble posiadały wymagane prawem dopuszczenia, certyfikaty i atesty potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo oraz były zgodne z aktualnie obowiązującymi normami. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, o którym mowa w rozdz. 3.1., był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2014, nie noszący znamion użycia, sprawny technicznie i posiadający wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. 4. Przed realizacją zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej miejsca, gdzie będzie dostarczony i zamontowany przedmiot zamówienia, w celu wykonania ostatecznych pomiarów i dostosowania ostatecznych wymiarów produktów do wymagań pomieszczenia, w których mają się znajdować. Termin każdej z wizji lokalnej będzie uprzednio ustalony z Zamawiającym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.30.00.00 - Różny sprzęt 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: ZAMÓWIENIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW PUBLICZNYCH W TYM Z REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WARMIA I MAZURY NA LATA 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Martela Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 33, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 581300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 699306,75
Oferta z najniższą ceną: 699306,75 / Oferta z najwyższą ceną: 769237,42
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę na dostawę wyposażenia dodatkowego, gdyż przedmiotem zamówienia są elementy wyposażenia powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z LIDZBARKU WARMIŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- Dostawa pracowni językowych dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkołach Podstawowych w Gminie Modliborzyce
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.