eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Rzeszów: Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe
Numer ogłoszenia: 266445 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239553 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników oraz przekazywania wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe osób fizycznych, prowadzone w różnych bankach na terenie całego kraju. 2. Zamawiający nie gwarantuje stałej ilości poleceń przelewów. 3. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe (Usługi bankowe). 4. W ramach świadczenia usług, o których mowa w ust. 1 Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na każde konkretne zlecenie zbiorczy przelew środków - za pomocą bankowości elektronicznej, pliki zawierające elektroniczne przelewy w formacie Videotel i egzemplarz protokołu przyjęcia i odbioru plików - za pomocą bezpiecznej poczty elektronicznej (home - banking lub równoważnej). Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia, zainstalowania, konserwowania i aktualizowania oprogramowania służącego do przesyłania bezpiecznej poczty elektronicznej (home - banking lub równoważnej) oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania - bez żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. 5. W przypadku realizacji zleceń w formie home - bankingu lub równoważnej, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia uzgodnień w formie Porozumienia dotyczącego szczegółowego sposobu realizacji świadczenia przez Wykonawcę usługi bankowości elektronicznej jako załącznik do umowy. Jednocześnie Wykonawca zapewni aby autoryzacja i wysyłka zleceń odbywała się w formie podpisu elektronicznego, który winien być udostępniony przez Wykonawcę i na Jego koszt. Ponadto Wykonawca zapewni kontrolę i zabezpieczenie systemu przed podwójną realizacją tych samych plików. 6. System powinien charakteryzować się przejrzystym interfejsem graficznym opartym o system Windows 32, oraz 64-bitowy lub przeglądarkę internetową. 7. Nie dopuszcza się programu opartego o system DOS. 8. Nie dopuszcza się modemu do komunikacji z bankiem oraz transmisji przelewów. 9. W razie zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających przekazywanie plików za pomocą poczty elektronicznej, Wykonawca zobowiązany będzie do odbierania płyty CDR zawierającej wszystkie niezbędne dane do wypłaty świadczeń w opieczętowanej kopercie z siedziby KRUS OR w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, za pokwitowaniem, przez upoważnionego do tego pracownika. 10. Świadczenia emerytalno - rentowe płatne będą w terminach 10, 15 i 20 dzień każdego miesiąca a świadczenia krótkoterminowe i jednorazowe płatne będą w terminach 10, 20 i 30 dzień każdego miesiąca i w tych dniach muszą znaleźć się na rachunkach bankowych świadczeniobiorców. W przypadku gdy 10,15 lub 20 dzień miesiąca dla świadczeń emerytalno - rentowych albo 10, 20 lub 30 dzień miesiąca dla świadczeń krótkoterminowych i jednorazowych, będzie dniem wolnym od pracy (soboty, niedziele, święta), wypłata następuje w dniu poprzedzającym. Wynagrodzenia na indywidualne konta bankowe płatne będą na bieżąco. 11. Wykonawca odbierał będzie pliki wyłącznie w dni robocze (oprócz sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 9:00 do 15:00. Usługa wypłat na indywidualne konta bankowe musi być dokonana najbliższą sesją w dniu otrzymania od Zamawiającego zbiorczego polecenia przelewu, o którym mowa w ust. 4 i środków pieniężnych na jego realizację do godziny 15:00 danego dnia. 12. W przypadku gdy środki na wypłatę świadczeń oraz zbiorcze polecenia przelewu zawierające dane do wypłaty, wpłyną do Wykonawcy po godzinie 15:00, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wypłat pierwszą sesją w następnym dniu roboczym. 13. Wykonawca będzie realizował zlecenia Zamawiającego podpisane wyłącznie przez osoby upoważnione. 14. W przypadku nieterminowych wypłat z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy odsetki należne z tego tytułu świadczeniobiorcom i pracownikom w całości pokrywa Wykonawca z własnych środków. 15. Za czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, Zamawiający uiści Wykonawcy opłatę naliczoną w oparciu o ilość sztuk zrealizowanych przelewów w danym miesiącu pomnożoną przez stawkę opłaty za 1 sztukę przelewu na indywidualne konta bankowe prowadzone przez inne banki. 16. Przelewy świadczeń na indywidualne konta (ROR) świadczeniobiorców i pracowników prowadzone przez Wykonawcę, jego oddziały i filie będą bezpłatne. 