Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-08
Konin: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE OSIEDLA PĄTNÓW W KONINIE
Numer ogłoszenia: 266308 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie , ul. Poznańska 49, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2459475, faks 063 2458380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-konin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE OSIEDLA PĄTNÓW W KONINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja inwestycji obejmuje: 1. Budowę kanalizacji deszczowej na terenie osiedla Pątnów w Koninie ul. Gminna: 1) Kanalizację deszczową o łącznej długości - 141,5 m 2) Studnie kanalizacyjne DN 1200 z betonu C35/45 - 1 kpl. 3) Studnie kanalizacyjne PE DN 400 - 3 kpl. 4) Studzienki do wpustów ulicznych standardowych DN 500 - 3 kpl. Zestawienie kolektorów z podziałem na średnice oraz długości: a) Kolektor DN 315 z rur PVC-U klasy SN 12 - 136,0 m b) Podłączenia wpustów z rur PVC-U klasy SN 12 DN200 - 5,5 m 2. Budowę kanalizacji deszczowej na terenie osiedla Pątnów w Koninie ul. Szeroka 1) Kanalizację deszczową o łącznej długości - 287,5 m 2) Studnie kanalizacyjne DN 1000 z betonu C35/45 - 1 kpl. 3) Studnie kanalizacyjne DN 1200 z betonu C35/45 - 10 kpl. 4) Studzienki do wpustów ulicznych DN 500 z betonu C35/45 - 12 kpl. w tym: Standardowe wpusty uliczne - 2 kpl. Krawężnikowe wpusty uliczne - 10 kpl. Zestawienie kolektorów z podziałem na średnice oraz długości: a) Kolektor DN 315 z rur PVC-U klasy SN 12 - 237,0 m b) Podłączenia wpustów z rur PVC-U klasy SN 12 DN200 - 50,5 m 3. Budowę kanalizacji deszczowej na terenie osiedla Pątnów w Koninie ul. Ślesińskiej 1) Kanalizację deszczową o łącznej długości - 1608,5 m 2) Studnie kanalizacyjne DN 1200 z betonu C35/45 - 38 kpl. 3) Separator lamelowy ESL 140/1400S - 1 szt. 4) Osadnik OS 3000/16,0 - 1 szt. Zestawienie kolektorów z podziałem na średnice oraz długości: a) Kolektory deszczowe DN800 z rur PVC-U klasy SN 12 - 68,0 m b) Kolektor deszczowy DN600 z rur CC-GRP - 174,5 m c) Kolektor deszczowy OD650x33mm z rur przeciskowych CC-GRP - 58,0 m d) Kolektor DN 500 z rur PVC-U klasy SN 12 - 436,0 m e) Kolektor DN 400 z rur PVC-U klasy SN 12 - 150,0 m f) Kolektor DN 315 z rur PVC-U klasy SN 12 - 537,0 m g) Podłączenia wpustów z rur PVC-U klasy SN 12 DN200 - 174,0 m h) Podłączenia wpustów z rur PVC-U klasy SN 12 DN250 - 11,0 m i) Studzienki do wpustów ulicznych DN500 z betonu C35/45 - 50 kpl. 4. Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej w ul. Ślesińskiej w Koninie 1) Przyłącze kanalizacji sanitarnej PVC-U O 160 mm - 1 szt. o długości 12,1 mb. 5. Odtworzenie nawierzchni: 1) Ulica Kazimierska w rejonie drogi krajowej DK25 nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (SMA): 206 m2 2) Ulica Szeroka nawierzchnie z betonu asfaltowego (BA): 229 m2 nawierzchnie z betonowej kostki brukowej - zjazdy: 85 m2 powierzchnia zieleni: 209 m2 3) Ulica Gminna nawierzchnie z betonowej kostki brukowej - zjazdy: 38 m2 4) Ulica Przemysłowa i Ślesińska nawierzchnia z mieszanki mastyksowo- grysowej (SMA) - jezdnia: 5827 m2 nawierzchnia z mieszanki mastyksowo- grysowej (SMA) - rondo: 670 m2 nawierzchnie z betonu asfaltowego (BA) - zjazdy na drogi boczne: 51 m2 nawierzchnie z betonowej kostki brukowej - zjazdy: 1208 m2 nawierzchnie z betonowej kostki brukowej - chodniki: 434 m2 nawierzchnia z asfaltu piaskowego - ścieżki pieszo-rowerowe: 3945 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, którego przedmiotem była budowa kanalizacji deszczowej i odbudowa nawierzchni o parametrach porównywanych do przedmiotu zamówienia opisanego w Części II pkt. 2.2 niniejszej SIWZ i o wartości netto nie mniejszej niż 5.000.000 zł każde zamówienie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni spełnienie tego warunku zgodnie z art.22 ust.1 u.p.z.p.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest wskazanie osób, które będą pełnić funkcje: 1) Kierownika Budowy (w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz uprawnienia: posiadać wykształcenie wyższe inżynierskie, udokumentować pełnienie funkcji kierownika budowy lub kierownika robót zakresie gospodarki wodno-ściekowej, posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego lub równoważne według przepisów kraju jego uzyskania 2) Kierownika Robót Drogowych- niniejsza osoba ma posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży drogowej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz kluczowych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci Wykonawcy, który/którzy spełnia/spełniają dany warunek): 1) wykonawca osiągnął w ostatnich 3 latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 5.000.000 - PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię biegłego rewidenta, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności, za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzeń działalności jest krótszy - za ten okres. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać uzyskanie przez Wykonawcę wymaganych powyżej przychodów netto z tytułu sprzedaży. 2) posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5.000.000,- PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000 PLN. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz pisemne zobowiązanie wykonawcy o kontynuowaniu ubezpieczenia na powyższych warunkach przez cały okres wykonywania zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, którego przedmiotem była budowa kanalizacji deszczowej i odbudowa nawierzchni o parametrach porównywanych do przedmiotu zamówienia opisanego w Części II pkt. 2.2 niniejszej SIWZ i o wartości netto nie mniejszej niż 5.000.000 zł każde zamówienie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wykonawcy i pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: a) wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia, mających wpływ na możliwość wykonania robót w terminie, b) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego, c) koniecznością wykonania robót niemożliwych do przewidzenia na etapie składania oferty, których nie przewiduje dokumentacja, a które będą niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia; wynagrodzenie za te roboty - w przypadku wykonywania ich przez Wykonawcę - zostanie ustalone na podstawie obmiaru i czynników cenotwórczych będących podstawą ustalenia ceny w ofercie wykonawcy, d) innych uzasadnionych okolicznościach niepowstałych z winy, bądź zaniedbania Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pwikkonin@pwik-konin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie, ul. Poznańska 49, 62-510 Konin pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie, ul. Poznańska 49, 62-510 Konin pokój 115.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej w ul. Okólnej w m. Nowe Skalmierzyce.
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Przebudowa sanitariatów bloku sportowego w Szkole Podstawowej Nr 42 (ZSP Nr 2) w Gdańsku przy ul. Czajkowskiego 1
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
więcej: Roboty sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.