eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz BiskupiWyposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej o Puszczy Bieniszewskiej w Kazimierzu Biskupim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-26

Kazimierz Biskupi: Wyposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej o Puszczy Bieniszewskiej w Kazimierzu Biskupim
Numer ogłoszenia: 266248 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209040 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, Plac Wolności 1, 62-530 Kazimierz Biskupi, woj. wielkopolskie, tel. 063 2411210, faks 063 2411215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej o Puszczy Bieniszewskiej w Kazimierzu Biskupim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej o Puszczy Bieniszewskiej poprzez zakup sprzętu prezentacyjnego i multimedialnego. Planujemy również zakup komputerów wraz z oprogramowaniem, laptopa do obserwacji życia Puszczy w skali mikro w warunkach laboratoryjnych, cyfrowych aparatów fotograficznych i kamer wideo do archiwizowania zasobów puszczy. W celach edukacyjnych planuje się zakup tablic prezentacyjnych, gablot prezentacyjnych do pomieszczeń Centrum. Dodatkowo planujemy zakup stołów pod komputery, szaf do przechowywania lornetek, aparatów, lunet itp. Sprzęt ten ma uatrakcyjnić spotkanie z przyrodą, a zatem umożliwić dzieciom, młodzieży i dorosłym obserwację dotychczas niedostępnego ekosystemu Puszczy Bieniszewskiej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00 - Szafy 39.12.12.00 - Stoły 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe 30.19.50.00 - Tablice .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wielkopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013 Piorytet III Środowisko Przyrodnicze Działanie 3.3 Wsparcie Ochrony Przyrody Schemat II Budowa infrastruktury na obszarach chronionych w tym Natura 2000 oraz wyposażenie centrów edukacji ekologicznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup mebli: stoły pod komputery i szafy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P. W. SOWIRO Roman Siemaszko, ul. Wojska Polskiego 14, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1865,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1865,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1865,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup komputerów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO-RAJ Wasilewski Sp. z o.o., Plac Zamkowy 1a, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14378,93

  • Oferta z najniższą ceną: 14378,93 / Oferta z najwyższą ceną: 32000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup aparatów cyfrowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4060,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4060,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4714,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup kamer cyfrowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO-RAJ Wasilewski Sp. z o.o., Plac Zamkowy 1a, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1235,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1235,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zakup kompasów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.P.U. ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4158,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zakup gablot prezentacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. SOWIRO Roman Siemaszko, ul. Wojska Polskiego 15, 62-500 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.