eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubomia › Wykonanie zadaszenia tarasu w Przedszkolu im. Elżbiety Sojki w Lubomi



Ogłoszenie z dnia 2012-07-24

Lubomia: Wykonanie zadaszenia tarasu w Przedszkolu im. Elżbiety Sojki w Lubomi
Numer ogłoszenia: 266296 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole im. Elżbiety Sojki w Lubomi , ul. Szkolna 5, 44-360 Lubomia, woj. śląskie, tel. 32 451 60 15, faks 32 541 60 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubomia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa - placówka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadaszenia tarasu w Przedszkolu im. Elżbiety Sojki w Lubomi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania przetargowego jest są prace budowlane odnoszące się do wykonania zadaszenia istniejących tarasów na I piętrze budynku przedszkola. Zadaszenie projektuje się jako jednospadowe o nachyleniu połaci 9,5o. Konstrukcja drewniana. Pokrycie zadaszenia z blachodachówki oraz częściowo z poliwęglanu komorowego. Ze względu na geometrię tarasów wprowadza się ściankę murowaną dzielącą zadaszenie tarasów na dwa segmenty. Projektowane zadaszenie ma na celu ograniczenie światła słonecznego a co za tym idzie przegrzewania sal na I piętrze (polepszenie komfortu użytkowania ww pomieszczeń). Wyszczególnienie prac budowlanych Prace rozbiórkowe, demontażowe Przed przystąpieniem do prac budowlanych związanych z budową zadaszenia należy wykonać prace rozbiórkowe, demontażowe elementów kolidujących z planowanymi robotami budowlanymi. Elementy przeznaczone do rozbiórki, demontażu: fragment balustrady w rejonie schodów zewnętrznych (patrz rysunek) - kolizja z projektowaną ścianką; wykucie otworu pod oparcie nadproża i płatwi; demontaż rury spustowej w środkowej części dachu (zrzut wód opadowych na projektowaną połać zadaszenia, dalej systemem rynien i rur spustowych do kanalizacji deszczowej); rozbiórka istniejącej podbitki w środkowej części dachu; skucie płytek i podkładu na tarasie (w miejscu projektowanej ściany). Prace murarskie Projektuje się ścianę o grubości 25 cm z bloczków gazobetonowych. Ścianę murować na zaprawie cementowo-wapiennej klasy M10. Powierzchnię ścian wyrównać tynkiem cementowo-wapiennym i wykończyć tynkiem cienkowarstwowym w kolorze zielonym (dobrać odcień do kolorystyki elewacji). Ścianę zakończyć obróbką blacharską w kolorze grafitowym. Nad otworem ułożyć nadproże prefabrykowane typu L19-N w zestawie odpowiednim do grubości ściany. Nadproża układać na zaprawie cementowej gr. 12 mm. Długość nadproży 2,70m. Ścianę łączyć za pomocą łączników z nierdzewki z istniejącym murem. Konstrukcja zadaszenia Konstrukcję zadaszenia projektuje się jako drewnianą. Układ więźby płatwiowo-krokwiowy. Słupy mocować w osi belek wspornikowych tarasów przy pomocy wsporników BMF. Rozstaw krokwi jak na rysunku. Zadaszenie jednospadowe przedzielone ścianą murowaną na dwa segmenty. Spadek połaci wynosi 9,5o (83,91%). Drewno konstrukcyjne klasy C27. Elementy konstrukcji zadaszenia łączyć za pomocą złączy stalowych BMF. Namurnice kotwić bezpośrednio do muru za pomocą kotew chemicznych M12x350 rozstawie co 60 cm, np. Hilti z użyciem kleju odpowiedniego do materiału murowego. W przypadku pustaków stosować dodatkowo tuleję siatkową. Całość wykonać zgodnie z rysunkiem konstrukcyjnym. Wszystkie elementy więźby powinny być zaimpregnowane środkami grzybo i owadobójczymi oraz impregnatem ogniochronnym do NRO. Pokrycie dachu Projektuje się z blachy dachówkowej oraz częściowo z płyt z poliwęglanu komorowego gr. 16mm. Doświetla z poliwęglanu projektuje się w osi okien sal na I piętrze. Szerokość doświetli 1,00m (rozstaw podpór). Blachę dachówkową układać na łatach drewnianych o przekroju poprzecznym 4x6cm w rozstawie zgodnym z zaleceniami producenta blachodachówki. Pod blachą ułożyć folię wstępnego krycia. Płyty z poliwęglanu mocować za pomocą systemowych profili aluminiowych (typu F). Płyty z poliwęglany należy układać w taki sposób aby kanały pokrywały się ze spadkiem połaci dachowej. Przy montażu płyt poliwęglanowych stosować systemowe profile mocujące, taśmy poroszczelne i paroizolacyjne. System