eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRoboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków garażowych nr 42 i 66 zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w (PKOB 1242).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-09

Szczecin: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków garażowych nr 42 i 66 zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w (PKOB 1242).
Numer ogłoszenia: 266408 - 2013; data zamieszczenia: 09.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków garażowych nr 42 i 66 zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w (PKOB 1242)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu budynków garażowych nr 42 i 66 zlokalizowanych na terenie Jednostki Wojskowej przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie (PKOB 1242), w szczególności polegające na: 1) Wykonaniu robót ogólnobudowlanych - rozbiórki, roboty ziemne, fundamenty, konstrukcyjne, murowe, pokrywcze, roboty dachowe, elewacyjne, wykończeniowe, stolarka drzwiowa. 2) Wykonaniu robót sanitarnych - przyłącza, instalacja: c.o , hydrantowa, wentylacji. 3) Wykonaniu robót elektrycznych - remont przyłączy, rozdzielnice wewnętrzne, instalacja oświetlenia gniazd wtyczkowych, instalacja połączeń wyrównawczych i odgromowych. 4) Wykonaniu systemu sygnalizacji włamania i napadu. 5) Wykonaniu zagospodarowania terenu. 6) Wykonaniu robót geodezyjnych (celem wykonania między innymi: wytyczenia przyłączy, wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz aktualizacji mapy w Ośrodku Dokumentowania Budownictwa Wojskowego w RZI Szczecin). 7) Wykonawca robót wykona dokumentację techniczną powykonawczą, wykona świadectwo charakterystyki energetycznej budynku oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późn. zm. (t.j. Dz.U. 2010. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); (Dz. U. nr 201, poz. 1240 Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej), oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. z późn. zm. materiały wymienione w art. 60 - dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 8) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). 9) Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych), a pozostałe materiały z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w Ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. Realizacja zmówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Szacunkowa wartość zamówienia: 2 460 723,21 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 70.000,00 PLN (art. 45, 46).

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    Zgodnie z art. 54 ust.1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli Zamówienia musi posiadać: a) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) ustalony z Zamawiającym zespół pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających pisemne upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej dopuszczające do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEZONE) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialna za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, d) opracowaną przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzoną przez kierownika jednostki organizacyjnej (zgodnie z art.43 ust. 5 ustawy) instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEZONE oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. Jeżeli o zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, to wymogi określone powyżej dotyczą Wykonawcy, który będzie realizował wszystkie prace związane z dostępem do informacji niejawnych. Natomiast jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków pkt b) to może skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych uprawnionych podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Lidera i pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Liderem musi być firma, która spełnia wymagania określone w pkt a), c) i d), a pełnomocnik dostęp do informacji niejawnych na wymaganym poziomie. Ponadto należy kierować się n/w zasadami: 1) Wszystkie elementy zadania związanego z dostępem do informacji niejawnych w przypadku udzielenia zamówienia wykonują uprawnieni pracownicy Lidera lub osoby z nim związane umowami - wymagane oświadczenie. 2) Wszystkie osoby wykonujące prace z dostępem do informacji niejawnych wykonują je w przystosowanych pomieszczeniach Lidera, który jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych - wymagane oświadczenie. 3) W składanej ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, a w dniu wyznaczonym do podpisania umowy z Zamawiającym dostarczy umowę , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie pozwalającym na realizację zamówienia - warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca nabył wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wykonując w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy budynku obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne o łącznej wartości minimum 1 500 000,00 zł.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami, tj. a) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - minimum 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia - minimum 1 osoba, b) osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia: - w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4 posiadające świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania systemów alarmowych oraz licencje pracownika zabezpieczenia technicznego co najmniej pierwszego stopnia - minimum 2 osoby, - geodezyjne w zakresie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych - minimum 1 osoba. Osoby ww. oraz kierownik firmy i pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych na poziomie ZASTRZEZONE, a geodeta poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do materiałów niejawnych na poziomie co najmniej POUFNE oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w art. 131d i 131g ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących bezpieczeństwa informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
      Oświadczenie o posiadaniu: a) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, b) zespołu pracowników przewidzianych do realizacji zadania, posiadających pisemne upoważnienie kierownika swojej jednostki organizacyjnej dopuszczające do pracy związanej z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (jeżeli nie posiadają aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEZONE) oraz aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, c) osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, d) opracowanej przez pełnomocnika ochrony i zatwierdzonej przez kierownika jednostki organizacyjnej (zgodnie z art.43 ust. 5 ustawy) instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEZONE oraz zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony. Jeżeli o zamówienie ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, to wymogi określone powyżej dotyczą Wykonawcy, który będzie realizował wszystkie prace związane z dostępem do informacji niejawnych. Natomiast jeżeli Wykonawca nie spełnia warunków pkt b) to może skorzystać z wiedzy i doświadczenia innych uprawnionych podmiotów. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Lidera i pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Liderem musi być firma, która spełnia wymagania określone w pkt a), c) i d), a pełnomocnik dostęp do informacji niejawnych na wymaganym poziomie. Ponadto należy kierować się n/w zasadami: 1) Wszystkie elementy zadania związanego z dostępem do informacji niejawnych w przypadku udzielenia zamówienia wykonują uprawnieni pracownicy Lidera lub osoby z nim związane umowami - wymagane oświadczenie. 2) Wszystkie osoby wykonujące prace z dostępem do informacji niejawnych wykonują je w przystosowanych pomieszczeniach Lidera, który jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych - wymagane oświadczenie. 3) W składanej ofercie lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu Lider wykazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych, a w dniu wyznaczonym do podpisania umowy z Zamawiającym dostarczy umowę , w której między innymi będzie dokonany podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określone warunki i sposób realizacji umowy.;
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 131e ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.5) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.5.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.6) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

    IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

    Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

    Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone przez Zamawiającego w tymże ogłoszeniu. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest zbyt niska (mniej niż 3 Wykonawców) aby zapewnić rzeczywistą konkurencję, Zamawiający może: 1) zawiesić postępowanie i ponownie opublikować ogłoszenie o zamówieniu, określając z zastosowaniem przepisów dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zmówienia, nowy termin składania wniosków. W tym przypadku Zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze lub drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, albo 2) unieważnić postępowanie i wszcząć nowe postępowanie o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynie większa od 5 liczba wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: za każde kolejne ponad wymagane do potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia a ujęte w Wykazie robót zrealizowane przez Wykonawcę w sposób należyty, tj. zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym polegającym na wykonaniu remontu, budowy lub przebudowy budynków obejmujące swoim zakresem roboty ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne o wartości minimum 50 000,00 zł każde, Zamawiający przyzna 1 pkt. Dokonując punktacji zamawiający będzie stosował zaokrąglanie wykazanej wartości robót budowlanych w górę do pełnych 50 tys. dla kwot większych bądź równych 25 tys. zł, w pozostałych przypadkach stosowane będzie zaokrąglenie w dół. Zamawiający podczas dokonywania punktacji wniosków spełniających warunki udziału w postępowaniu nie będzie rozpatrywał zasobów udostępnionych Wykonawcy przez inne podmioty zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Zamawiający przewiduje wprowadzenie zmian do umowy na warunkach określonych w projekcie umowy, który jako złącznik do SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

    IV.4) PODWYKONAWSTWO

    przewiduje się zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo

    przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo

    1% ÷ 20%

    IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.5.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: na str. intern. Zamawiającego znajduje się wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..

    IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

    IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.