eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie trzech mostków pieszo-rowerowych nad Kanałem Bródnowskim w Warszawie, w tym jednego mostka na przedłużeniu ulicy Żyznej, w miejscu istniejącego mostka pieszego, i dwóch mostków w rejonie ulicy Bardowskiego, w miejscach istniejących mostów kolejowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-08

Warszawa: Wykonanie trzech mostków pieszo-rowerowych nad Kanałem Bródnowskim w Warszawie, w tym jednego mostka na przedłużeniu ulicy Żyznej, w miejscu istniejącego mostka pieszego, i dwóch mostków w rejonie ulicy Bardowskiego, w miejscach istniejących mostów kolejowych
Numer ogłoszenia: 266354 - 2014; data zamieszczenia: 08.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek , ul. Ludwika Kondratowicza 20, 00-983 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4438701, 22 4438696, faks 22 675 18 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie trzech mostków pieszo-rowerowych nad Kanałem Bródnowskim w Warszawie, w tym jednego mostka na przedłużeniu ulicy Żyznej, w miejscu istniejącego mostka pieszego, i dwóch mostków w rejonie ulicy Bardowskiego, w miejscach istniejących mostów kolejowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie trzech mostków pieszo-rowerowych nad Kanałem Bródnowskim w Warszawie, w tym: 1) jednego mostka na przedłużeniu ulicy Żyznej, w miejscu istniejącego mostka pieszego, 2) dwóch mostków w rejonie ulicy Bardowskiego, w miejscach istniejących mostów kolejowych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: 1) przygotowania terenów pod budowę, w tym w szczególności: a) rozebranie jednego mostka pieszego, istniejącego na przedłużeniu ulicy Żyznej, b) rozebranie dwóch mostów kolejowych, istniejących w rejonie ulicy Bardowskiego, 2) wznoszenia kompletnych obiektów mostowych, w tym w szczególności wybudowanie trzech mostków pieszo-rowerowych określonych w ust. 1, 3) budowy obiektów drogowych dla ruchu pieszego, w tym w szczególności wybudowanie dojść do trzech mostków pieszo-rowerowych określonych w ust. 1, z wyłączeniem budowy dojścia zaprojektowanego na terenie nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 192/2 w obrębie 4-09-21. 3. W przedmiocie zamówienia wyodrębnia się trzy obiekty umowne, w zależności od miejsca wykonywania robót budowlanych: 1) obiekt Żyzna - na przedłużeniu ulicy Żyznej, 2) obiekt Bardowskiego 1 - w rejonie ulicy Bardowskiego, na działkach ewidencyjnych nr 2 w obrębie 4-11-08 i nr 3 w obrębie 4-11-15, 3) obiekt Bardowskiego 2 - w rejonie ulicy Bardowskiego, na działkach ewidencyjnych nr 7 w obrębie 4-11-08 i nr 6/1 w obrębie 4-11-15..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 2. Wartość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 25 tys. zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadanie wiedzy i doświadczenia, wyrażające się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem była budowa, odbudowa, rozbudowa lub przebudowa drogowych obiektów mostowych i wykonanie fundamentów specjalnych do posadowienia tych obiektów, o wartości brutto nie mniejszej niż 850 tys. zł każde zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wyrażające się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie w specjalności mostowej i dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi, przy czym okres doświadczenia zawodowego liczony jest od dnia posiadania ww. uprawnień, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków 2. kalkulacja cenowa, sporządzona wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 3. informacja o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 11, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ - dołączenie do oferty tego dokumentu nie jest wymagane w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać zamówienie bez udziału podwykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wykonania przedmiotu umowy, w stosunku do oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, w następujących przypadkach: 1) konieczności wprowadzenia zmian do przedmiotu umowy w stosunku do opracowań wymienionych w § 1 ust. 4 na skutek wydanych decyzji, albo uzależnienia wydania opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów pod warunkiem wprowadzenia określonych zmian w przedmiocie umowy, 2) konieczności wykonania robót dodatkowych nie objętych przedmiotem umowy, których potrzeba wykonania ujawniła się po rozpoczęciu wykonywania przedmiotu umowy, a od ich wykonania uzależnione jest wykonanie przedmiotu umowy, 3) nie przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego terenów budowy w terminach umownych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na prawidłowe wykonanie umowy, 5) zmiany osób wskazanych do wykonywania umowy, pod warunkiem, że osoby wskazane do przejęcia obowiązków wynikających z pełnionych funkcji będą posiadały przygotowanie zawodowe co najmniej równe osobom dotychczas pełniących tę funkcję oraz będą spełniały warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) zaistnienia po zawarciu umowy siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć, ani któremu Strony nie mogły zapobiec, przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej stronie; Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, 7) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, w tym przypadku ulec może termin wykonania umowy, 8) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Strona występującą o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony w formie pisemnej. 3. Zmiana postanowień umownych wymaga akceptacji Stron i zachowania formy pisemnej (zawarcia aneksu do umowy), pod rygorem nieważności takiej zmiany. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców, z zastrzeżeniem, że w sytuacji gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w wykonywaniu przedmiotu umowy jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełnienie warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia.(1) 5. Zamawiający dopuszcza rezygnację Wykonawcy z podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że w sytuacji gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu iż samodzielnie spełnia warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia.(1)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. Kondratowicza 20, pokój 301 opłata za dokumentację 120,00zł Płatne w kasie Urzędu, banku lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. Kondratowicza 20, biuro podawcze, parter budynku..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.