To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-08-26
Kłodzko: Dostawy sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 5/WTiZ/10)
Numer ogłoszenia: 266376 - 2010; data zamieszczenia: 26.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184111 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sudecki Oddział Straży Granicznej im. Ziemi Kłodzkiej - Państwowa Jednostka Budżetowa, ul. Wyspiańskiego 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 862 30 00, faks 074 862 37 00.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu kwaterunkowego (sprawa nr 5/WTiZ/10).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I - MEBLE BIUROWE 1. Biurko pod komputer (CPV 39121100 - 7) - 33 szt. 2. Stolik pod komputer (CPV39143310 -2) -- 1 szt. 3. Stolik pod drukarkę (CPV 39134100 - 1) - 10 szt. 4. Szafa ubraniowa z nadstawką (CPV 39141300 - 5) - 17 szt. 5. Regał (CPV 39130000-2) - 17 szt. 6. Wieszak ścienny ażurowy (CPV 39136000 - 4) - 10 szt. 7. Szafka wisząca kuchenna (CPV 39141000 - 2) - 2 szt. 8. Szafka wisząca kuchenna (CPV 39141000 - 2) - 1 szt. 9. Biurko pod komputer (CPV 39121100 - 7) - 2 szt. 10. Stół kancelaryjny (CPV 39121200 - 8) - 3 szt. CZĘŚĆ II - MEBLE METALOWE I SZATNIOWE 1. Szafa BHP (CPV 39141300 - 5) - 50 szt. 2. Ławka szatniowa z podstawą metalową (CPV 39113600-3) - 13 szt. 3. Regał magazynowy (CPV 39141100 - 3) - 4 szt. 4. Szafka metalowa na klucze (50 kluczy) (CPV 39000000 - 2) - 1 szt. 5. Tablica magnetyczna biała (CPV 30195900 - 1) - 2 szt. 6. Wózek ROLL - MOP (CPV 34912100 - 4) - 1 szt. 7. Szafka apteczna (CPV 33192000 - 2) - 1 szt. 8. Szafa magazynowa / na akcesoria do sprzątania/ (CPV 39141300 - 5) - 1 szt. CZĘŚĆ III - MEBLE TAPICEROWANE 1. Krzesło (CPV 39112000 - 0) - 36 szt. 2. Krzesło obrotowe biurowe (CPV 39112000 - 0) - 36 szt. 3. Wersalka (CPV 39143110 -0) - - 4 szt. CZĘŚĆ IV - SZAFY STALOWE NA AKTA NA DOKUMENTY POUFNE 1. Szafa stalowa na akta klasa A (CPV 39132100 - 7) - 2 szt. 2. Szafa stalowa na akta klasy B dwudrzwiowa (CPV 39132100 - 7) - - 2 szt. 3. Szafa stalowa na akta klasy C (CPV 39132100 - 7) - 2 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.33.10 - Stoliki 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.14.13.00 - Szafy 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.12.12.00 - Stoły 39.11.36.00 - Ławki 39.14.11.00 - Regały 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 34.91.21.00 - Wózki popychane 33.19.20.00 - Meble medyczne 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: MEBLE BIUROWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEBLE KOSACKA Iwona Kosacka, Kolincz ul. Główna 77, 83-211 Jabłowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19239,40
Oferta z najniższą ceną: 19239,40 / Oferta z najwyższą ceną: 46372,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: MEBLE METALOWE I SZATNIOWE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALKAS Sp. z o.o, ul. Deszczowa 63, 85-467 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32145,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24485,40
Oferta z najniższą ceną: 24485,40 / Oferta z najwyższą ceną: 38478,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: MEBLE TAPICEROWANE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MPC Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Nenckiego 175/2, 52-213 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10779,92
Oferta z najniższą ceną: 10779,92 / Oferta z najwyższą ceną: 17524,08
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: SZAFY STALOWE NA AKTA NA DOKUMENTY POUFNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALKAS Sp. z o.o., ul. Deszczowa 63, 85-467 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14200,80
Oferta z najniższą ceną: 14200,80 / Oferta z najwyższą ceną: 25608,12
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Utworzenie 20 lokali mieszkalnych w tym 2 mieszkań treningowych w miejscowości Krosnowice 213, 213 C (w ramach bezzwrotnej pomocy z Funduszu Dopłat)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży mostowej nad zadaniem: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3226D ul. Kościuszki w Kłodzku km 10+406 [powódź - wrzesień 2024 r.]"
- "Odbudowa drogi powiatowej nr 3145D, km 14+923 - 15+790 [powódź -wrzesień 2024 r.]"
- Usługa koszenia i wycinki zieleni inwazyjnej w Twierdzy Kłodzko w roku 2025 r.
- Modernizacja wraz z częściową przebudową Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego w Ołdrzychowicach Kłodzkich w związku z usuwaniem skutków powodzi
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaszkowej Dolnej
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
- "Dostawa oraz montaż prozdrowotnego wyposażenia biurowego dla pracowników Urzędu Miasta i Gminy w Morawicy "
- Rozbiórka istniejących budynków oraz budowa budynku żłobka publicznego przy ul. Prusa w Ząbkach wraz z infrastrukturą i wyposażeniem
- Dostawa mebli i foteli biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.