To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Zabrze: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 266072 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255452 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, faks 032 271-13-11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Oddziale ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, ul. 3-go Maja 8 oraz podległym Inspektoracie w Tarnowskich Górach, ul. Górnicza 4-8 i Biurach Terenowych: w Bytomiu, ul. Sądowa 8, w Gliwicach, ul. Jana Pawła II 2. Usługi obejmują naprawy w trybie pilnym i zwykłym następującego sprzętu komputerowego: serwery, clustery IBM, stacje robocze, komputery wolnostojące, terminale IBM, drukarki igłowe, drukarki laserowe, drukarki atramentowe, skanery, czytniki kodów kreskowych, urządzenia aktywne, zasilacze małej mocy. Naprawy w trybie pilnym będą wykonywane w czasie do 24 godzin od chwili zgłoszenia. Naprawy w trybie zwykłym będą wykonywane w czasie do 4 dni roboczych od chwili zgłoszenia. W czasie trwania umowy będzie wykonana konserwacja sprzętu w okresie październik-listopad 2009r. Czynności konserwacyjne obejmują: czyszczenie zewnętrzne, odkurzanie wnętrza, czyszczenie urządzeń czytających, czyszczenie układów ruchomych mechanicznych, inne wg dokumentacji technicznej i zaleceń producenta, sprawdzenie poprawności pracy oraz sporządzenie raportu o stanie sprzętu. Warunki gwarancji: a) na wykonaną usługę Wykonawca udzieli 3 miesięcznej gwarancji, b) na zamontowane elementy i części zamienne Wykonawca udzieli gwarancji na okres, na jaki udziela gwarancji producent tych części, licząc od dnia ich zamontowania. Wykaz sprzętu oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od dnia 02.01.2009r.) do dnia 31.12.2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22272.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M-J TRONIK J.SOJKA, E.PACZYŃSKI, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
M-J TRONIK J.SOJKA, E.PACZYŃSKI, SPÓŁKA JAWNA
- M-J TRONIK J. Sojka, E. Paczyński Spółka Jawna, ul. Strzelców Bytomskich 14, 44-109 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22272.00
- Oferta z najniższą ceną: 22272.00 oferta z najwyższą ceną: 22272.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW HUTNICZYCH
- Elektroniczne karty przedpłacone dla pracowników ZPEC Spółka z o.o. w Zabrzu
- Wykonanie trasy tematycznej/lekcji edukacyjnej Mistrzowie Pierwszej Pomocy, zlokalizowanej w podziemiach Sztolni Królowa Luiza
- 11/TP/I/25 SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW CZYSTOŚCIOWYCH, HIGIENICZNYCH I GOSPODARCZYCH
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.