17. Opłata za wykonanie usługi nie będzie podlegała podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy i nie przewiduje się stosowania żadnych innych opłat, z zastrzeżeniem przypadku gdy opłata będzie podlegała zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT o różnicę wynikającą ze zmiany tej stawki, począwszy od dnia zmiany stawki 18. Opłata o której mowa w ust. 15, płatna będzie raz w miesiącu, na podstawie ilości zrealizowanych przelewów środków pieniężnych na indywidualne konta bankowe prowadzone przez inne banki w miesiącu poprzednim i faktury sporządzonej przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury na konto podane na fakturze. 19. Środki na wypłatę świadczeń przekazywane będą na rachunek techniczny Wykonawcy. 20. W przypadku niezrealizowania przelewu np. z powodu likwidacji konta, błędnego numeru konta, Wykonawca najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zwrotu zwraca niewykorzystane środki na rachunek Zamawiającego podany w umowie. 21. W przypadku niezrealizowania przelewu dla danego świadczeniobiorcy lub pracownika, Wykonawca jest zobowiązany do zamieszczenia w treści zwrotu przelewu danych dotyczących przelewu takich jak: - nazwisko i imię, - adres, - kwota, - treść, - nr świadczenia. 22. Wykonawca będzie miał prawo odmówić realizacji wszystkich przelewów na podstawie otrzymanego pliku jeśli: a) na rachunku o którym mowa w ust. 19 nie będzie wystarczających środków do pokrycia wszystkich przelewów w pliku, b) przekazany lub przesłany plik uległ uszkodzeniu lub zawierał błędy, c) przesłany pocztą elektroniczną plik nie został prawidłowo zaszyfrowany i podpisany lub został przesłany z innego adresu poczty elektronicznej niż ten który zostanie wskazany w umowie. 23. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego pokrycia w pełnej wysokości szkody wyrządzonej Zamawiającemu przez nieterminową realizację wypłat świadczeń lub wypłacenie świadczeń osobie nieuprawnionej oraz wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania postanowień zawartej umowy, jeżeli szkoda ta powstanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 24. Zamawiający zastrzega sobie prawo potrącenia kwot należnego odszkodowania z opłaty należnej Wykonawcy za wykonania czynności będących przedmiotem umowy. 25. W przypadku nienależytego wykonywania przez Wykonawcę obowiązków wynikających z umowy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo odstąpienia od umowy lub jej części, o czym zawiadomi pisemnie Wykonawcę. 26. W przypadku odstąpienia od umowy, Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy zapłaty odszkodowania na zasadach ogólnych. 27. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, w szczególności do zabezpieczenia danych osobowych świadczeniobiorców i pracowników oraz do przetwarzania tych danych, wyłącznie w zakresie i w celu realizacji postanowień zawartej umowy. 28. Wykonawca zobowiązany będzie do nie udostępniania danych osobowych świadczeniobiorców i pracowników innym osobom i podmiotom. 29. Wszelkie dodatkowe (szczegółowe) regulacje Wykonawcy, tj. regulaminy, specyfikacje, konfiguracje, itp., w zakresie systemów bankowości elektronicznej oraz w zakresie dokonywania rozliczeń pieniężnych będą wiążące, o ile nie są sprzeczne z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz we wzorze umowy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 30. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń emerytalno - rentowych w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosi około 29000 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom. Szacunkowa ilość wypłacanych wynagrodzeń na indywidualne konta bankowe w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosi około 735 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń krótkoterminowych i jednorazowych w okresie trwania umowy (tj. 36 m-cy) wynosi około 6000 szt. miesięcznie. Ilości wypłacanych świadczeń są wartością szacunkową (średnia miesięczna za okres III kwartału br.) i mogą ulegać zmianom. Zmiana wartości przedmiotu zamówienia, która wystąpiłaby w związku ze zmianą ilości świadczeniobiorców lub pracowników nie będzie stanowić zmiany umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie, ul. Kościuszki 111, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248638,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102916,80

  • Oferta z najniższą ceną: 102916,80 / Oferta z najwyższą ceną: 128646,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.