odprowadzenia wód deszczowych Odprowadzenie wód deszczowych z połaci dachu systemem rynien i rur spustowych PVC (np. Gamrat) o przekroju okrągłym (rynna o125 mm, rura spustowa o110 mm). Stosować pełen system rynnowy (tj. rynny, złączki, leje spustowe, narożniki wewnętrzne i zewnętrzne, rewizje itp.). Wody opadowe będą odprowadzane do systemu kanalizacji deszczowej. Odprowadzenie wód deszczowych z istniejących dachów bez zmian z wyjątkiem środkowej części tzn. wody opadowe zrzucać na projektowane zadaszenie. Elementy wyposażenia W rejonie schodów zewnętrznych projektuje się kratę rolowaną (lekka konstrukcja aluminiowa) podwieszana do konstrukcji zadaszenia. Krata ma na celu uniemożliwienie osobom trzecim wejście na tarasy. Obróbki blacharskie Wszystkie obróbki blacharskie projektuje się z blach ocynkowanych powlekanych poliestrem gr. 0,55 mm. Obróbki blacharskie dobrać kolorystycznie do pokrycia dachowego (kolor grafit ) lub elementów poddawanych ww wykończeniu np. obudowa rynny (kolor biel). Roboty naprawcze Wszystkie powstałe na skutek praz rozbiórkowych, demontażowych oraz budowlanych uszkodzenia istniejących elewacji, posadzek oraz innych elementów (balustrady, obróbki blacharskie itp.) należy naprawić lub doprowadzić do stanu zastanego na placu robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektowa Moduł Adam Domin-Agnieszka Domin ul. Wałowa 2 44-300 Wodzisław SL. zawierająca zawierająca w szczególności projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót , która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.20 - Roboty zadaszeniowe 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu Zamawiający rozumie wykonanie prac na obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż. 50 000 PLN.Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na zasadzie spełnia,nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek rozumiany jako posiadanie przez wykonawcę do dyspozycji przy wykonywaniu zamówienia odpowiednio wykwalifikowanej osoby na stanowisku: Kierownika budowy - Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający wymaga, aby osoba wskazana na to stanowisko posiadała aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. Osoba ta winna posiadać doświadczenie min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona na zasadzie spełnia,nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy, zaparafowany wzór umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany do Umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy. Zmiana Umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa następujące warunki takiej zmiany poprzez zmianę odpowiednio sposobu realizacji robót, okresu i terminów ich realizacji i/lub ceny : - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Robót; - zmiany stawki urzędowej podatku VAT, przy czym w takim przypadku zmianie ulegnie stawka podatku VAT, kwota podatku VAT i kwota ceny brutto; - rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji Umowy; - obiektywnie uzasadnionej decyzji Zamawiającego co do kolejności realizacji Robót; - wystąpienia konieczności wprowadzenia zmiany osób personelu Wykonawcy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - zawieszenia robót lub zmiany w przewidywanych terminach ich wykonywania; -uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcę przerw w realizacji Umowy spowodowanych siłą wyższą; - wystąpienia w trakcie realizacji Umowy konieczności wykonania robót zamiennych; - zmiany osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją Umowy; - zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego; - zmiany technologii wykonania Robót, lub zmiany materiałów i/lub urządzeń, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych; - istotnych okoliczności mających wpływ na realizację robót, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubomia.pl (zakładka przedszkole)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole im. Elżbiety Sojki w Lubomi ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Przedszkole im. Elżbiety Sojki w Lubomi ul. Szkolna 1 44-360 Lubomia sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.