eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostosowanie pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne, w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-15

Poznań: dostosowanie pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne, w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3
Numer ogłoszenia: 266275 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax. 061 8779517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne, w Poznaniu przy ul. Szwajcarskiej 3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń istniejącej wymiennikowni Szpitala ZOZ Poznań - Nowe Miasto na pomieszczenia administracyjne w zakresie wykonania : robót konstrukcyjnych ( m.in. ław fundamentowych pod schody i ściany, schodów i ściany (gr. 25 cm), nadproży nowoprojektowanych otworów, wzmocnieniu belkami stalowymi otworów w stropie ), robót budowlanych ( m.in. wykonanie nowych ścianek działowych, tynków i okładzin wewnętrznych, malowanie, podłoża i posadzki, zabudowy gipsowo - kartonowe, montaż stolarki drzwiowej, wymiana stolarki okiennej, docieplenie stropodachu wraz z ułożeniem pokrycia z papy, elewacje z ociepleniem ), robót instalacyjnych ( m.in. instalacje sanitarne wod. - kan. i c.o., instalacje wentylacji i klimatyzacji, instalacje elektryczne oświetlenia, gniazd i siły, instalacje teletechniczne, instalacje sygnalizacji pożaru, automatyka dla klimatyzacji) oraz usługi związane z wykonywanymi robotami. Całkowity zakres zamówienia został określony w SIWZ oraz załącznikach do niej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 25 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) nie podleganie przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonanie (dotyczy tylko obiektów zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu minimum jednego obiektu budowlanego - budynku wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, o powierzchni całkowitej co najmniej 400 m2 i o wartości robót większej niż 900 000 zł netto, - dysponowanie osobami, które wykonywać będą funkcję: 1) kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, 2) kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, 3) kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, 4) kierownika robót teletechnicznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót. d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadanie przez Wykonawcę, środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości minimum 200 000 zł, - posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 500 000 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w punkcie a) spełnia każdy z Wykonawców, warunek określony w punkcie b) spełnia każdy z Wykonawców, warunek określony w punkcie c) spełniają łącznie, warunek określony w punkcie d) spełniają łącznie. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia/ nie spełnia, w zakresie warunków opisanych przez Zamawiającego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Formularz Nr 3 SIWZ), - złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (Formularz Nr 2 SIWZ), oraz załączenia do oferty: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi być wystawiony odpowiednio do czasu podanego powyżej. b) W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Formularz Nr 2 SIWZ), oraz załączenia do oferty: - wykazu wykonanych (dotyczy tylko obiektów zakończonych) przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na wykonaniu minimum jednego obiektu budowlanego - budynku wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi, o powierzchni całkowitej co najmniej 400 m2 i o wartości robót większej niż 900 000 zł netto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania (Formularz Nr 4 SIWZ), - dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w wykazie (Formularz Nr 4 SIWZ) zostały wykonane należycie, - wykazu osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, w którym należy wskazać osobę: 1) kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy, 2) kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, 3) kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, 4) kierownika robót teletechnicznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej oraz minimum 2 letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, - wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zawodowego (stażu pracy) zgodnie z Formularzem Nr 5 SIWZ, - kserokopii uprawnień budowlanych dla wskazanych w wykazie osób, którymi dysponuje Wykonawca ,wydanych na podstawie ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.,) - dokumentów stwierdzających, że wskazane osoby, przeznaczone do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie mają prawo wykonywania tych funkcji, w związku z wpisaniem jej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., Nr 5, poz. 42 ze zm.), c) W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: - złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Formularz Nr 2 SIWZ), oraz załączenia do oferty: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości minimum 200 000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 500 000 zł ( minimalna tzw. suma gwarancyjna..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61 - 285 Poznań, (Dział Inwestycji, tel. 061-87-39-300) - na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena SIWZ:207,20 zł plus koszt przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora (pok. 219), Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61 - 285 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.