Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Dobroszyce: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Rynek 21 w Dobroszycach
Numer ogłoszenia: 266056 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroszyce , ul. Rynek 16/5, 56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3141167, 3141173, faks 071 3141276.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Rynek 21 w Dobroszycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz uzyskanie pozwolenia na przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Rynek 21 w Dobroszycach. Omawiany obiekt jest budynkiem wolnostojącym, częściowo podpiwniczonym, dwukondygnacyjnym, murowanym z dachem drewnianym dwuspadowym krytym dachówką karpiówką podwójnie. Wstępne wymagania: 1. Adaptacja parteru budynku na funkcję administracyjną. 2. Przebudowa piętra budynku na jedno lub dwa mieszkania. 3. Adaptacja istniejącego pomieszczenia garażowego na funkcję usługową. 4. Obiekt wymaga osuszenia i gruntownego remontu. W ramach wynagrodzenia należy sporządzić niezbędne dokumenty oraz uzyskać niezbędne zezwolenia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Wymagana będzie decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego. W załączeniu do SIWZ znajdują się rysunki rzutów, przekroju i elewacji budynku. Dotychczas obiekt był budynkiem wielorodzinnym. Powierzchnia zabudowy wynosi 140,05 m2, powierzchnia użytkowa (ogółem) - 224,55 m2, natomiast kubatura - 1315,30 m3. Szczegółowego typowania projektowego dokona Zamawiający wraz z Projektantem ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w kwocie 1000 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca powinien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Wykonawca powinien zatrudniać, w ramach personelu przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem: - Projektanta z uprawnieniami w specjalności architektonicznej, - Projektanta z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - Projektanta z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , - Projektanta z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych . 3. Wykonawca powinien spełniać wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 oraz art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p., tzn. wykazać w postaci referencji opracowanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej dwóch projektów budowlanych związanych z przebudową budynków użyteczności publicznej lub mieszkalnictwa wielorodzinnego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym formularzem oferty zawartym w treści SIWZ. 2. Wszyscy wykonawcy winni wraz z wypełnionym formularzem oferty dostarczyć oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Formularza OFERTY). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien załączyć do oferty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: a) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności Powyższe informacje należy przedstawić w formie załączonego Formularza (część IV SIWZ) oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). c) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wymagane będą kserokopie poświadczające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Należy załączyć do oferty parafowany przez osobę podpisującą ofertę wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dobroszyce
ul. Rynek 16
56- 410 Dobroszyce
cena: 25 PLN + koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Dobroszyce ul. Rynek 16 56- 410 Dobroszyce pokój nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI DOBROSZYCE
więcej: przetargi DOBROSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy Moskorzew"
- Wykonanie kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji Ośrodka Kultury Norwida w Krakowie, Etap I - modernizacja kina wraz z zapleczem technicznym w Siedzibie Głównej
- Prace konserwatorskie i restauratorskie północnej i południowej elewacji budynku Liceum Ogólnokształcącego im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku
- Sporządzenie dokumentacji projektowej oraz pełnienie w trakcie realizacji robót bud. nadzoru autorskiego na zad. "Informatyzacja Placówek Medycznych Województwa Świętokrzyskiego -II" ("InPlaMed-II")
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa Gminnego Centrum Bezpieczeństwa w Jedwabnie", gm. Jedwabno.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo-garażowo-warsztatowym oraz PSZOK na działce nr 156 obręb Janowo
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.