eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiZamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nautrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu Szczecińskiego



Ogłoszenie z dnia 2015-10-08

Stargard Szczeciński: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na: utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu Szczecińskiego
Numer ogłoszenia: 266406 - 2015; data zamieszczenia: 08.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5775219, faks 091 5775219.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego na: utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu Szczecińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie podstawowe zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.10.2014 r. pod numerem 330088. Zamawiający w zamówieniu podstawowym dopuścił składanie ofert częściowych: Zadanie nr 1 - letnie utrzymanie czystości ulic w Stargardzie Szczecińskim Zadanie nr 2 - całoroczne utrzymanie chodników, ścieżek rowerowych i przejść dla pieszych w Stargardzie Szczecińskim Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest - Letnie utrzymanie czystości ulic w Stargardzie Szczecińskim. Szczegółowy opis, zakres i ogólne wymagania dotyczące wykonania robót określa Specyfikacja techniczna..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o. o., ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58034,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35770,22

  • Oferta z najniższą ceną: 35770,22 / Oferta z najwyższą ceną: 35770,22

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający udzielając zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pt. utrzymanie czystości w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Stargardu Szczecińskiego, przewidział w SIWZ możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego, w związku z powyższym zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza się udzielenie zamówienia uzupełniającego. Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie identycznych robót jak przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający motywuje konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego faktem, iż w związku ze sprzyjającymi warunkami atmosferycznymi zachodzi konieczność dokonania dodatkowo prac porządkowych w pasie drogowym ulic powiatowych w Stargardzie Szczecińskim. Wysokość zamówienia uzupełniającego wynosi: 339 766,63 zł - wartość zamówienia podstawowego netto, w tym: zad. 1 - 164 150,15 zł. zad. 2 - 175 616,48 zł. 58 034,03 zł.- wartość zamówienia uzupełniającego netto 58 034,03/339 766,63 x 100 = 17,08 % ogólnej kwoty zamówienia podstawowego 58 034,03/164 150,15 x 100 = 35,35 % kwoty zamówienia podstawowego dla zad. 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.