eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsielskoWymiana płytek PCV na posadzki antypoślizgowe typu Tarkett



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Osielsko: Wymiana płytek PCV na posadzki antypoślizgowe typu Tarkett
Numer ogłoszenia: 266265 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie , ul. Nadrzeczna 1, 86-021 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3818716 w. 34, fax. 0-52 3818716 w. 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bydgoski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana płytek PCV na posadzki antypoślizgowe typu Tarkett.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy zrealizować: Roboty budowlane i montażowe w pomieszczeniach w Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie takich jak: hol - I piętro -część mieszkalna klatki schodowe - 4, w tym 2 w pionie administracyjnym i 2 w części mieszkalnej hol administracja piwnica pod administracją magazyn gospodarczym magazyn pracownika socjalnego suszarnia brudownik magazyn odzieży 8 świetlica nr 2 parter część mieszkalna - cokoliki do położonego już Tarketu magazyny -klatka schodowa -korytarz -obieralnia -magazyn mięsa, ryb i drobiu -magazyn ziemniaków warzyw, -owoców i kiszonek -wyparzalnia jaj -magazyn przetworów owocowo-warzywnych -magazyn produktów suchych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga się

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; z art. 22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. - posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2.Zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 7 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7.Wymagane jest udokumentowanie wykonania minimum pięciu robót odpowiadających przedmiotem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia(zał. nr 5). Za roboty budowlane odpowiadające przedmiotem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia zostaną uznane roboty mające za przedmiot wymianę posadzek o wartości co najmniej 80.000 zł. 8.Dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w pkt.7 zostały wykonane należycie. 9.Oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 pkt.1-3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.( zał. nr 2) 10.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.( zał. nr 3). 11.Oświadczenia wskazane w pkt 9 i 10 muszą być podpisane przez wykonawcę. 12.Dokumenty wskazane w pkt 3-8 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.bydgoski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie, ul. Nadrzeczna 1, 86-031 Osielsko lub na stronie internetowej www.bip.powiat.bydgoski.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie, ul. Nadrzeczna 1, 86-031 Osielsko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.