Ogłoszenie z dnia 2017-02-16
Ogłoszenie nr 26602 - 2017 z dnia 2017-02-16 r.
Gdańsk: dostawa tonerów do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Mita
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuEuropejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Pomorskie, krajowy numer identyfikacyjny
19167483600000, ul.
ul. Okopowa
,
80810
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 261 555, faks
583 261 556, e-mail
zampub@pomorskie.eu
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pomorskie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa tonerów do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Mita
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DAZ-ZP.272.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) Kserokopiarka i urządzenie wielofunkcyjne Ilość tonerów kolor KM 1620 2 czarny KM 3060 13 czarny KM 1650 2 czarny KM FS 1128 MFP 5 czarny KM 3530 1 czarny KM TASKalfa 300i 8 czarny KM 3035 2 czarny KM 5050 3 czarny KM TASKalfa 250 ci 3 - niebieski, 3 - żółty, 3 - czarny, 3 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony KM TASKalfa 221 5 czarny KM 1530 2 czarny KM FS 6025 MFP 10 czarny KM TASKalfa 4501 i 2 czarny KM ECOSYS N 2035 DN 50 czarny KM ECOSYS M 6026 9 - niebieski, 9 - żółty, 13 - czarny, 9 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony KM TASKalfa 3010 i 5 czarny KM TASKalfa 400 ci 2 - niebieski, 2- żółty, 2 - czarny, 2 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony KM C 850 D 2 - niebieski, 2- żółty, 2 - czarny, 2 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony KM TASKalfa 300 ci 4 - niebieski, 4 - żółty, 4 - czarny, 4 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony KM ECOSYS M 2535Dn 10 czarny KM ECOSYS M 6030 cdn 2 - niebieski, 2 - żółty, 2 - czarny, 2 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony KM TASKalfa 3051 ci 2 - niebieski, 2 - żółty, 2 - czarny, 2 - czerwony zestaw kolorów: żółty, niebieski, czarny, czerwony
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30125120-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT83640 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 102877,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę
na podstawie art. 69
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z kończącym się zapasem wykorzystywanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego w Gdańsku oraz z koniecznością zapewnienia ciągłości pracy urzędu zachodzi potrzeba przeprowadzenia na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych procedury,
w celu wyłonienia dostawcy tonerów do kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita
i Mita.
Zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę, polegającego na skierowaniu zapytania do wybranych wykonawców. Zgodnie z art. 70 ww. ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy.
Dostawa tonerów spełnia warunek powszechnej dostępności, a wartość zamówienia nie przekracza kwot progowych. Zgodnie z opinią prawną opublikowaną na stronie UZP, tonery mogą być zakupione w trybie zapytania o cenę, gdyż warunkiem dopuszczalności nabycia określonych dostaw w trybie zapytanie o cenę jest ich powszechna dostępność, rozumiana jako dostępność w ramach dostawy znormalizowanej, odpowiadającej przeciętnym, oferowanym w powszechnej ofercie standardom.
Dostawa tonerów objęta jest produkcją masową, seryjną, jest popularna na rynku i dostępna w stałej ofercie podmiotów zajmujących się tego typu świadczeniami. Zgodnie z opinią na stronie UZP, przyjęcie, że określone dostawy (np. tonerów) są standardowe oznacza, iż przynajmniej pięciu wykonawców świadczących ww. dostawy, powinno oferować produkty zestandaryzowane, umożliwiające zamawiającemu ich nabycie o takiej samej lub zbliżonej jakości. A zatem, niezależnie od tego, który z wykonawców będzie ostatecznie realizował zamówienie, na etapie składania ofert jedynym czynnikiem różnicującym oferty powinna być cena.
Istotną cechą produktów zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być więc ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, co jest zapewnione w przypadku dostawy tonerów do kserokopiarek, oferowanych przez różnych wykonawców.
Ponadto, przez powszechną dostępność dostaw należy rozumieć oferowanie ich przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów i z kolei łączy się wprost z powszechną ich konsumpcją.
Reasumując, tonery do kserokopiarek stanowiące przedmiot dostawy w ramach trybu zapytanie
o cenę należy uznać za przedmiot o określonym standardzie, który może być nabywany
w powszechnym obrocie, a oferowanie ich przez wykonawców zaproszonych do składania ofert, zapewni konkurencję oraz wybór najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa środków czystości i asortymentu gospodarczego na potrzeby 7 Szpitala Marynarki Wojennej w Gdańsku
- Wykonanie usług drukarskich na potrzeby Muzeum Narodowego w Gdańsku, druk publikacji "Nicolae Grigorescu. Malarz rumuńskiego etosu. Nicolae Grigorescu. Painter of the Romanian Ethos"
- Sporządzenie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Budowa oświetlenia ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska, program Jaśniejszy Gdańsk EDYCJA 2024 Etap I
- Roboty remontowe wykonywane w latach 2024 - 2025 w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach na terenie miasta Gdańska.
- REALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH DLA FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH GARNIZONU POMORSKIEGO Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY
- Sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.