Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-31
Wrocław: Remont i budowa systemu zabezpieczenia elektronicznego w Bibliotece Uniwersyteckiej Na Piasku
Numer ogłoszenia: 266264 - 2011; data zamieszczenia: 31.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i budowa systemu zabezpieczenia elektronicznego w Bibliotece Uniwersyteckiej Na Piasku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i budowa systemu zabezpieczenia elektronicznego w Bibliotece Uniwersyteckiej Na Piasku W zakres zadania wchodzi: - remont istniejącej instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu, - wykonanie instalacji sygnalizacji włamania i napadu, trzeciego stopnia Zabezpieczenia, w Dziale Bibliologii, - rozbudowa istniejącej instalacji systemu dozoru wizyjnego Biblioteki, - wykonanie instalacji systemu dozoru wizyjnego w Czytelni Zbiorów Specjalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty zostanie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4 Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: Remont i budowa systemu zabezpieczenia elektronicznego w Bibliotece Uniwersyteckiej Na Piasku. Nr postępowania: BZP.2422.18.2011.PM. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 7. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2005 nr 145 poz. 1221 ze zm.) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokument wymieniony w sekcji III.4.1. Ogłoszenia. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni spełniać następujące warunki szczegółowe, tj. wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 150 000 zł brutto każda, obejmujące remont lub budowę systemu zabezpieczenia elektronicznego, wykonane w obszarach, obiektach i urządzeniach podlegających obowiązkowej ochronie - zgodnie z rozdziałem 2 art. 5 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z dnia 26 września 1997 r.) W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1. Ogłoszenia. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólny WOD spełniają je łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującą osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. nr 83 poz. 578) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tej osoby na okres korzystania z niej przy wykonywaniu zamówienia: - kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej co najmniej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w sekcji III.4.1. Ogłoszenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (WOD). 2. Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych WOD do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego WOD, gdy prawo do podpisania WOD nie wynika z innych dokumentów do niego załączonych - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3. W przypadku złożenia WOD wspólnego przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających WOD wspólny (Partnerów). WOD musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich Partnerów; 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku złożenia wspólnego WOD przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w sekcji III.4.2, sekcji III.4.3.1. oraz w sekcji III.4.3.2 Ogłoszenia. Dokumenty wymienione w sekcji III.4.1 Ogłoszenia i w sekcji III.6. Ogłoszenia podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólny WOD spełniają je łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
1. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.3 Ogłoszenia, w liczbie 5. Warunki podane w Sekcji III.3 Ogłoszenia muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawców składających wniosek. 2. Jeśli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, to do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy otrzymają kolejno najwyższe oceny spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, w wyniku czego powstanie lista rankingowa wykonawców w liczbie pięciu. 3. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonana w następujący sposób: za każdą wykonaną i wykazaną robotę ponad dwie wymagane bezwzględnie, wskazane w Sekcji III.3.2 Ogłoszenia Wykonawca otrzyma 1 punkt. Za spełnienie warunku bezwzględnego Zamawiający uzna dwie wykazane w wykazie roboty potwierdzające spełnianie wymaganego warunku, kolejne zaś podlegać będą ocenie punktowej. 4. Brak jednoznacznego wskazania wymaganych danych identyfikujących roboty poddane ocenie, uniemożliwi zamawiającemu ocenę i przyznanie punktu, co w efekcie skutkować będzie brakiem oceny danej roboty i nie przyznaniem punktu. Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnienia dokumentów, które mają być podstawą do prowadzenia rankingu. Regulacja art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp pozwala zamawiającemu jedynie na wezwanie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków bezwzględnych (minimalnych). 5. Jeżeli w wyniku dokonanej oceny okaże się, że 2 lub więcej Wykonawców otrzyma identyczną ilość punktów, o pozycji na liście rankingowej decydować będzie zsumowana wartość robót spełniających warunek zamieszczony w Sekcji III.3.2) Ogłoszenia (im wyższa zsumowana wartość usług, tym wyższa pozycja na liście rankingowej). 6. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu okażę się być mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ze względów losowych dopuszcza się zmianę przedstawicieli stron posiadających wskazane w Umowie kwalifikacje. 2. Dopuszcza się aneksy terminowe : a) ze względu na opóźnienie w przekazywaniu pomieszczeń Wykonawcy przez zamawiającego - dopuszcza się wydłużenie terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia do: 2 tygodni
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl/informacje/aktualności
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, 50-138 Wrocław, ul. Kuźnicza 49/55.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sporządzanie, dostarczanie i wydawanie śniadań indywidualnych oraz śniadań "grupowych" gościom hotelowym hotelu "Orbita" przy ul. Wejherowskiej 34 we Wrocławiu
- PRZEGLĄD I CZYSZCZENIE SEPARATORÓW w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na zadania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - laptop z technologią AI (1 sztuka)
- 54.2024 Sporządzenie dokumentacji projektowej i sprawowanie nadzoru autorskiego inwestycji "Adaptacja budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego przy al. Wyzwolenia 36-38 w Wałbrzychu (...)"
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości, ręczników papierowych, worki na odpady dla jednostek policji dolnośląskiej (dostawy sukcesywne LK).
- REMONT BUDYNKU GARAŻOWEGO NR 12 PRZY UL. OBORNICKIEJ 108 WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z zagospodarowaniem terenu w msc. Kołczygłowy w ramach inwestycji pn.: Budowa obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kołczygłowy
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stara Złotoria"
- "Adaptacja budynku dawnej Straży Pożarnej na potrzeby obsługi turystów i odwiedzających postindustrialny kompleks byłej Kopalni Saturn w Czeladzi"
- "Wymiana instalacji sieci LAN z dedykowaną siecią elektryczną DATA wraz z zabezpieczeniem pomieszczenia serwerowni w budynku przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze"
- Przebudowa budynku przy ul. Czajkowskiego 49 na mieszkania
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego położonych na III i IV piętrze budynku przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie
więcej: Kamery bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.