eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WadowicePełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Wadowice: Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach.
Numer ogłoszenia: 266388 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242204 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Wadowice, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. , faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach niniejszego zamówienia nadzór inwestorski obejmuje :Pełnienie w pełnym zakresie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Wadowicach, w branży instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń c.o. Zakres robót objętych nadzorem zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarze robót. W skład podstawowych obowiązków inspektora nadzoru wchodzą: a) Pełny zakres czynności określonych w odnośnych przepisach Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane ( tekst j. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006 r. z późn. zm.). b) Sprawdzanie kosztorysów pod względem merytorycznym i rachunkowym. c) Stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem. d) Uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub przez Zamawiającego. e) Reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami Prawa Budowlanego i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. f) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. g) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych prac. h) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczeń budowy i bieżące informowanie o terminowości wykonania robót. i) Uczestniczenie w pracach komisji w trakcie prowadzenia robót, w trakcie dokonywania ich odbioru, w trakcie odbioru wykonanych napraw i usuniętych usterek i w trakcie przeglądów gwarancyjnych. j) Udział inspektora nadzoru w wymienionych wyżej czynnościach, które prowadzone będą po przekazaniu obiektu do użytkowania lecz dotyczyć będą robót wykonanych w trakcie obowiązywania niniejszej umowy uważa się również za integralną część niniejszej umowy, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1547 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jan Moskała prowadzący działalność gospodarczą pn. Usługi w budownictwie inż. Jan Moskała, ul. Bugajska 24, 32-640 Zator, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1547.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1547.00 oferta z najwyższą ceną: 3450.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.