eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaWykonanie wznowień ze wskazaniem granic nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Górnośląskiej, ul. Solidarności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-19

Ruda Śląska: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Górnośląskiej, ul. Solidarności
Numer ogłoszenia: 26621 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic nieruchomości położonych w Rudzie Śląskiej przy ul. Górnośląskiej, ul. Solidarności.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic: 1. Ruda Śląska - Bykowina przy ulicy Górnośląskiej wznowienie granic nieruchomości gruntowej własności Gminy Miasta Ruda Śląska obejmującej działki oznaczone numerami geodezyjnymi: - 1434/151 o powierzchni 3979 m2 i 1579/159 o powierzchni 13.569 m2 zapisane w księdze wieczystej nr KW 11430 R; - 1569/142 o powierzchni 16.602 m2 zapisana w księdze wieczystej nr GL1S/00012839/5, obręb Kochłowice, karta mapy 4. 2. Ruda Śląska - Halemba przy ulicy Solidarności wznowienie granic nieruchomości gruntowej własności Gminy Miasta Ruda Śląska oznaczonej numerem geodezyjnym 617/3 o powierzchni 551 m2, obręb Stara Kuźnia, zapisanej na karcie mapy 1, KW nr GL1S/00017651/8. Cel zamówienia: zapoznanie się z przebiegiem granic nieruchomości, sprawdzenie jej powierzchni, wskazanie granic nowonabywcom. W przypadku zbywania przez Zamawiającego którejkolwiek z nieruchomości będącej przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego przetargu Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania od Wykonawcy ponownego wskazania Zamawiającemu/ nowonabywcom nieruchomości granic bez zapłaty wynagrodzenia w terminie 2 lat od daty wykonania na podstawie niniejszej umowy wznowienia ze wskazaniem granic ww. nieruchomości. Jednocześnie informuję, iż należy wznowić i wskazać wszystkie punkty graniczne nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 wznowienia nieruchomości lub podziały nieruchomości

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) przynajmniej 1 osobą z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych zgodnie przepisami ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz.U.2010 Nr 193 poz. 1287 z późn. zm.) lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale, nie dopuszcza się możliwości złożenia tego dokumentu w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia trudności niezależnych od Wykonawcy min. warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia, niemożność ustalenia właścicieli działek sąsiednich, niemożność zakończenia roboty z powodu toczącego się postępowania na nieruchomości sąsiedniej, zmiana powierzchni działki/ek, mających wpływ na termin wykonania zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przekroczenia przez Wykonawcę określonych w § 4 umowy terminów wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z wydłużeniem się procedur administracyjnych, których przeprowadzenie warunkuje należyte wykonanie zadania, pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż przekroczenie terminu wykonania nastąpiło z przyczyn od niego niezależnych. Wówczas Wykonawca powinien poinformować Zamawiającego o tym fakcie oraz udokumentować o ile dni zostały opóźnione procedury administracyjne. O tyle dni zostanie wydłużony termin wykonania wznowienia granic. 3. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II nr 6, 41-709 Ruda Śląska, w Wydziale Zamówień Publicznych, pok. 309. Cena SIWZ 1,50 zł + ewent. koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 11:30, miejsce: Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 309, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy sekcji III.3.2) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania wartości w wykazie wykonanych/wykonywanych usług. 2. Dotyczy sekcji III.3.4) - z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warkunków udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia osób podanych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3. Zamówienie należy zrealizować w terminie do 80 dni od daty zawarcia umowy. W przypadku konieczności wykonania rozgraniczenia - do 70 dni od daty otrzymania od Zamawiającego postanowienia o rozgraniczeniu. Jeżeli nastąpi konieczność wykonania rozgraniczenia Wykonawca winien na piśmie poinformować o tym fakcie Zamawiającego. 4. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic: Ruda Śląska - Bykowina przy ulicy Górnośląskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic: Ruda Śląska - Bykowina przy ulicy Górnośląskiej. Wznowienie granic nieruchomości gruntowej własności Gminy Miasta Ruda Śląska obejmującej działki oznaczone numerami geodezyjnymi: - 1434/151 o powierzchni 3979 m2 i 1579/159 o powierzchni 13.569 m2 zapisane w księdze wieczystej nr KW 11430 R; - 1569/142 o powierzchni 16.602 m2 zapisana w księdze wieczystej nr GL1S/00012839/5, obręb Kochłowice, karta mapy 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic: Ruda Śląska - Halemba przy ulicy Solidarności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowień ze wskazaniem granic: Ruda Śląska - Halemba przy ulicy Solidarności. Wznowienie granic nieruchomości gruntowej własności Gminy Miasta Ruda Śląska oznaczonej numerem geodezyjnym 617/3 o powierzchni 551 m2, obręb Stara Kuźnia, zapisanej na karcie mapy 1, KW nr GL1S/00017651/8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj


INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ

więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »







Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.