Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-09
Kielce: Zakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów
Numer ogłoszenia: 266198 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa:odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów, wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 25 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: Pakiet nr1-Przeciwciała klasy IgA przeciw tkankowej transglutaminazie pakiet nr2-Odczynniki chemiczne (substancje), paski wskaźnikowe, bibuła Pakiet nr3-Testy lateksowe i płytkowe Pakiet nr4-Żele z odczynnikami do proteinogramów Pakiet nr5-Paski do analizy moczu Pakiet nr6-Barwniki i odczynniki chemiczne Pakiet nr7-Lipopolisacharydy i lateks Pakiet nr8-Układ krzepnięcia Pakiet nr9-Alergologia-metoda immunoenzymatyczna ELISA Pakiet nr10-Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale Pakiet nr11-Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248 (aparat do rkz) Pakiet nr12-Prokalcytonina Pakiet nr13-Odczynniki do aparatu hematologicznego ERMA PCE 210 Pakiet nr14-Odczynniki do serologii grup krwi Pakiet nr15- Zestawy konserwowanych krwinek Pakiet nr16-Krążki antybiogramowe i diagnostyczne Pakiet nr17-Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach Pakiet nr18-Podłoża sypkie, testy diagnostyczne, odczynniki do barwienia Pakiet nr19-Podłoża w probówkach/butelkach Pakiet nr20-Probówki z roztworem chlorku sodu, test diagnostyczny Pakiet nr21-Zestawy do manualnej identyfikacji drobnoustrojów Pakiet nr22-Zestaw do szczepów wzorcowych Pakiet nr23-Paski z gradientem stężeń antybiotyku Pakiet nr24-Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności procesu sterylizacji Pakiet nr25-Testy do hemoglobiny glikowanej do aparatu In2it BioRad 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej części (pakietów) od nr1 do nr 25. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie części (pakiety). Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Dostawa w ciągu 7 dni od daty otrzymania zamówienia, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 3 dni, częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia (realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesłanych na fax). 4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca winien do oferty załączyć: firmowe materiały informacyjne (opisy, katalog, prospekt), w którym winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów - użytkowych, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego; próbki celem weryfikacji poprawności przedmiotu zamówienia /zgodnie z zapisem w załączniku pakiet/. Jednocześnie Zamawiający zastrzega możliwość wezwania do złożenia próbek /w przypadku braku zapisu pod pakietem/ celem udokumentowanie parametrów zaoferowanego przedmiotu zamówienia poprzez złożenie próbek produktu / w przypadku wątpliwości dotyczących parametrów użytkowych przedmiotu zamówienia/. 5.Oferowane odczynniki które są wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) muszą posiadać odpowiedni dokument dopuszczenia do obrotu i używania na terenie Polski. 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku Nr 1-pakiet 8. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. 9. Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy w odpowiednich opakowaniach (zamknięte, nieuszkodzone), transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie przed czynnikami zewnętrznymi. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr1-pakiet zostaną odrzucone.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 25.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli Wykonawca w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie zrealizował dostawy przedmiotu zamówienia Pakiet ( poszczególnie dla każdego pakietu), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Pakiet nr1- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr2- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr3- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr4- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr5- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr6- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr7- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr8- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr9- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr10- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr11- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr12- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr13- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr14- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr15- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr16- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr17- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr18- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr19- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr20- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr21- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr22- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr23- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr24- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr25- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto (PLN), Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika nr 4) Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art.22 ust.1pkt.1-4 załącznik do SIWZ. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
dostawy przedmiotu zamówienia Pakiet ( poszczególnie dla każdego pakietu), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Pakiet nr1- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr2- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr3- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr4- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr5- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr6- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 5.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr7- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr8- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr9- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr10- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr11- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr12- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr13- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr14- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr15- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr16- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr17- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr18- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 20.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr19- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr20- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr21- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 15.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr22- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 1500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr23- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000,00zł brutto (PLN), Pakiet nr24- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500,00zł brutto (PLN), Pakiet nr25- dostaw przedmiotu zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00zł brutto (PLN), Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem dostaw (sporządzonym wg załącznika nr 4); - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji c)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji. d) Oświadczenie Wykonawcy: że należy do grupy kapitałowej, wraz z listą podmiotów z grupy kapitałowej/że nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr6 do specyfikacji), zaznaczyć. e) Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/, f) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, g)Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany produkt (przedmiot zamówienia) spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1-pakiet do specyfikacji, posiada dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, h) Kopia dokumentów dopuszczających produkt do obrotu. Udokumentować, że zaoferowany przedmiot zamówienia ma przewidziane prawem dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, deklaracja zgodności CE, i) pozwolenie na obrót produktem biobójczym- dla produktu biobójczego, j) Oferowane odczynniki które są wyrobem medycznym zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679) muszą posiadać odpowiedni dokument dopuszczenia do obrotu i używania na terenie Polski, k) kompletne (aktualne) karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwa rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem, l) materiały informacyjne, na podstawie których Zamawiający dokona oceny zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia ( katalogi, prospekty, opisy opracowane przez producenta w języku polskim), ł) dostarczenie próbek w celu oceny zgodności przedmiotu zamówienia z opisem w specyfikacji. m)Wszystkie dokumenty wymagane zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w innym języku niż polski powinny być załączone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. n) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. o) szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia opisano w załączniku pakiet W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadaj wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda w szczególności zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom. Wykonawca może złożyć równoważne zaświadczenie potwierdzające odpowiednio stosowanie przez Wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości (zgodnie z zapisem pod pakietami)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne): a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: VI, pkt.8 ppkt b),c), d), pkt.9 ppkt a), b) dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego chyba, że Kupujący przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji oraz określił warunki takiej zmiany. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1)Zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2)ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, 3)obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 1, 4)zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy(Sprzedającego) i Zamawiającego(Kupującego), przedłużenia się procedury przetargowej, 5)zmiany numeru konta, o którym mowa w § 4 umowy. 6)zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego(Zamawiającego) w specyfikacji. 7)wielkości i liczby opakowań w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru bądź zapotrzebowania Szpitala, 8)możliwość zmiany zapisów umowy w części dotyczącej przedmiotu umowy poprzez zaoferowanie przedmiotu umowy innego niż wskazanego w ofercie, o parametrach jakościowych nie gorszych i w cenie nie wyższej niż w zawartej umowie w szczególności w poniższych sytuacjach: wstrzymanie lub wycofanie z obrotu, zaprzestanie lub wstrzymanie produkcji, 9)obniżenia cen jednostkowych określonych w załącznikach do umowy. 3. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Kupującego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, Pawilon A, Dział ds. Przetargów i Zaopatrzenia, pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeciwciała klasy IgA przeciw tkankowej transglutaminazie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeciwciała klasy IgA przeciw tkankowej transglutaminazie szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odczynniki chemiczne (substancje), paski wskaźnikowe, bibuła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne (substancje), paski wskaźnikowe, bibuła szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Testy lateksowe i płytkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe i płytkowe szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Żele z odczynnikami do proteinogramów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żele z odczynnikami do proteinogramów szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Paski do analizy moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do analizy moczu szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Barwniki i odczynniki chemiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwniki i odczynniki chemiczne szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Lipopolisacharydy i lateks.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lipopolisacharydy i lateks szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Układ krzepnięcia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Układ krzepnięcia szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Alergologia-metoda immunoenzymatyczna ELISA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alergologia-metoda immunoenzymatyczna ELISA szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248 (aparat do rkz).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248 (aparat do rkz) szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prokalcytonina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prokalcytonina szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odczynniki do aparatu hematologicznego ERMA PCE 210.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do aparatu hematologicznego ERMA PCE 210 szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odczynniki do serologii grup krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do serologii grup krwi szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestawy konserwowanych krwinek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy konserwowanych krwinek szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Krążki antybiogramowe i diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki antybiogramowe i diagnostyczne szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Podłoża sypkie, testy diagnostyczne, odczynniki do barwienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża sypkie, testy diagnostyczne, odczynniki do barwienia szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Podłoża w probówkach/butelkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w probówkach/butelkach szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Probówki z roztworem chlorku sodu, test diagnostyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki z roztworem chlorku sodu, test diagnostyczny szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zestawy do manualnej identyfikacji drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do manualnej identyfikacji drobnoustrojów szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zestaw do szczepów wzorcowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do szczepów wzorcowych szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Paski z gradientem stężeń antybiotyku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski z gradientem stężeń antybiotyku szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności procesu sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wskaźniki chemiczne do kontroli skuteczności procesu sterylizacji szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Testy do hemoglobiny glikowanej do aparatu In2it BioRad.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do hemoglobiny glikowanej do aparatu In2it BioRad szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- IZP.2411.271.2024.JM Zakup wraz z dostawą strzykawek sterylnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Kompleksowe utrzymanie powierzchni zielonych Dworca Autobusowego zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- "Ochrona fizyczna osób i dozór mienia Dworca Autobusowego wraz z jego otoczeniem i parkingami zlokalizowanego przy ul. Czarnowskiej 12 w Kielcach"
- Dostawa materiałów dla uczestników projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych, utwardzonych terenów zewnętrznych Dworca Autobusowego zlokalizowanego w Kielcach przy ul. Czarnowskiej 12"
- Dostawa samochodów osobowych w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-2200-46/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
- Zakup i dostawy artykułów gospodarczych, biurowych i czystościowych
- Sukcesywne dostawy płynu Adblue
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.